خبرگزاری کار ایران

خرید سرور مجازی ایران با پهنای باند نامحدود + تحویل فوری

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۳۵۲

خرید سرور مجازی ایران با پهنای باند نامحدود + تحویل فوری

تیم فایر سرور از سال 1393 با پشتوانه دانش شبکه و میزبانی وب پا به عرصه ارائه خدمات هاستینگ گذاشت، در فایر سرور ما با اصل پشتیبانی و پایداری سرور ها که در نهایت رضایت کاربر را جلب خواهد کرد تلاش می کنیم و تمام سرمایه اصلی ما رضایت کاربران فایر سرور است و این رضایت انرژی مضاعف به همکاران می دهد تا به صورت بی وقفه برای پشتیبانی کاربران تلاش کنند. اگر صاحب سایت باشید، ممکن است به شما پیشنهاد شده باشد که برای بهبود عملکرد وب‌سایت‌تان، اقدام به خرید سرور مجازی ایران نمایید. اما سرور چیست؟ چه تفاوتی با هاست دارد؟ خرید آن چه مزایایی دارد؟ و مشخصات بهترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات سرور کدام است؟ تا انتهای این مطلب را مطالعه کنید تا اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست آورید.

سرور مجازی یا "VPS" چیست؟

برای اینکه ما بتوانیم سرور مجازی ارائه کنیم بر روی یک سرور با سخت افزار قدرتمند سیستم عامل مجازی ساز را نصب می کنیم تا بتوانیم منابع سخت افزاری را به چندین قسمت ایزوله شده بسته به نیاز کاربران تقسیم کنیم تا بتوانیم آن را برای شما کاربران عزیز به صورت محدود شده و با امنیت کامل ارائه کنیم، به هر قسمت از سرور که منابع آن در اختیار شما قرار میگیرد، ماشین های مجازی، VPS (Virtual Private Server) یا سرور مجازی گفته می شود. تا بعد از خرید سرور مجازی و نصب سیستم عامل دلخواه، شما با آسودگی خیال پروژه خود را بر روی سرور مجازی اجرا و از آن بهره ببرید. سرور مجازی قدرتمند فایر سرور آماده پذیرش انواع اپلیکیشن ها و نرم افزار های حرفه ای و وبسایت های پربازدید می باشد، سخت افزار قدرتمند سرور اصلی و نو بودن قطعات سرور باعث شده تا سرعت بسیار بالایی برای استفاده کاربران داشته باشد. پنل های Plesk, DirectAdmin, cPanel و ... قابل نصب بر روی سرور مجازی فایر سرور می باشد. همچنین برخی از کاربران از سرور مجازی بورس ایران برای سرخطی و بورس، فارکس استفاده می کنند بسیاری از کاربران ربات فارکس در سرور مجازی ایران اجرا می کنند vps ترید ایران از MetaTrader نیز پشتیبانی می کند. شما می توانید بدون شک و تردید خرید سرور مجازی ایران را از فایر سرور انجام دهید. در صورتی که وبسایت شما دارای ترافیک بازدید و ترافیک مصرفی زیادی است می توانید با خرید سرور مجازی ایران و مهاجرت از هاست به سرور مجازی ایران این مشکل را رفع کنید و کاربرانتان سریعتر به سرویس های شما دسترسی داشته باشند.این مسئله به خصوص در مناسبت‌هایی مانند بلک فرایدی یا جشنواره خرید یلدا، بسیار مهم است. زیرا باعث می‌شود بتوانید خیلی سریع منابع بیشتری به سایت‌تان اختصاص داده و به راحتی به کاربران‌تان خدمات ارائه دهید.

سرور مجازی ایران

فایر سرور دارای زیرساخت اختصاصی مستقر در دیتاسنتر آسیاتک برج میلاد می باشد که از این طریق می توانیم کنترل کیفیت بیشتری بر روی سرور مجازی ایران داشته باشیم و با توجه به اینکه مالک تمامی سخت افزار های قرار داده شده در دیتاسنتر فایر سرور می باشد قیمت متناسب با تجهیزات استفاده شده نسبتاً معقول می باشد، ما در فایر سرور برای ارائه سرور مجازی Raid10 از هارد های Enterprise شرکت های معتبر مانند HP, Seagate, WD استفاده می کنیم و همچنین برای سرور مجازی NVMe از درایو های سامسونگ Evo 970, 980 استفاده می کنیم و این باعث می شود که نسبت به ارزان فروشی اجتناب کنیم و بیشتر بر روی کیفیت هدف داشته باشیم.همچنین ما در دیتاسنتر دارای پورت 40 گیگ از مبدا هستیم و در میان سرور های موجود متصل به زیرساخت فایر سرور این پهنای باند تقسیم می شود.در زیرساخت اختصاصی فایر سرور فایروال اختصاصی و AntiDDOS نیز وجود دارد که به همین طریق می توانیم کنترل بیشتری بر روی شبکه سرور مجازی در دیتاسنتر داشته باشیم.اکثر سرور های موجود ما در دیتاسنتر جهت ارائه سرور مجازی از نوع DL360,380  نسل 8 و 9 می باشد و از روتر و سویچ های CISCO  و MikroTIK در زیرساختمان استفاده کرده ایم.همچنین در فایر سرور برای سرور مجازی ایران تست رایگان نیز ارائه می شود و تنها باید احراز هویت کنید و پرداختتان را انجام دهید، در صورت عدم رضایت وجه تا 7 روز به حساب مبدا قابل بازگشت می باشد، سرور مجازی ایران قیمت مناسبی نسبت به سرور مجازی خارجی دارد،شما می توانید بعد از خرید سرور مجازی ایران هاست راه اندازی کنید یا اپلیکیشن سرور و ایمیل سرور راه اندازی کنید، همچنین سرور مجازی ایران با پورت 10گیگ و سرور مجازی رایگان نیز در فایر سرور برای وبسایت هایی که بازدید و حجم آپلود بالائی دارند ارائه می شود.شما می توانید برای خرید vps ایران از دیتاسنتر آسیاتک از طریق ناحیه کاربری خود در فایر سرور اقدام نمائید.بعد از خرید سرور مجازی ایران تحویل آنی انجام می شود.

 

خرید سرور مجازی ایران برای چه وب‌سایت‌هایی مناسب است؟

همان‌طور که اشاره شد، خرید سرور مجازی ایران از برج میلاد تهران برای برخی انواع سایت‌ها ضروری بوده و نسبت به خرید هاست بسیار مقرون به صرفه‌تر است. بنابراین اگر:

  • ترافیک سایت شما رو به افزایش است.
  • حجم هاست و امکانات آن پاسخگوی نیاز شما نیست.
  • نیاز به سرور مجازی پورت 10گیگ دارید.
  • نیاز به سرور مجازی nvme یا SSD دارید.
  • می توانید بابت سرور مجازی ایران و لایسنس ها هزینه کنید.
  • نیاز به سرور مجازی ترافیک نامحدود دارید.
  • سایت فروشگاهی با محصولات زیاد دارید و نیاز به سرویس با آپتایم و امنیت بالا دارید.
  • سایت آموزشی با تعداد دانشجوی زیاد و حجم فایل زیاد دارید.
  • نیاز به اپلیکیشن سرور دارید تا در کنار هاست اپلیکیشن خود را نیز بالا بیاورید.

پس همراه فایر سرور باشید تا خرید سرور مجازی ایران را انجام دهید و بعد از خرید کارشناسان فایر سرور شما را همراهی خواهند کرد تا وبسایتتان را منتقل کنید.

خرید سرور مجازی ایران با پهنای باند نامحدود + تحویل فوری

با فایر سرور در ارتباط باشید…

شماره های تماس:

0413-6677880

041-91010094

آدرس وبسایت

https://FireServer.ir

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز