خبرگزاری کار ایران

بهترین طراح سایت در دنیای دیجیتال

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۵۰۵

بهترین طراح سایت در دنیای دیجیتال

امروزه با ورود به دنیای اینترنت، هر کاربر با وارد کردن کلمه و یا عبارتی در مرورگر می‌تواند به صفحه مورد نظر خود دسترسی داشته باشد. همین امر موجب شد که اکثر کسب ‌و کار ها تغییر مسیر داده و از دنیای سنتی به دنیای اینترنتی قدم بگذارند. سئوکار برتریکی از بهترین شرکت هایی است که مجموعه ای از طراحان سایت حرفه ای را در بر می گیرد.

هر کسب ‌و کار آنلاین برای توسعه تجارت خود باید سایتی بهینه با طراحی مناسب داشته باشد؛ این امر موجب شد که بسیاری فعالیت و مشاغل جدید در این حوزه‌ ها، فعالیت خود را آغاز نمایند. یکی از آن فعالیت‌ ها طراحی سایت و طراحی وب‌ سایت است که در این مقاله قصد داریم در این باره بیشتر صحبت کنیم و به آن بپردازیم. عناوینی که در این مطلب به آن اشاره کرده ‌ایم:

  • سایت و بخش ‌های مختلف آن چیست؟
  • کدام کسب‌ و کار به سایت نیاز دارد؟
  • انواع سایت از دیدگاه فنی
  • طراحی سایت چیست؟
  • طراحی سایت شرکتی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • تعیین هزینه طراحی سایت
  • سخن پایانی

طراحی سایت

سایت چیست؟

شاید بهتر باشد در ابتدا بدانیم که سایت چیست تا بهتر به مفهوم طراحی آن بپردازیم.  وب‌ سایت ها معمولا ی از صفحات به هم پیوسته ای تشکیل شده اند که شامل صفحاتی است که تصویر، متن، قالب ‌های مختلف و… دارند. جالب است بدانید وب‌ سایت ‌ها که بستر ارتباطی ساده و انعطاف ‌پذیری فراهم می‌کنند، یکی از دستاورد های مهم بشر هستند. سایت‌ ها بخش‌ های مختلفی دارند. بعضی از این بخش‌ ها در سایت‌ ها مشترک هستند.

دامنه یا Domain چیست؟

دامنه یا دامین در واقع نام سایت است. همان چیزی که کاربران در صفحه مرورگر می ‌نویسند تا به سایت مورد نظر برسند. این نام باید اختصاصی باشد و تکراری نباشد.  شرکت ‌های طراحی سایت نام‌ های پیشنهاداتی را پس از انجام بررسی‌ های لازم می‌دهند و در صورت مورد پسند واقع شدن، می‌توان نام سایت را انتخاب کرد.

صفحه اصلی یا Home Page چیست؟

به اولین صفحه ‌ای که پس از ورود کاربر به سایت با آن مواجه می‌شود را صفحه اصلی می‌گویند. در این صفحه مسیر هایی قرارداده می‌شود تا کاربر را به بخش های مختلف سایت هدایت کند. این صفحه در واقع نشان ‌دهنده هدف سایت و معرفی کسب‌ و کار می‌باشد. اینجاست که اهمیت طراحی سایت واضح می‌شود.

صفحه  ارتباط و درباره ما

در این صفحه معرفی خود و برند صورت می‌گیرد. برای بهتر دیده شدن باید این صفحات به بهترین شکل ممکن و با کیفیت بالا، طراحی شوند. در صفحه ارتباط و تماس با ما باید اطلاعات شرکت ثبت شوند مانند: شماره تماس، پست الکترونیکی و...

بخش ‌های دیگر

یک سایت می‌تواند صفحات متعددی داشته باشد. در هر یک از این صفحات بر اساس موضوع سایت محتوا، تصویر و ویدیو متناسب قرار می‌گیرد.

کسب‌ و کار ها به سایت نیاز دارند!

امروزه با توجه به استفاده تمامی رده سنین از فضای اینترنت و گوشی ‌های هوشمند، افراد می‌توانند اطلاعات مورد نیاز خود را از سایت ‌ها دریافت کنند. به همین علت از کسب ‌و ‌کار های کوچک تا کسب‌ و‌ کار های بزرگ هر کدام به سایتی برای معرفی خود نیاز دارند. وب ‌سایت ‌ها مانند یک کارت ویزیت تمامی مشخصات را در دسترس عموم قرار می‌دهند. پس می‌توان گفت که تمامی کسب‌ و کار ها نیاز به بازاریابی اینترنتی از طریق وب ‌سایت منحصر بفرد خود دارند.

بهترین طراح سایت در دنیای دیجیتال

بهترین طراح سایت

انواع سایت

گرچه در یک نگاه کلی تمامی سایت ‌ها شبیه به هم هستند اما در واقعیت سایت‌ ها را میتوان به انواع مختلفی تقسیم کرد. آن‌ ها را می توان از دیدگاه فنی، نسل، کارکرد و... تفکیک کرد. در ادامه تقسیم ‌بندی از نظر فنی را بررسی کرده ‌ایم:

  • سایت استاتیک یا ایستا

این نوع وب ‌سایت ‌ها قابلیت تغییر ندارند و فقط جهت معرفی به کاربر وجود دارند. این گونه سایت دارای مزایا و نیز معایبی هم هستند. از مزایای آن به‌ عنوان مثال می‌توان اشاره کرد به اینکه:

- برای طراحی این سایت نیازی به برنامه ‌نویس حرفه ‌ای نیست. به این دلیل این نمونه وب سایت ها  هزینه کمتری دارند.

- در سایت ‌های استاتیک طراحی هر صفحه به‌ صورت جداگانه انجام می‌شود؛ به همین منظور می‌توان هر صفحه را با ویژگی خاص خود طراحی کرد.

از معایب این گونه سایت‌ ها هم میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

- برای انجام هرگونه فعالیتی در سایت مانند به‌ روزرسانی و یا اضافه و حذف ‌کردن مطلبی به طراح سایت وابسته است.

- به دلیل انعطاف پذیری کم این نوع سایت‌ ها، ارتباطی میان مدیر و کاربر وجود ندارد.

- سایت های ایستا به دلیل به ‌روزرسانی نشدن، رتبه ‌های بالایی در موتور های جست و جو ندارند.

- برای ویرایش سایت ‌های ایستا باید هزینه جداگانه ‌ای به طراح پرداخت شود؛ به همین دلیل هزینه این نوع سایت ‌ها بالا است.

  • سایت داینامیک یا پویا

در این گونه سایت امکان ویرایش و به ‌روزرسانی توسط مدیران وجود دارد و انعطاف ‌پذیر است. سایت‌ های داینامیک به ‌صورت فلش داینامیک و یا براساس برنامه ‌نویسی طراحی می‌ شوند. فلش داینامیک برای کاتالوگ‌ های معرفی محتوا یا محصول هنری کاربرد دارد.

طراحی سایت  Web Design

به مجموعه اقداماتی چون تولید محتوا، لایه‌ سازی صفحات وب، طراحی گرافیکی و رعایت اصول سئو به‌ منظور اطلاع ‌رسانی و معرفی شرکت و ارائه محصولات، طراحی سایت می‌گویند. در طراحی سایت ابتدا باید نوع کسب ‌و کار و هدف از راه ‌اندازی سایت را شناسایی و بر اساس آن نوع سایت را انتخاب کرد.

برخی از سایت ‌ها به وسیله سیستم ‌های رایگان مثل ورد پرس طراحی می‌شوند. از این سایت ‌های ساده و ارزان برای فعالیت‌ های کوچک استفاده می‌شود. برخی دیگر از سایت ‌ها به ‌صورت سفارشی توسط طراحان حرفه ‌ای سایت، طراحی می‌شوند.

شما می‌توانید برای گرفتن مشاوره در این حوزه به بهترین سایت طراحی سایت و سئو ، یعنی سایت سئوکار برتر مراجعه کنید تا بر اساس نوع کسب ‌و کار و اهداف تان، وب‌ سایت خود را با طراحی مناسبی داشته باشید. به خاطر داشته باشید که سایت، معرف برند شما است و با طراحی مناسب و مرتبط آن است که بازدید کنندگان بیشتری را جذب می‌کند. طراحی سایت طی ۴ مرحله اصلی انجام می‌شود:

۱. طراحی وایر فریم: در این مرحله برنامه‌ ریزی نمای کلی که شامل صفحات سایت و چیدمان و تعیین جایگاه و اجزای مختلف است، انجام می‌گیرد.

۲.  طراحی گرافیک سایت: در این مرحله با استفاده از نرم ‌افزار و با توجه به نوع کسب‌ و کار، رنگ ‌بندی و طراحی گرافیک سایت انجام می‌شود.

۳.  برنامه‌ نویسی و کد نویسی: در این مرحله با توجه به نیاز مشتری و هزینه ‌ها، روش و سیستم‌ های مختلفی برای مدیریت سایت اتخاذ می‌شود.

۴. راه‌ اندازی سایت: پس از انجام سه مرحله، به مرحله راه‌ اندازی سایت در یک بستر جهانی می‌رسیم. در این مرحله هاست و دامنه مناسب تهیه شده و پس از پیکر بندی، سایت در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی، خدمات و محصولات شرکت ‌ها را معرفی می‌کند. از این طریق، با هزینه کم و در زمان کم ارتباط موثری را با مخاطبان برقرار می‌کند. طراحی سایت شرکتی علاوه ‌بر ظاهر  پسندیده باید اطلاعات مفیدی درباره برند و کسب ‌و کار تان ارائه دهد.

پس اگر می‌خواهید در میان رقبا، حرفه ‌ای ‌تر باشید؛ جذب مشتریان از‌ طریق طراحی سایت شرکتی بهترین روش است. مشتریان با بررسی بخش های مختلف سایت، شما را ارزیابی خواهند کرد. سایت‌ های شرکتی در حالت کلی امکاناتی را دارا می ‌باشند که عبارت اند از:

  • کاتالوگ نمونه کار ها و گالری تصاویر
  • صفحه تماس و درباره ما
  • پشتیبانی آنلاین سایت
  • پاسخ به سوالات متداول مشتریان
  • آدرس شبکه‌ های اجتماعی
  • راهنمای دریافت خدمات
  • ویدیو معرفی خدمات و محصولات و اعتماد سازی

فواید طراحی سایت شرکتی

از فواید طراحی سایت شرکتی در دنیای اینترنت که بسیاری از شرکت‌ ها هنوز از آن بی ‌خبر هستند؛ مواردی را در زیر آورده ‌ایم:

- به ‌وسیله‌ ی طراحی سایت شرکتی یک رزومه کامل از خود را به عموم مردم ارائه می‌دهید.

- محصولات مختلف و خدمات اختصاصی تان به مشتریان معرفی می‌شود.

- در واقع برند سازی انجام داده ‌اید.

- رهایی از کار های اداری و تبلیغات محیطی.

- کسب درآمد از طریق وب سایت و دنیای مجازی.

طراحی سایت فروشگاهی

بهترین طراح سایت در دنیای دیجیتال

[طراحی سایت شرکتی

سایت های شرکتی در رتبه های بالای جست و جو گوگل

افزایش روزافزون استفاده از اینترنت سبب شده ‌است تا اکثر فروشگاه‌ ها هم  به فکر راه ‌اندازی یک وب ‌سایت فروشگاهی بیافتند. مهم‌ ترین قدم برای افزایش مشتری و فروش محصولات بیشتر، طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی می‌باشد. تاثیر داشتن یک سایت فروشگاهی در ورود اکثر مشتریان به دنیای دیجیتال مارکتینگ و استفاده از موتور های جست و جو برای دستیابی به نیاز ها غیر قابل انکار است.

طراحی وب‌ سایت فروشگاهی باید اعتماد و امنیت را در هنگام استفاده از سایت به مشتری القاء کند؛ به‌ صورتی که فرقی با حالت حضوری نداشته ‌باشد. برای جلب اعتماد مخاطبان و تبدیل آن ها به مشتری، فراهم‌ سازی خرید آسان و برخی از امکانات دیگر در سایت های فروشگاهی ضروری می باشند. در سایت‌ های طراحی شده توسط طراح سایت فروشگاهی برند محتوا نویس امکانات متعددی براساس خواسته شما  آماده ‌سازی می‌ شود که برخی از آن‌ ها عبارت اند از:

  • داشتن سبد خرید و قابلیت ایجاد لیست علاقه‌ مندی‌ ها
  • قابلیت اتصال به درگاه بانکی و دسته ‌بندی مناسب محصولات
  • مدیریت حساب‌ های بانکی و ایجاد حساب مجازی
  • گذاشتن فیلتر برای محصولات بر اساس ویژگی ‌های متفاوت آن ها
  • امکان نظر دهی و ثبت دیدگاه در صفحات فروشگاه
  • قابلیت اعمال تخفیف برای روی محصولات
  • کنترل موجودی محصولات و داشتن برنامه حسابداری و انبار داری

هزینه طراحی سایت

برای راه ‌اندازی یک سایت همانند راه ‌اندازی یک فروشگاه باید مکان، نام مناسب، مدیر و… در نظر داشت. شروع اصولی و صحیح هر فعالیتی با صرف هزینه همراه است. همان ‌طور می‌دانید امروزه طراحی وب، با روش ‌های مختلف صورت می‌گیرد و در حالت کلی با ۲ روش انجام می‌شود:

  • طراحی سایت از طریق کدنویسی
  • طراحی سایت از طریق سیستم ‌های آماده

بسته به نوع کاری که انجام خواهید داد، هر کدام از این روش‌ ها انتخاب می ‌شود. عوامل دیگری چون مهارت طراح سایت ، امنیت طراحی، تکنیک طراحی و… در قیمت نهایی طراحی سایت موثر است.

سخن پایانی

همان‌ طور که می‌دانید تجزیه و تحلیل رقبا، طراحی و بهینه ‌سازی سایت و بررسی کلمات کلیدی باعث متمایز شدن وب ‌سایت شما از دیگران  خواهد شد. بدیهی است که با دارا بودن یک سایت خوب، در امر بازاریابی و فروش موفق واقع خواهید شد. پس برای بهبود و ارتقای سایت و کسب‌ و کار خود همین حالا اقدام کنید تا رتبه ‌ های بالاتر را از آن خود کنید.

شما می توانید با آسودگی خاطر طراحی سایت خود را به تیم طراحان سایت شرکتی در تهران و کرج و همچنین طراحان سایت فروشگاهی ما در کرج بسپارید. گروه سایت سئوکار برتر با داشتن دانش و تخصص در مورد جدیدترین استاندارد ها و سیستم‌ های امروزه روز دنیا، به شما در خصوص طراحی سایت یاری می ‌رساند.

طراحی سایت برای هر کسب و کاری باعث بیشتر دیده شدن می شود. موضوعی که حائز اهمیت است طراحی اصولی سایت می باشد. برای آشنایی با بهترین طراح سایت با ما همراه باشید.

طراحی سایت فروشگاهی  در کرج

اعطای نمایندگی به کل کشور جهت راهنمائی تماس بگیرید

تماس مستقیم با سئو کار برتر

09126108515 تماس

09377343866 واتساپ

سال 1401 سال برترین ها است با سئو کار برتر جزء برترین ها باشید

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز