خبرگزاری کار ایران

13 روش آگهی رایگان و پولی برای کسب و کار شما در سال 2022 که بهترین نتیجه را خواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۹۳۶۵

برای صاحبان مشاغل، روش هایی که می توان از طریق آنها کسب و کار اینترنتی خود را تبلیغ کرده و توجهات را جلب کرد در دهه گذشته به طرز چشمگیری تغییر کرده است. تا کنون مهم ترین تغییر، تغییر در هزینه های تبلیغات دیجیتال بوده است.

طبق یک گزارش تحقیقاتی توسط Zenith هزینه تبلیغات اینترنتی ایالات متحده در سال 2020 با 12.4 درصد افزایش به بیش از 135 میلیارد دلار رسید که 53 درصد از هزینه تبلیغات را تشکیل می دهد.

حال این بدان معناست که بیش از نیمی از هزینه های تبلیغاتی اکنون به رسانه های آنلاین منتقل شده است. و با تغییر روش زندگی و کار ما توسط کووید 19، تبلیغات به صورت آنلاین بسیار بیشتر شده است. سال 2022، زمان بسیار خوبی برای سرمایه گذاری از روش هاى رو به رشد و تبلیغ کسب و کارتان : مغازه یا فروشگاه اینترنتی است. بازاریابی محتوا، بازاریابی ویدیویی و بازاریابی رسانه های اجتماعی می توانند به عنوان بخشی از تبلیغات کسب و کار شما مورد استفاده قرار گیرند. در این مقاله، ما نگاهى به پانزده پلتفرم محبوب تبلیغاتی و نحوه تبلیغ کسب و کار در سال 2022 مى اندازیم.

چگونه کسب و کار اینترنتی خود را در سال 2022 تبلیغ کنید

1) پرداخت هزینه به ازای کلیک

اشتباه نکنید. گوگل یک ماشین تبلیغاتی است. شاید به نظر برسد که اطلاعات و ابزارهای مفیدی در اختیار شما قرار می‌دهد (Google Docs، Gmail، Calendars، و غیره)، اما همه این موارد جالب را ارائه می‌کند تا مطمئن شود تبلیغاتش را می‌بینید. 85 درصد از درآمد گوگل از پلتفرم Google Ads تامین میشود. رشد محبوبیت تبلیغات گوگل در ده سال گذشته خیره کننده بوده است. در سال 2019، بیش از 160 میلیارد جستجوی ماهانه در گوگل انجام شد و کسب و کار ها به ازای هر 1 دلاری که براى تبلیغات گوگل خرج می کنند به طور متوسط ​​2 دلار درآمد دارند. تازه این رقم فقط بصورت متوسط است گاهی به ازای هر 1 دلار 10 دلار هم سود دهی دارد!

یکی از مزایای بزرگ تبلیغات پرداخت به ازای کلیک این است که شما فقط برای گزینه اى که مصرف کنندگان روی آن کلیک می کنند پرداخت هزینه می کنید. چه یک کسب و کار اینترنتی بزرگ باشید یا کوچک، می توانید با هزینه اندکی از قدرت موتور جستجوی گوگل استفاده کنید. توانایی هدف گذاری و آزمایش بازارهای خاص و اجرای کمپین های اختصاصى به این معنی است که علاقه خریداران قابل توجه است.

این یک استراتژی بازاریابی کم هزینه ی عالی و راهی موثر برای جذب مشتریان احتمالی است. شاید تنها نقطه ضعف آن رقابت با سایر شرکت‌ها در همان صنعت باشد که قابل حل است. به دلیل سهولت دسترسی به تبلیغات گوگل، اکثر بازارهای پرطرفدار چندین تبلیغ کننده دارند که برای کسب رتبه برتر رقابت می کنند. البته بهترین راهکار کسب رتبه اول گوگل بصورت ارگانیک است که میتوانید آنرا با شونارگ تجربه کنید.

 

2) درج آگهی رایگان در رسانه های اجتماعی

تبلیغات اینترنتی، یک موتور مالی است که تمام رسانه های اجتماعی را به حرکت در می آورد. LinkedIn از اوایل سال 2005 شروع به ارائه تبلیغات پولی کرد، و فیس بوک تبلیغات را در سال 2007 راه اندازی کرد، توییتر تبلیغات را در سال 2010 اضافه کرد، و اینستاگرام تبلیغات را در سال 2013 به پلتفرم معرفی کرد. حتی TikTok شروع به افزودن تبلیغات به پلتفرم اجتماعی بسیار محبوبش کرده است.

دنیا به دیدن تبلیغات در فید رسانه های اجتماعی خود عادت کرده است. بسیاری از مردم از آنها می گذرند، اما همچنان آنها را می بینند، که منجر به آشنایی می شود. با اختراع ابزارهایی مانند فرم‌های هدایت فیسبوک، پلتفرم رسانه‌های اجتماعی راه‌هایی را که تبلیغ ‌کنندگان می‌توانند به بازارشان دسترسی پیدا کنند، افزایش داده است. رسانه های اجتماعی هم برای آگاهی از برند و هم برای تبلیغات کسب و کار عالی هستند. در حال حاضر 8 روش مختلف برای تبلیغ کسب و کار شما در فیس بوک وجود دارد که ارزش امتحان کردن را دارد. برای کسانی که می خواهند در فیسبوک تبلیغ کنند، میانگین هزینه هر خرید (CPA) در فیس بوک معقول است. یک مطالعه در سال 2018 از Wordstream نشان داد که میانگین CPA در تمام صنایع 18.68 دلار در فیس بوک است (در مقایسه با 48.96 دلار CPA در تبلیغات گوگل).

 

3) بازاریابی ایمیلی

پانزده سال پیش، وقتی ایمیلى به دستتان میرسید آن را باز میکردید. امروز، شانس باز کردن تمام ایمیل های شما کاهش یافته است. در حالی که نرخ باز شدن ایمیل ها در ده سال گذشته به طور قابل توجهی کاهش یافته است، اما در سال 2019، میانگین نرخ باز شدن ایمیل ها در 22٪ ثابت مانده است. بسته به کسب و کار شما، ارسال ایمیل به مصرف کنندگان همچنان می تواند گزینه مناسبی باشد. به خصوص زمانی که به عنوان بخشی از یک استراتژی گسترده‌تر گنجانده شود؛ کمپین‌های ایمیلی می‌توانند به حفظ محصولات و خدمات شما برای مشتریانتان کمک کنند.

 

4) بیانیه های مطبوعاتى و سایت های آگهی

هر بار که کسب و کار شما اقدامى خبرساز انجام می دهد، ارسال یک بیانیه مطبوعاتی به رسانه های خبری محلی و منطقه ای بسیار آسان است. نشریات یک ابزار رسانه ای قدرتمند برای کمک به ایجاد تبلیغات هستند. داشتن توزیع رایگان از طریق کانال های خبری قابل اعتماد به این معنی است که افراد بیشتری آن را می بینند و احتمالاً همه را درگیر خواهند کرد. چندین وب سایت وجود دارد که می توانید از آنها برای بیانیه های مطبوعاتی خود استفاده کنید، مانند سایت آگهی رایگان شونازگ و دیوار و Press Release.

 

5) اینفلوئنسر مارکتینگ

یک مدل نسبتاً جدید و تا حدودی آزمایش نشده از تبلیغات از طریق افزایش محبوبیت سلبریتی های کوچک و تأثیرگذار به وجود آمده است. «اینفلوئنسرها» که هم در اینستاگرام و هم در یوتیوب محبوب هستند افرادی هستند که فالوور زیادی دارند (10000 فالوور به اضافه یک معیار معمولی است). اینفلوئنسر مارکتینگ می تواند هم به رشد برند شما و هم به ارائه انگیزه های فروش کمک کند. طبق یک مطالعه توسط SproutSocial، میانگین قیمت استفاده از اینفلوئنسر برای تبلیغ یک برند 271 دلار برای هر پست است. برای اینفلوئنسرهایی با بیش از 100000 فالوور، میانگین هزینه هر پست 763 دلار بود.

 

6) تبلیغات از طریق پادکست

با افزایش محبوبیت پادکست ها در ده سال گذشته، فرصت های زیادی برای تبلیغ کنندگان وجود دارد تا از مخاطبان علاقه مند استفاده کنند. تبلیغ‌کنندگان پادکست اغلب «اسپانسر» نامیده می‌شوند، زیرا به پادکست‌ها اجازه می‌دهند در تجارت باقی بمانند. در ازاى حمایت از اسپانسرها، معمولاً یک آگهی خوانده می شود (مشابه دیوار) که میزبان یعنى پادکست، در هر قسمت ارائه می دهد.

مزیت قابل توجه تبلیغات در پادکست ها این است که مخاطب به شخصی که تبلیغ را می خواند اعتماد بالایی دارد. بیشتر شنوندگان می دانند که پادکستر محصولات یا خدماتی را که مناسب مخاطبانشان نیست تبلیغ نمی کند. اگر می‌خواهید در یک پادکست تبلیغ کنید، معمولاً قیمت آن 18 تا 25 دلار CPM (هزینه هر هزار بارگیری) است. برخی از محبوب‌ترین پادکست‌ها می‌توانند بین 40 تا 80 دلار CPM شارژ کنند و اغلب فقط محصولاتی را تبلیغ می‌کنند که شخصا از آن استفاده کرده اند.

 

7) ارجاع دهنده

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای رشد کسب ‌و کار تان این است که از کسانی که می‌شناسید کمک بخواهید. با دوستان، آشنایان، کارفرمایان سابق، سازمان های خصوصى، مدارس و کالج ها و حتی سایر مشاغلی که مشتریانی دارند که شاید به خدمات شما نیاز داشته باشند، تماس بگیرید. به آنها توضیح دهید و از آنها بپرسید که آیا می توانند از خدمات شما استفاده کنند یا می توانند به افرادی که به آنچه شما می فروشید پیشنهاد دهند.

ممکن است این یک رویکرد بسیار ساده به نظر برسد، اما بسیاری از بهترین معاملات تجاری در نتیجه شناخت شخصی که به خدمات شما نیاز دارد اتفاق می‌افتد.

 

8) پیشنهادات مبتنی بر مکان مانند: بهترین آرایشگاه زنانه در تهران

هر کسب ‌و کاری که می‌خواهد به‌صورت آنلاین پیدا شود، باید یک صفحه «Google برای کسب ‌و کار من» ایجاد کرده تا به افزایش دیده شدن آن کمک کند. این صفحات رایگان هستند و به جستجوگران محلی اجازه می دهند تا کسب و کاران را در نزدیکی خود پیدا کنند. طبق تحقیقات Think With Google، 75 درصد از افرادی که اطلاعات محلی و مفیدی را در نتایج جستجو پیدا می‌کنند، بیشتر به فروشگاه‌های فیزیکی مراجعه می‌کنند. علاوه بر ارائه اطلاعات، Google اکنون اجازه می دهد تا Offers به ​​لیست شما اضافه شود. معمولاً اینها پس‌انداز یا انگیزه‌هایی برای تشویق مردم به امتحان کردن تجارت شما هستند. اگر شخصی در حال جستجو برای کسب و کاری مانند شما در منطقه محلی خود است، یک برگه تخفیف کوچک ممکن است برای تماس یا بازدید او کافی باشد.

 

9) سرمایه گذاری مشترک

تبلیغ کسب و کار شما به معنای ارائه پیشنهاد در حضور همگان است. یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای انجام این کار، یافتن مخاطبانی است که با بازار ایده‌آل شما مطابقت دارند. یک راه عالی برای انجام این کار، شراکت با مشاغل غیررقیب است که برای همان افراد بازاریابی می کنند. خدماتی را بیابید که به طور بالقوه می تواند به مشتریان شما ارزش بیافزاید و خدمات شما می تواند به مشتریان آنها نیز کمک کند. سرمایه گذاری مشترک روشی درخشان برای رشد شناخت و فروش برند است. شما می توانید از اعتماد و اقتدار شرکت شریک خود استفاده کنید و آنها می توانند از اعتماد شما بهره مند شوند.

 

10) محتوای ویدیویی و تبلیغات

از زمانی که یوتیوب در سال 2005 راه اندازی شد، این پلتفرم به محبوب ترین پلتفرم ویدیویی در جهان تبدیل شد. در هر ماه متوسط، 80 درصد از افراد 18 تا 49 ساله یوتیوب را تماشا می کنند . یوتیوب نه تنها فرصتی را برای تبلیغات در پلتفرم ارائه می دهد، بلکه فرمت ویدیو نیز راهی عالی برای ایجاد اعتماد بین مخاطبان شما است. کسب و کارهایی که از ویدئو به عنوان بخشی از تبلیغات و محتوا استفاده می کنند، تعامل بیشتری با مشتریان خود به دست خواهند آورد. داشتن یک کانال یوتیوب و افزودن بازاریابی ویدئویی به کسب و کار شما نیز می تواند به بهینه سازی موتورهای جستجو کمک کند.

از ویدیو می توان برای تبلیغ، آموزش و حفظ ارتباط با مشتریان فعلی استفاده کرد. همچنین می توانید از ویدئو به عنوان بخشی اضافی از هر پست وبلاگی که می نویسید استفاده کنید. از همه بهتر، هزینه تولید ویدیو به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. با کمتر از چند هزار دلار، یک شرکت می تواند یک استودیوی داخلی راه اندازی کند و شروع به ایجاد ویدیوهای با کیفیت بالا کند.

 

11) ترافیک وب سایت ارگانیک

بى شک همه دوست دارند وب سایتشان در رتبه اول گوگل قرار گیرد. و با کمی تلاش و تمرکز، هنوز فرصت قابل توجهی برای افزایش بازدید از طریق دسترسی ارگانیک وجود دارد. ترافیک ارگانیک سایت شما، همیشه به مفید بودن وب سایت شما بستگی دارد. اگر وب‌سایتی ایجاد کنید که به سؤالات مشتریان شما پاسخ دهد و راه‌حل‌هایی برای مشکلات آن‌ها ارائه دهد، شروع به جلب توجه خواهید کرد. هرچه افراد بیشتری روی وب سایت شما کلیک کنند، رتبه بهتری در گوگل به دست مى آورید. اگر بتوانید از وب سایت های دیگر بک لینک بگیرید، این به افزایش رتبه سایت نیز کمک می کند. در حالی که به دست آوردن ترافیک ارگانیک از نظر فنی رایگان است، اما تلاش زیادی برای رشد آن لازم است. همچنین ممکن است زمان بر باشد، بنابراین مهم است که صبور باشید. به ایجاد محتوای نوشتاری و ویدیویی ادامه دهید که می توانید از طریق رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید، و با گذشت زمان این علاقه بیشتر می شود.

 

12) پخش زنده تلویزیون و رادیو

ممکن است به نظر برسد که به دلیل رشد نجومی بازاریابی دیجیتال، رسانه‌های قدیمی مانند تلویزیون یا رادیو ارزش تبلیغات را ندارند. با افزایش سرویس‌های استریم مانند نتفلیکس، Hulu و Amazon Prime، کانال هاى تلویزیونی زنده مانند گذشته محبوب نیستند.

بسیاری از مصرف کنندگان هنوز از این رسانه ها استفاده می کنند و می توانند تحت تأثیر تبلیغات قرار گیرند. در واقع، در سه ماهه اول سال 2019، 92 درصد از بزرگسالان حداقل یک بار در هفته به رادیو گوش می دادند و 92 درصد از افراد 35 تا 65 ساله حداقل یک بار در هفته پخش زنده تلویزیون تماشا می کردند

گرچه که اگر کانال محلی را انتخاب کنید، ممکن است تبلیغات در تلویزیون یا رادیو گران به نظر برسد، اما دسترسی به آن می‌تواند ارزشمند باشد. بسته به کسب ‌و کار تان، می‌توانید جمعیتی را جذب کنید که سپس شما را به صورت آنلاین یا از طریق رسانه‌های اجتماعی جستجو کنند.

 

13) سخنرانی در رویدادهای محلی

کنفرانس‌های صنعتی، سازمان‌های داوطلب، کتابخانه‌ها و گروه‌های تجاری محلی اغلب به سخنرانان برای جلسات نیاز دارند. شما از تشخیص نام، مخاطبین جدید و تبلیغاتی که از سخنران بودن در این رویدادها به دست می آورید، سود خواهید برد. در حالی که صحبت کردن در مقابل مخاطبان می تواند ترسناک به نظر برسد، اما یکی از سریع ترین راه ها برای رشد شبکه و ایجاد اقتدار است.

به عنوان یک صاحب کسب و کار، دیده شدن در جامعه محلی شما کلید ارتقای کسب و کار است. حتی اگر به فناوری نیاز نداشته باشد، شبکه‌سازی ساده می‌تواند یک تاکتیک بازاریابی موثر باشد. مشتریان بالقوه ممکن است از مکان‌هایی بیایند که انتظارش را نداشتید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز