خبرگزاری کار ایران

سفر به گیلان و معرفی هتل های ارزان قیمت

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۹۱۰۷

استان زیبا و سرسبز گیلان قطعه‌ای از بهشت کشور عزیزمان ایران است که وجود این همه جاذبه‌های طبیعی و گردشگریش، هیچوقت برای سفر تکراری نمی‌شود. گردشگران زیادی در فصول مختلف به این سرزمین شمالی سفر می‌کنند، از این رو هتل های رشت در اکثر ایام سال، با تقاضای زیاد مسافران رو به رو هستند. هزینه رزرو هتل یکی از اصلی ترین هزینه‌های سفر محسوب می‌شود و عزیزانی که به دنبال صرفه جویی و مدیریت هزینه‌های خود هستند، در تلاشند تا هتلی ارزان قیمت و اقتصادی را رزرو کنند. در این مطلب قصد داریم تعدادی از هتل های ارزان قیمت گیلان را باهم بررسی کنیم تا هنگام انتخاب محل اقامت به راحتی بتوانید تصمیم‌گیری کنید و در ادامه، سایت جامع فلای تودی، مرجع رزرو ارزانترین هتل های گیلان را به شما معرفی کنیم.

هتل اردیبهشت رشت

یکی از قدیمی‌ترین هتل های رشت ، هتل اردیبهشت است که شروع فعالیت آن به قبل از انقلاب اسلامی بازمی‌گردد. این هتل آخرین بار در سال 1395 مورد بازسازی قرار گرفته است تا سطح کیفیت خدمات و امکانات خود را برای میزبانی از مسافران، ارتقا دهد. این هتل در دل شهر رشت واقع شده است و فاصله بسیار کوتاهی تا میدان شهرداری رشت و بازار دارد. این هتل دو طبقه دارای 31 واحد اقامتی است. رزرو هتل اردیبهشت بسیار مناسب عزیزانی بوده که قصد رزرو یکی از هتل های رشت با قیمت بسیار مناسب را دارند.

 هتل جهانگرد لاهیجان

هنگام سفر به گیلان، گزینه‌های اقامت شما تنها محدود به هتلهای رشت نمی‌شود. هتل های مقرون به صرفه زیادی در دیگر شهرهای گیلان وجود دارد که یکی از آن‌ها هتل جهانگردی لاهیجان است. این هتل باسابقه که شروع فعالیت آن به دوران قبل از انقلاب برمی‌گردد، آخرین بار در سال 1394 مورد بازسازی قرار گرفت. هتل جهانگردی کمترین فاصله تا استخر بزرگ لاهیجان را دارد، همچنین تا بازار روز لاهیجان کمتر از 15 دقیقه پیاده‌روی است. هزینه اقامت در هتل جهانگردی لاهیجان، نسبت به خدمات و امکاناتش بسیار اقتصادی است.

هتل جهانگردی بندر انزلی

هتل جهانگردی اقامتگاهی 2 ستاره در بندر انزلی است که در سال 1374 افتتاح شد و برای ارتقا سطح خدماتش، در سال 1388 مجددا مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل دسترسی آسانی به برج ساعت و کاخ موزه دارد. پرسنل خوش برخورد این هتل در تلاش است تا اقامتی آرام و فراموش نشدنی را برای میهمانان رقم بزند. از نکات خوب و حائز اهمیت هتل جهانگردی داشتن ساحل اختصاصی است.

هتل مرزبانی ماسال

هتل آپارتمان مرزبانی ماسال، یکی از مراکز اقامتی ارزان قیمت گیلان بوده و رزرو آن برای مسافرانی مناسب است که به صورت خانوادگی و یا گروهی، قصد سفر به این شهر زیبا را دارند. هتل مرزبانی در سال 1394 فعالیت خود را آغاز کرد، از این رو هتلی تازه تاسیس محسوب می‌شود. فاصله هتل مرزبانی تا شهر ماسال، تنها 4 کیلومتر است و این یک مزیت بسیار مهم درباره هتل و دسترسی آن به یکی از زیباترین جاذبه‌های طبیعی ایران به شمار می‌رود. البته فاصله هتل آپارتمان مرزبانی ماسال تا پارک جنگلی گیسوم، سورتمه تالش و جاده اسالم به خلخال با ماشین کمتر از 1 ساعت است.

سفر به گیلان و معرفی هتل های ارزان قیمت

هتل جهانگردی آستارا

هتل جهانگردی آستارا نیز شروع فعالیت آن به قبل از انقلاب اسلامی برمی‌گردد که آخری بازسازی آن مربوط به سال 1394 است. این هتل دو طبقه دارای 40 واحد اقامتی در انواع سوئیت و اتاق است. هتل جهانگردی آستارا در فاصله 300 متری ساحل دریای خزر قرار گرفته و دسترسی بسیار آسان به آن دارد. علاوه بر این، بازارچه ساحلی و گمرک آستارا نیز به این اقامتگاه نزدیک هستند. انتخاب این هتل برای اقامت در آستارا، تاثیر بسزایی در مدیریت هزینه‌های سفر دارد.

رزرو ارزان هتل های رشت با فلای تودی

فلای تودی خدمات خوبی را برای بررسی قیمت هتل های رشت و رزرو هتل به شما ارائه می‌دهد. با استفاده از خدمات فلای تودی می‌توانید به راحتی در هر نقطه از شهر رشت یا دیگر شهرهای گیلان و با هر بودجه‌ای، هتل ارزان پیدا کنید و در لحظه، رزرو خود را انجام دهید. فلای تودی به عنوان بستری آنلاین برای رزرو هتل های گیلان تخفیفات استثنائی را برای مسافران در نظر گرفته است. با رزرو هتل فلای تودی می‌توانید تا 80 درصد از تخفیف‌های ویژه‌ نسبت به قیمت رزرو در برد هتل برخوردار شده و بودجه خود برای سفر به این شهر به شکلی بهینه، مدیریت کنید.

نحوه رزرو هتل های رشت در فلای تودی

با سامانه آنلاین رزرو هتل فلای تودی فقط در چند دقیقه می‌توانید به بررسی هتل‌ های رشت و دیگر شهر های گیلان پرداخته و بسته به نوع نیازتان در کمترین زمان هتل خود را رزرو کنید. برای رزرو هتل های رشت کافیست وارد صفحه هتل داخلی فلای تودی شوید. در ادامه رشت را به عنوان نام شهر مقصد و تاریخ سفر را وارد کنید و سپس کلید جستجو را فشار دهید. در کمتر از چند ثانیه لیست کاملی از هتل های رشت به ترتیب از ارزانترین به گرانترین برایتان به نمایش درمی‌آید. در این صفحه می‌توانید تمامی هتل های رشت را که در تاریخ مورد نظر، در دسترس هستند، به صورت یکجا ببینید. برای رسیدن به هتل متناسب با خواسته‌هایتان، می‌توانید از فیلترهای هتل که در سمت راست صفحه قرار دارند استفاده کنید. فیلترها شامل نمودار قیمتی، تعداد ستاره هتل، امکانات هتل و موقعیت هتل در سطح شهر مورد نظر و محدوده ترافیکی می‌شوند.

سفر به گیلان و معرفی هتل های ارزان قیمت

بعد از انتخاب هتل، وارد صفحه رزرو آن هتل می‌شوید و می‌توانید قوانین هتل، امکاناتی که در اختیار مسافر قرار می‌دهد، موقعیت هتل روی نقشه و فاصله آن تا مراکز مهم و دیدنی شهر و میزان رضایت سایر مهمانان از این هتل را ببینید. در نهایت اتاق مورد نظر خود را انتخاب کرده، به صورت آنلاین هزینه رزرو هتل رشت را پرداخت و به صورت آنی، واچر هتل خود را دریافت کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز