خبرگزاری کار ایران

خرید تجهیزات پزشکی از پادرا

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۲۴۳۷

با توجه به پیشرفت و گستردگی رشته های پزشکی، انواع لوازم و تجهیزات پزشکی تولید و در بازار عرضه می گردد. کیفیت ساخت تجهیزات پزشکی از اهمیت بالایی برخوردار است و حتما در زمان خرید تجهیزات پزشکی، باید به نکاتی توجه کنیم؛ زیرا این لوازم به صورت مستقیم با بیماران در ارتباط بوده و بروز مشکل در آن ها، ممکن است باعث بوجود آمدن زیان های جانی شود.

امروزه خرید تجهیزات پزشکی مثل خرید روتختی یکبار مصرف، یکی از دغدغه های پزشکان و صاحبان مراکز درمانی است.

خرید تجهیزات پزشکی کار آسانی نیست؛ زیرا گستره این لوازم بسیار زیاد است؛ برای نمونه این لوازم شامل انواع البسه بیمارستانی مثل شان و گان یکبار مصرف پزشکی، رول محلفه روتختی و سایر البسه بیمارستانی و همچنین شامل انواع دستگاه ها و لوازم پزشکی است.

به همین دلیل در این نوشته قصد داریم ابتدا شما را در خرید تجهیزات پزشکی راهنمایی کنیم و سپس به ویژگی های گان یکبار مصرف پزشکی پرداخته و در انتها، از اهمیت خرید روتختی یکبار مصرف شما را آگاه کنیم.

نکاتی که در زمان خرید تجهیزات پزشکی باید به آن توجه کنیم

همانطور که گفتیم، تجهیزات پزشکی شامل انواع بسیار گوناگونی بوده و در موارد مختلفی از آن ها استفاده می شود. به طور کلی باید بگوییم که در زمان خرید تجهیزات پزشکی باید به موارد زیر توجه کنید.

  • عملکرد دستگاه و محصول

یکی از مهمترین مواردی که باید در زمان خرید تجهیزات پزشکی به آن توجه کنیم، عملکرد دستگاه و محصول است.

با توجه به قیمت بالای انواع دستگاه های پزشکی، سعی کنید در ابتدا اولویت را برای دستگاه های مهم تر قرار دهید و در صورت وجود بودجه، به خرید تجهیزات پزشکی غیرضروری بروید. همچنین در خصوص البسه بیمارستانی، باید بگوییم سعی کنید ابتدا لباس های یکبار مصرف را تهیه کنید؛ زیرا این لباس ها بسیار پرمصرف‌تر و حیاتی‌تر هستند؛ برای مثال استفاده از گان یکبار مصرف پزشکی در اتاق عمل که وجود آن ضروری است.

  • کیفیت محصول

کیفیت محصول و دستگاه، دومین موردی است که در زمان خرید تجهیزات پزشکی باید به آن توجه کنیم. گفتنی هرچه کیفیت بالاتر باشد، طول عمر آن بیشتر است و احتمال بروز خرابی در آن کمتر است. برای مثال در خرید روتختی یکبار مصرف ، قدرت جذب بالا روتختی، نشان دهنده کیفیت مرغوب آن است.

  • ضمانت را فراموش نکنید

بسیاری از فروشندگان لوازم پزشکی، قراردادهای ضمانت نامه در هنگام خرید تجهیزات پزشکی ارائه می‌دهند که افراد می توانند هزینه های تعمیرات و سرویس این تجهیزات را کاهش دهند. همچنین برخی از ضمانت نامه های خرید تجهیزات پزشکی بخشی از قیمت محصول را تشکیل می دهد. پس در زمان خرید تجهیزات پزشکی، از فروشنده تقاضای ضمانت نامه کنید.

در بالا مهم ترین مواردی را که در زمان خرید تجهیزات پزشکی باید به آن توجه کنیم را برای شما بازگو کردیم. در ادامه به دو مورد از مهمترین لوازم بیمارستانی یعنی گان یکبار مصرف پزشکی و روتختی اشاره خواهیم کرد.

خرید تجهیزات پزشکی از پادرا

گان یکبار مصرف پزشکی

یکی از لوازم مهم پزشکی که در زمان خرید تجهیزات پزشکی باید آن را در اولویت قرار دهیم، گان یکبار مصرف پزشکی است. گان یکبار مصرف پزشکی، یکی از پرمصرف ترین البسه بیمارستانی به حساب می آید. به احتمال زیاد اگر تا حال به بیمارستان رفته باشید، لباس هایی یکسره، که معمولا در اتاق عمل از آن استفاده می شود، مشاهده کرده اید؛ به این لباس های یکسره، گان یکبار مصرف پزشکی گفته می شود.

گان ها به دو دسته چندبار مصرف و گان یکبار مصرف پزشکی تقسیم بندی می شوند. امروزه به دلیل شیوع ویروس کرونا و بالا رفتن هزینه شستشو، بیمارستان ها و مراکز درمانی، بیشتر از گان یکبار مصرف پزشکی استفاده می کنند. گان یکبار مصرف پزشکی از چند لایه جهت بالا بردن کیفیت استفاده می شود.

ویژگی های گان یکبار مصرف پزشکی

گان یکبار مصرف پزشکی ، لباسی استریل شده است که پزشکان برای جلوگیری از انتقال و نفوذ میکروب ها، عفونت ها و سایر آلودگی ها بر تن می کنند؛ این ویژگی، بارزترین ویژگی گان یکبار مصرف پزشکی است. سایر ویژگی های گان یکبار مصرف پزشکی عبارتند از:

  • گان یکبار مصرف پزشکی سبک و راحت است که به موجب آن، از تعریق پزشک جلوگیری می شود.
  • کیفیت بالا در تولید گان یکبار مصرف پزشکی
  • ضد حساسیت بودن گان یکبار مصرف پزشکی

خرید تجهیزات پزشکی از پادرا

خرید روتختی یکبار مصرف

در پایان، پس از اینکه شما را در خرید تجهیزات پزشکی راهنمایی کردیم و به موارد مصرف گان یکبار مصرف پزشکی پرداختیم، می خواهیم شما را از اهمیت خرید روتختی یکبار مصرف آگاه کنیم. یکی دیگر از لوازم پزشکی پرمصرف که باید در زمان خرید تجهیزات پزشکی، آن را در اولویت قرار دهیم، خرید روتختی یکبار مصرف است. بیمارستان ها و مراکز درمانی برای جلوگیری از انتقال بیماری‎ ها از طریق تخت بیمار، اقدام به خرید روتختی یکبار مصرف می کنند.

دلیل اهمیت خرید روتختی یکبار مصرف این است که ممکن است در زمان جراحی یا پانسمان زخم، مقداری خون و مواد ضدعفونی برروی تخت ریخته شود، که به کمک روتختی یکبار مصرف و با تعویض روتختی، از سرایت ویروس به بیمار بعدی جلوگیری می شود. امروزه با توجه به گسترش ویروس کرونا، بیمارستان بیش از پیش اقدام به خرید روتختی یکبار مصرف می کنند.

باید در زمان خرید روتختی یکبار مصرف، به انواع آن توجه کنیم؛ زیرا ضخامت آن ها متفاوت است. بیمارستان ها برای تخت اتاق عمل، اقدام به خرید روتختی یکبار مصرف نازکتر می کنند.

جمع بندی

در این نوشته از اهمیت خرید روتختی یکبار مصرف و گان یکبار مصرف پزشکی، که باید در زمان خرید تجهیزات پزشکی آن ها را در اولویت قرار دهیم، آگاه شدیم. در پایان پیشنهاد می کنیم برای خرید تجهیزات پزشکی و خرید روتختی یکبار مصرف، گروه تولیدی و پخش البسه بیمارستانی پادرا (https://paadra.com  ) را انتخاب کنید. تولیدی پادرا، با هدف ارائه محصولات با کیفیت پزشکی با قیمت مناسب و بدون واسطه، سعی در خدمت رسانی به شما عزیزان دارد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز