خبرگزاری کار ایران

معرفی معتبرترین برندهای ژل لب در کلینیک رویان سلامت

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۷۵۹۴

امروزه داشتن لب هایی پرحجم و خوش فرم بسیار محبوب شده است. بطوری که افراد بسیاری که از لب های کم حجم برخوردارند یا از فرم لب خود راضی نیستند، با تزریق ژل به این هدف نائل می شوند. اما یکی از نکات مهم درخصوص تزریق ژل لب، نوع و برند ژل لب تزریقی است. به همین دلیل یکی از سوالاتی که برای مراجعه کنندگان تزریق ژل لب پیش می آید، این است که از چه نوع برند ژل لبی برای آنها استفاده می شود. برای پاسخ به این سوال، در این مقاله به بررسی انواع برندهای ژل لب می پردازیم. بنابراین از شما می خواهیم که تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

تزریق ژل لب به چه صورت است؟

تزریق ژل لب بالا و پایین، تکنیکی است که به کمک آن می توان به لب ها حجم بیشتری داد و آنها را به فرم دلخواه در آورد. عموماً سعی می شود در تولید ژل های مورد استفاده در این تکنیک، از موادی استفاده شود که عوارض کمتری داشته و ضمن سازگاری با بافت لب، واکنش ناخوشایندی را ایجاد نکنند.

ماندگاری ژل ها با یکدیگر متفاوت است؛ ژل های موقت، نیمه دائم و دائم بسته به نیاز و سلیقه زیباجو می توانند مورد استفاده قرار گیرند. ژل های موقت معمولاً دارای ماندگاری کمتری بوده و به دلیل تجزیه به وسیله آنزیم های بدن، اثر خود را در زمان نسبتاً کوتاهی از دست خواهند داد و به همین دلیل حفظ آن مستلزم تزریق های مداوم است. ژل های نیمه دائم روند کندتری در تجزیه داشته و غالباً ماندگاری بیشتری نسبت به ژل های موقت دارد. ژل های دائمی نیز تجزیه نشده و اثر آنها دائمیست.

بررسی ژل های هیالورونیک اسید

یکی از رایج ترین ژل های مورد استفاده طی سال های اخیر، ژل هایی بر پایه هیالورونیک اسید است. ژل های بر پایه هیالورونیک اسید، در برندهای مختلفی تولید می شوند که همه آنها معمولا ترکیبات مشابهی دارند و تنها وجه تمایز آنها در چگالی و طول عمرشان می باشد. هیالورونیک اسید در بسیاری از محصولات زیبایی و آرایشی مورد استفاده قرار می گیرد. محصولاتی مانند مرطوب کننده ها، سرم های صورت و کرم های جوان کننده پوست، حاوی هیالورونیک اسید می باشند.

ماندگاری ژل های هیالورونیک اسید حدود ۶ الی ۱۸ ماه است و پس از طی این مدت به شکل طبیعی جذب شده و نیاز به تمدید خواهند داشت. مهمترین مزیت استفاده از این دسته از ژل ها، امکان استفاده از نوعی آنزیم به نام هیالورونیداز برای بازگشت به حالت اولیه لب هاست. بنابراین، اگر به هر دلیل از تزریق خود پشیمان شده و یا به فرم مورد نظر خود نرسیدید، امکان بازگشت به حالت اولیه، بدون ایجاد هیچگونه عارضه ای وجود دارد. یکی دیگر از مزایای استفاده از فیلرهای هیالورونیک اسید، ایجاد عوارض کمتر مانند تورم و کبودی بر روی لب ها است.

انژکتوری که از هیالورونیک اسید استفاده می کند، امکان کنترل میزان ژل تزریقی به لب را فراهم می آورد. عموماً این انژکتورها، تزریق مقدار کمی از ژل را در مدت زمان مشخص به شما پیشنهاد می دهند. بدین صورت می توانید تعادل در تزریق ژل را حفظ کرده و مانع از تزریق بیش از حد ژل و غیرطبیعی شدن لب ها شوید.

معرفی معتبرترین برندهای ژل لب در کلینیک رویان سلامت

معرفی انواع برندهای ژل لب

عدم انتخاب یک برند قابل اعتماد و مناسب جهت تزریق ژل به لب ها، می تواند تبعات و عوارض ناخوشایندی را برای زیباجویان به همراه داشته باشد. لذا انتخاب برند مناسب جهت تزریق ژل لب، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. از این رو، در این بخش به معرفی چند نمونه از بهترین برندهای ژل لب خواهیم پرداخت.

ژل ژوویدرم کمپانی Allergan

وقتی از فیلرهای با کیفیت و خوب لب حرف می زنیم، ژل ژوویدرم یکی از اولین نام هایی است که مطرح می شود. این ژل محصولی از کمپانی مطرح Allergan می باشد که در حوزه تولید محصولات جوان سازی صورت فعالیت دارد. فیلرهای ژوویدرم که دارای تأییدیه ایمنی و سلامت از سازمان غذا و داروی آمریکا می باشند، بر پایه هیالورونیک اسید بوده و به روش های مختلف به اصلاح چین و چروک های صورت و حجم دهی به لب ها می پردازند. متخصصان پوست برای از بین بردن زخم ها و مخفی کردن جای جوش نیز از ژوویدرم استفاده می کنند. علاوه بر این، فیلر های ژوویدرم محصولات بسیار خوبی جهت سفت کردن پوست شل و افتاده و نیز لیفتینگ گونه ها هستند. از فیلر های ژوویدرم در تغییر شکل بینی و درمان مشکلات پزشکی نظیر لیپودایستروفی نیز استفاده می شود. از مزیت های این برند معتبر، کیفیت بالا و ایجاد کمترین عوارض جانبی در افراد است.

برخی از محصولات ژوویدرم عبارت اند از:

  • Juvéderm Voluma XC : جهت تزریق عمقی در ناحیه گونه کاربرد داشته و عموماً در سنین بالای ۲۱ سال مورد استفاده قرار می گیرد.
  • Juvéderm Ultra XC و Juvéderm Volbella XC : ویژه تزریق به لب ها،  ناحیه اطراف دهان و اصلاح چین و چروک های عمیق بوده و قابل استفاده برای افراد بالای ۲۱ سال می باشد.
  • Juvéderm Vollure XC و Juvéderm XC :  از دیگر محصولات ژوویدرم می باشد که به منظور تزریق در بافت صورت و اصلاح چین و چروک ها مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع از محصولات ژوویدرم حاوی لیدوکائین (بی حس کنده موضعی) بوده و در عرض چند ثانیه ناحیه مورد نظر را کاملاً بی حس می کند.

ژل لب تئوسیال

یکی از تولیدکنندگان ژل های تزریقی، بر پایه هیالورونیک اسید و با منشأ غیرحیوانی می باشد. محصولات تئوسیال به طور تخصصی برای درمان چین و چروک ها و همچنین حجم دهی به لب ها طراحی شده اند. به عنوان نمونه "تئوسیال کیس" از محصولات این برند می باشد که به دلیل پروتئین و اندوتوکسین باکتریایی کمتر، گزینه ای مناسب برای پوست های حساس می باشد. اثر محصولات این برند موقت بوده و با در نظر گرفتن عواملی نظیر سن فرد، نوع پوست، سبک زندگی و … حدود ۱۲ ماه ماندگاری خواهند داشت.

ژل لب رستلین

نوعی ژل بر اساس هیالورونیک اسید است که به اصلاح چین و چروک های عمیق و یا سطحی در ناحیه صورت و اطراف لب ها می پردازد. رستیلن با ایجاد حجمی طبیعی در لب ها، باعث تقویت و بهبود بافت و رنگ آن خواهد شد. این محصول، ۶ ماه الی یک سال ماندگار می باشد.

ژل لب استایلج

این ژل لب حاوی هیالورونیک اسید، آنتی اکسیدان (مانیتول) و نوعی بی حس کننده موضعی (۳%) می باشد. آنتی اکسیدان موجود در فیلرهای لب این برند ضمن تأثیر قابل توجه در بهبود اثرات ناخوشایند پوست، از تخریب ژل و التهاب پس از تزریق جلوگیری می نماید. ژل استایلج باعث ایجاد حجم طبیعی در لب ها شده و بین ۶ الی ۲۴ ماه ماندگاری دارد.

معرفی معتبرترین برندهای ژل لب در کلینیک رویان سلامت

ژل لب بلترو

بلترو از سری محصولات کمپانی Merz آلمان، یکی از تولیدکنندگان برتر ژل های هیالورونیک اسید است. محصولات ساخت این برند باعث از میان بردن چین و چروک های صورت و همچنین افزایش حجم گونه و لب ها می شوند. ژل لب بلترو به دلیل داشتن مقادیری لیدوکائین، به کاهش درد هنگام تزریق ژل کمک می کند. ماندگاری این فیلر لب، حدود ۶ الی ۱۲ ماه است.

ژل لب رووفیل

رووفیل اولترا یک فیلر پوستی با توانایی صاف کردن خطوط عمیق است. رووفیل حاوی اولیگوپپتید ۷۲ است که پروسه از بین رفتن هیالورونیک اسید در پوست را محدود می کند. این ماده خاصیت ضد التهابی ویژه ای دارد. همچنین تولید کلاژن توسط پوست نیز بهبود می یابد. اثرات رووفیل اولترا را می توان تا ۱۲ ماه پس از تزریق مشاهده نمود. این مدت زمان به فاکتور های متعددی از جمله نوع پوست، عمق چین و چروک ها، نوع تزریق و حجم تزریق بستگی دارد. پروسه تزریق فیلر رووفیل اولترا شامل وارد کردن ژل به لایه های عمقی پوست است؛ بدین ترتیب می توان نواحی خاصی همچون پیشانی، بینی، خطوط ماریوت، گونه ها، فک و چانه را هدف قرار داد.

سایر ژل ها

در کنار ژل های نام برده، ژل های دیگری مانند اسکالپترا، کاپتیک، هیلافرم و رادیس وجود دارند که هر کدام قابلیت خاص خود را دارند. ژل های اسکالپترا برای بازیابی حجم از دست رفته صورت در افراد مبتلا به HIV کاربرد داشته و از ژل کاپتیک و هیلافرم برای پر کردن چروک های اطراف بینی و دهان استفاده می شود. از ژل رادیس نیز برای برطرف کردن چین و چروک های متوسط و عمیق صورت استفاده می شود.

نکته آخر انکه در کنار برند ژل تزریقی، مهارت و تبحر پزشک نیز اهمیت فوق العاده ای دارد. شما می توانید با مراجعه به کلینیک رویان سلامت که بهترین کلینیک تزریق ژل در تهران است، به نتایج فوق العاده ای دست یابید. کلینیک رویان سلامت از جمله تخصصی ترین کلینیک های زیبایی کشور است که با برخورداری از پزشکانی متخصص و باتجربه و پرسنلی دلسوز و متعهد، بهترین تجربه شما از انجام عمل های زیبایی را فراهم می آورد. تزریق ژل نیز از جمله خدمات زیبایی این کلینیک است که در بالاترین سطح کیفیت انجام می گردد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز