خبرگزاری کار ایران

بوتان پرچمدار استاندارد سازی سیستمهای گرمایشی مدارس

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۸۹۵۲

استاندارد سازی سیتمهای گرمایشی مدارس به اردبیل رسید

گروه صنعتی بوتان در سال جاری نیز در راستای مسئولیت اجتماعی و در ادامه کمپین"کلاسمون گرمه" و با هدف تامین گرمایش مطلوب جهت دانش آموزان مناطق کم برخوردار، اقدام به استاندارد سازی سیستمهای گرمایشی سه مدرسه کرد.

به گزارش روابط عمومی بوتان، بعد از حادثه آتش سوزی مدرسه شین آباد، شرکت بوتان با هدف جلوگیری از تکرار حادثه ای مشابه برای دانش آموزان سایر مدارس و در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خود اقدامات مذکور را در برنامه های هر سال خود قرار داده است.

در سال جاری نیز 3 باب مدرسه در مناطق کم برخوردار استانهای اردبیل، زنجان و تهران به سیستمهای گرمایشی استاندارد مجهز شدند. 182 دانش آموز در مدارس مذکور به تحصیل اشتغال دارند.

اهدا و نصب شوفاژ و رادیاتور از جمله اقدامات انجام شده در مدارس مذکور بوده است.

از مهمترین اقدامات سال جاری اهدای 400 پره رادیاتور به خوابگاه دخترانه دبیرستان نمونه دولتی عترت شهرستان خلخال را میتوان نام برد که دانش آموزان روستاهای کم برخوردار خلخال در آن به تحصیل اشتغال دارند.بعلت فرسوده بودن رادیاتورها و سرد بودن خوابگاه ،دانش آموزان مجبور به ترک خوابگاه شده بودند که با اهدا و نصب رادیاتورهای مذکور گرمایش خوابگاه بصورت مطلوبی تامین شد.

همچنین گرمایش کارگاه خیاطی هنرستان دخترانه فدک در جنوب شهر تهران که تعداد 135 هنرآموز در آن مشغول تحصیل بودند با نصب و اهدای پکیج شوفاژ دیواری بوتان تامین شد.

این اقدامات از سال 1392 شروع شده و در سالهای قبل نیز بوتان تعداد 28باب مدرسه در استانهای کردستان، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، ایلام، زنجان،کرمانشاه ،مرکزی، خراسان جنوبی،مازندران، لرستان، گلستان و کرمان،فارس و کهکیلویه و بویر احمد را به سیستمهای گرمایشی مدرن و ایمن تجهیز کرد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز