خبرگزاری کار ایران

۵ مرکز خرید ایروان که باید از آن‌ها دیدن کنید!

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۲۱۵۴

ایروان بزرگ‌ترین شهر کشور ارمنستان به دلیل نزدیکی به ایران یکی از پرطرفدارترین مقاصد توریستی است که مراکز خرید متنوعی را در خود جای داده است. پاساژهای این شهر با اجناس باکیفیت خود جایی عالی برای خرید سوغات و کالاهای خوب‌اند که مورد استقبال ایرانیان هم قرار می‌گیرند. در این مقاله از سفرمارکت قصد داریم تا به شما ۵ مرکز خرید ایروان را معرفی کنیم و اطلاعات خوبی در اختیارتان قرار دهیم.

 مرکز خرید ایروان مال (Yerevan mall)

یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید پایتخت ارمنستان ایروان مال نام دارد که با داشتن ۱۲۰ واحد تجاری در سال ۲۰۱۴ افتتاح شده است. این پاساژ وسیع یکی از اولین گزینه‌ها برای خرید است و توریست‌های زیادی پس از ورود به ایروان از آن دیدن می‌کنند. در آنجا هرچه که بخواهید اعم از کیف و کفش، عطر، لوازم آرایشی، پوشاک و غیره به فروش می‌رسد که در برندهای گوناگون عرضه می‌شوند. زارا، نیویورکر و پول اند بیر از جمله برندهایی است که در ایروان مال شعبه دارند و مورد توجه سخت‌پسندان قرار می‌گیرند. این پاساژ علاوه بر ارائه اجناس لوکس امکانات تفریحی خوبی نیز دارد که از مشهورترین آن‌ها می‌توان به سالن کنسرت و تئاتر اشاره کرد. همچنین هایپرمارکت ایروان مال انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها را عرضه می‌کند که از طعم و کیفیت بسیار خوبی برخوردارند. اگر روزی بخت با شما یار شد و به ایروان مال رفتید بد نیست تا برای تجدید قوا به رستوران این مرکز تجاری رفته و یک وعده غذایی خوشمزه سفارش دهید. در این رستوران انواع غذاهای ترکی و شرقی سرو می‌شود که توسط سرآشپزهای حرفه‌ای درست شده و طعمی خارق‌العاده دارند. با وجود این همه امکانات بد نیست تا در صورت خرید بلیط خارجی سفر به ایروان حتی سری به مرکز خرید ایروان مال بزنید و تجربه‌ای به یادماندنی از خرید را رقم بزنید.

آدرس ایروان مال: ایروان، خیابان آرشا کونیاتس، مرکز تجاری ایروان مال

مرکز خرید دالما گاردن (Dlma Garden Mall)

اگر به دنبال جایی برای خرید و تفریح هستید ما به شما یکی از بهترین ۵ مرکز خرید ایروان یعنی دالما گاردن را پیشنهاد می‌کنیم. این پاساژ لوکس به گونه‌ای طراحی شده است که هم مراکز تفریحی دارد و هم واحدهای تجاری متنوع! در انجا هر برندی که بخواهید پیدا می‌شود و در خرید حق انتخاب فراوانی دارید. در مجتمع تجاری دالما گاردن انواع عطر، لوازم جانبی، طلا، ابزارآلات، پوشاک و غیره به فروش می‌رسد که کیفیتی عالی دارند. همچنین می‌توانید با خرید سوغات در انجا از تخفیفات ویژه بهره‌مند شوید و خاطره‌ای خوش از خرید در ایروان را رقم بزنید. از دیگر ویژگی‌های دالما گاردن می‌توان به سینمای چندبعدی، سالن بولینگ و مرکز بازی کودکان اشاره کرد که در طول شبانه روز به عموم مردم خدمت‌رسانی می‌کنند. همچنین این امکان وجود دارد تا در کافه دالما گاردن خود را به یک فنجان قهوه لذیذ مهمان کرده و خستگی را از تنتان به در کنید. منو این کافه شامل انواع دسر، کیک، نوشیدنی، قهوه، سالاد و غیره است که به صورت روزانه درست می‌شوند و طعم و بویی عالی دارند. پارکینگ، فودکورت و صندلی‌های راحتی نیز از دیگر امکانات دالما گاردن شمرده می‌شوند که مورد استفاده افراد قرار می‌گیرند.

آدرس مجتمع تجار دالما گاردن: ایروان، خیابان سیتسرناکا برد، مرکز خرید دالما گاردن

مرکز خرید مترونوم (Metronome Shopping Center)

از دیگر ۵ مرکز خرید ایروان می‌توان به مرکز خرید مترونوم اشاره کرد که برندهای مطرح جهان را در خود جای داده و هرچه که بخواهید می‌توانید در آن پیدا کنید. کالاهایی که در این پاساژ به فروش می‌رسند قیمت و کیفیتی قابل قبول دارند و برای خرید سوغات مناسب‌اند. در مرکز تجاری مترونوم انواع زیورآلات، پوشاک بزرگسال و کودک، لوازم آرایشی و غیره عرضه می‌شود که تنوع خوبی دارند و به دلیل قیمت خوب پرطرفدارند. همچنین خوب است بدانید که برندهایی مانند آدیداس، نایک، پوما، ریبوک و غیره در انجا شعبه دارند و با خیالی آسوده می‌توانید به خرید کردن بپردازید. از دیگر بخش‌های مجتمع تجاری مترونوم می‌توان به فودکورت آن اشاره کرد که با ارائه غذاهای خوش طعم لذیذترین به مسافران تور ایروان دیگر افراد خدمت رسانی می‌کنند. این فودکورت برای دو وعده نهار و شام منویی رنگارنگ در نظر گرفته که برایتان خوشایند خواهد بود؛ لذا توصیه می‌کنیم که حتما سری به آن بزنید. سالن‌های سینمای مجتمع تجاری مترونوم نیز از دیگر بخش‌های آن است که همه روزه به نمایش فیلم‌های روز می‌پردازند و جایی عالی برای وقت‌گذرانی به حساب می‌آیند. همچنین کافه‌های این پاساژ با چیدمان باشکوه و دسرهای لذیذ جایی مطلوب برای استراحت کردن است. لذا بد نیست تا بعد از خرید به آنجا بروید و در کنار دوستانتان خود را به یک میان وعده خوش طعم و بو مهمان کنید.

آدرس مرکز خرید مترونوم: ایروان، تقاطع خیابان ایساهاکیان و آبوویان، مرکز خرید مترونوم

۵ مرکز خرید ایروان که باید از آن‌ها دیدن کنید!

مرکز خرید اسکادا (Escada)

یکی از ۵ مرکز خرید ایروان که شهرت زیادی هم دارد اسکادا نامیده می‌شود که به عرضه پوشاک زنانه می‌پردازد. اسکادا که نام یک برند آلمانی است کل این مجتمع تجاری را شامل می‌شود و تمام لباس‌های موجود در این پاساژ از همین مارک‌اند. به همین دلیل مرکز خرید اسکادا را می‌توان یکی محبوب‌ترین پاساژها در میان بانوان دانست که هرآنچه بخواهند را در اختیارشان قرار می‌دهد. تنوع در جنس و رنگ پوشاک باعث شده تا حق انتخاب زیادی داشته باشید و بتوانید از بین مدل‌های مختلف به روزترین را انتخاب نمایید. این پاساژ محبوب فست فود و کافی شاپ‌های شیکی نیز دارد که همه روزه از صبح تا شب به سرو میان‌وعده‌های لذیذ می‌پردازند. از دیگر ویژگی‌های مثبت مجتمع تجاری اسکادا می‌توان به دسترسی آن به دیدنی های ایروان اشاره کرد. به نحوی که پس از یک خرید جانانه می‌توانید به بازدید از جاذبه‌های شهر رفته و از سفرتان به ارمنستان زیبا لذت ببرید.

آدرس مجتمع تجاری اسکادا: ایروان، خیابان هانراپتوتیان، مرکز خرید اسکادا

روسیا مال (Rossia Mall)

مگر می‌شود به ارمنستان سفر کرد و به دیدن یکی از بهترین ۵ مرکز خرید ایروان یعنی روسیا مال نرفت؟ این پاساژ شیک در سال ۲۰۱۶ افتتاح شده است و با معماری جذاب خود سوژه خوبی برای عکس گرفتن است. روسیا مال جایی عالی برای خرید طلا، اکسسوری، کیف و کفش و پوشاک است و به شما این امکان را می‌دهد تا از بین برندهای مختلف بهترین‌ها را انتخاب کنید. علاوه بر وجود واحدهای تجاری متنوع می‌توان به مراکز تفریحی ویژه کودکان اشاره کرد که فرصتی عالی برای سرگرمی کودکان در هر سنی محسوب می‌شود. روسیا مال که در هفت طبقه ساخته شده است رستوران و کافی شاپ نیز دارد که به ارائه خوشمزه‌ترین غذاها می‌پردازند. نورپردازی و چیدمان شیک رستوران‌ها و کافه‌های این پاساژ به نحوی است که حس ناب آرامش را تقدیمتان کرده و از بودن در آنجا لذت می‌برید. خوب است بدانید که روسیا مال در نزدیکی میدان جمهوری قرار گرفته است و دسترسی خوبی به یکی از شلوغ‌ترین مناطق شهر دارد. لذا پس از خرید با پای پیاده نیز می‌توان خود را به میدان رسانده و در آنجا گردش و عکاسی کنید. فراموش نکنید که به دلیل دسترسی اسان این پاساژ مقصد خوبی برای خرید و گشت و گذار است؛ پس بد نیست تا سری به آن بزنید و سوغات خود را آنجا بخرید.

آدرس روسیا مال: ایروان، خیابان تیگران متس ۱۶، مرکز خرید روسیا مال

۵ مرکز خرید ایروان که باید از آن‌ها دیدن کنید!

دیگر مراکز خرید ایروان

- ریو مال

- خیابان شمالی

- تشیر استرین شاپینگ گالری

- بازار توناواچار

- بازار گوم

- بازار هرازدان

- بازار ورنیساج

کلام پایانی

در این مقاله تلاش کردیم تا ۵ مرکز خرید ایروان که شهرت و محبوبیت بیشتری دارند را به شما معرفی کنیم تا در صورت سفر به این شهر بتوانید در بهترین جاها خرید کنید. اگر قصد سفر به ارمنستان را دارید سفرمارکت در کنار شماست تا با رزرو هتل، رزرو پرواز ایروان به تهران و معرفی تورهای خارجی خدمات سفر را با قیمتی قابل قبول تقدیمتان کند. برای این کار تنها کافیست به بخش‌های مختلف همین وب سایت مراجعه کرده و هرانچه که احتیاج دارید را به صورت آنلاین رزرو و سپس پرداخت نمایید. همچنین در صورت بروز مشکل همکاران ما در خدمت شما هستند تا راهنماییتان کرده و پاسخگو سوالاتتان باشند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز