خبرگزاری کار ایران

راهنما و نکات مهم در خرید لوازم آرایشی

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۹۰۸۴

یکی از مهم ترین سوالات و دغدغه بانوان در هنگام خرید لوازم آرایشی این است که کدام برند آرایشی را بخرند و به چه نکاتی در هنگام خرید لوازم آرایشی توجه کنند. در این مقاله از همشهری آنلاین قرار است درباره  راهنمای خرید و نکات مهم در خرید لوازم آرایشی صحبت کنیم. اگر شما هم علاقه مندید تا اطلاعات خود را در این موضوع بیشتر کنید تا انتها همراه ما باشید.

نکات مهم خرید لوازم آرایشی

از جمله نکات مهم و ابتدایی که پیش از خرید لوازم آرایشی باید به آن توجه کنید عبارتست از:

  • همواره لوازم آرایشی خود را از بین برندهای اورجینال انتخاب کنید.
  • هنگام خرید حتما به تاریخ انقضای لوازم آرایشی توجه کنید.
  • انتخاب خود را با توجه به رنگ پوست خود انجام دهید.
  • با توجه به سبک آرایش خود لوازم مورد نیاز را تهیه کنید.

این موارد جزو نکات کلی به حساب می‌آیند و هر کدام از لوازم آرایشی نیز نکات مخصوص به خود را دارند که در ادامه سعی می‌کنیم نکات مهم در خرید برخی لوازم آرایشی و بهداشتی مهم را با شما به اشتراک بگذاریم.

راهنمای خرید عطر و ادکلن

اولین نکته ای که هنگام خرید عطر و ادکلن بهتر است به آن توجه کنید، خرید از بین برندهای معروف است. به‌طور مثال ادکلن نیو برند، اونتوس، لالیک، بلک افغان، ورساچه، تام فورد و ... از جمله برندهای مطرح در بازار به شمار می‌روند که طرفداران بسیار زیادی دارند.

راهنما و نکات مهم در خرید لوازم آرایشی

کشور بلژیک کارنامه درخشان و پرفروغی را در زمینه محصولات بهداشتی و آرایشی ندارد اما بدون شک یکی از بهترین برندهای تاریخ بلژیک، برند نیو برند است. نیو برند یک کارخانه آرایشی بهداشتی با تمرکز روی تولید عطر و ادکلن می‌باشد که از حدود دو سال پیش محصولاتش به داخل ایران نیز وارد می‌شود. اگر بخواهیم در یک کلمه عطر و ادکلن نیو برند را توصیف کنیم می‌توان گفت: کیفیت عالی در کنار قیمت عالی.

نکته بعدی نیز آن است که سعی کنید ادکلن های مناسب سلیقه و شخصیت خود را تهیه کنید تا بوی ادکلن خودتان را اذیت نکند. در آخر توصیه ما به شما قبل از خرید ادکلن های گران قیمت آن است که ابتدا نسخه دکانت ادکلن را با قیمت ارزان تر تهیه کنید و در صورت رضایت نسخه اصلی ادکلن را بخرید.

راهنمای خرید رژ گونه

تنها نکته مهم در خرید رژ گونه انتخاب این محصول متناسب با رنگ پوست است. در ادامه روش تشخیص رژگونه مناسب هر پوست را آموزش می‌دهیم.

برای پوست های رنگ پریده بهتر است از رژ گونه با رنگ صورتی و یا هلویی استفاده کنید. برای پوست های سفید روشن بهتر است از رژ گونه مسی یا صورتی کم رنگ استفاده کنید و برای پوست گندمی رژ گونه با رنگ های تند مناسب است و پوست های سبزه بهتر است از رژ گونه قهوه ای استفاده کنند.

راهنمای خرید رنگ مو

راهنما و نکات مهم در خرید لوازم آرایشی

هنگام خرید رنگ مو ابتدا به شماره آن توجه کنید و مورد مهم تر اینکه حتما به تاریخ انقضای رنگ توجه کنید زیرا رنگ موی فاسد به ریشه مو آسیب می‌زند و باعث خشکی و وز شدن موها می‌شود.

همچنین رنگ مو می‌بایست از بین برندهای مطرح همچون ریبیزا، پلت، پرستیژ، انیکا، ژوو و ... باشد.

برای خرید رنگ مو ریبیزا با قیمت مناسب اینجا کلیک کنید.

در ادامه درباره برخی سوالات رایج در بین خریداران لوازم آرایشی را پاسخ خواهیم داد.

راهنمای خرید پنکیک

مهم‌ترین کاربرد پنکیک، فیکس شدن آرایش پس از استفاده از کانسیلر و کرم پودر است، زمان خرید پنکیک به قدرت پوشانندگی و انسجام بافت آن دقت کنید، فراموش نکنید که پنکیک نیز مثل کرم پودر باید با جنس و رنگ پوست شما متناسب باشد تا زمان استفاده از آن، آرایش شما زیبا و جذاب باشد.

اگر پوست چربی دارید مدل پنکیک مات را خریداری کنید اما اگر پوست شما نرمال است تمامی سبک‌های پنکیک برای پوست شما مناسب خواهد بود و محدودیتی در خرید پنکیک نخواهید داشت.

چگونه لوازم آرایشی تقلبی را تشخیص دهیم؟

روش های متعددی برای تشخیص لوازم آرایشی وجود دارد که در ادامه رایج ترین این روش ها را با شما مرور می‌کنیم. اولین راه برای تشخیص لوازم آرایشی فیک توجه به لیبل محصول است. راه بعدی استناد به کد اصالت کالا است که این کد معمولا 16 رقمی است. یکی از مهم ترین روش ها برای تشخیص لوازم آرایشی و عطر و ادکلن فیک توجه به نوع بسته بندی آن است. سازندگان محصولات فیک برای پایین بودن قیمت تمام شده محصول از بسته بندی بی کیفیت برای محصولات استفاده می‌کنند در حالی که لوازم آرایشی و ادکلن اصل دارای بسته بندی و لیبل با کیفیتی هستند.

در ادامه بخوانید: هر آنچه که باید درباره خرید لوازم آرایشی بدانید

چگونه لوازم آرایشی طبیعی بسازیم؟

ساخت لوازم آرایشی در خانه به مواد اولیه ای همچون آرد برنج، کرم بادام، آووکادو، موم زنبور عسل و مواد اینچنینی نیاز دارد. اگر قبلا این کار را انجام نداده باشید احتمالا تجربه اولتان در ساخت لوازم آرایشی موفق نخواهد بود و فقط مواد اولیه را هدر می‌دهید. توصیه ما به شما این است از ساخت لوازم آرایشی در خانه خودداری کنید تا هم در وقت و هم در هزینه ها صرفه جویی کنید.

آیا لوازم آرایشی روی حیوانات تست میشود؟

معمولا برخی از لوازم آرایشی بعد از تولید نمونه اولیه روی حیوانات تست می‌شوند تا از مشکل زا نبودن آن‌ها اطمینان حاصل شود. بعد از پیشرفت آزمایشگاه ها سازمان بهداشت جهانی تست حیوانی لوازم آرایشی را ممنوع اعلام کرد اما برخی برندهای آرایشی مطرح در فرانسه و انگلیس همچنان از روش حیوانی برای اطمینان از محصولاتشان استفاده می‌کنند.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید و کاربردی بوده باشد. برای خرید لوازم آرایشی اورجینال با قیمت مناسب به همراه ارسال به سراسر کشور می‌توانید به وبسایت لیمادو به نشانی limado.ir مراجعه کنید. همچنین شما می توانید نظرات و سوالات خود درباره لوازم آرایشی و موارد مربوط به خرید آن را در قسمت نظرات مطرح کنید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما باشیم.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با راه های ارتباطی زیر در تماس باشید:

ایمیل: info@limado.ir

شماره تماس: 0413-5530567

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز