خبرگزاری کار ایران

آشنایی با بهترین نرم افزار های حسابداری سال ۱۴۰۰

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۹۵۳۶

در گذشته حسابداری یکی از سخت ترین مشاغلی بود که افراد به سراغ آن میرفتند. سروکله زدن با دفاتر قطور و وارد کردن اطلاعات مالی ضروری کسب و کارها نه تنها وقت گیر بلکه بسیار سخت و طاقت فرسا بود.

 بهترین راهکار برای رهایی از این مشکل، استفاده از نرم افزار حسابداری و همچنین انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری برای آسان شدن حرفه حسابداری بود.

امروزه پیشرفت های بسیار زیادی در دنیا رخ داده، همین مسئله منجر به ظهور انواع مختلفی از نرم افزارهای حسابداری شده است و دست صاحبان مشاغل، بنگاه های اقتصادی و شرکت ها را برای انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری کاملا باز کرده است. اما همواره برای انتخاب بهترین ها موارد و نکاتی وجود دارد که در نظر گرفتن آنها الزامیست. نرم افزارهای حسابداری زیادی در بازار تولید و عرضه شده اند که اغلب آنها عملکرد رضایت بخشی دارند اما حسابداران و مدیران مالی سخت گیر سعی میکنند از برندها و شرکت های مشهور، نرم افزار مالی حرفه ای و یکپارچه تامین کنند. در این مقاله سعی نموده ایم بهترین نرم افزار های مالی و حسابداری سال ۱۴۰۰ را معرفی و بررسی کنیم.

نرم افزار حسابداری قیاس

قیاس، نرم افزار حسابداری شرکت راهکار نوین سیاق می باشد که با هدف پیاده سازی سیستم مالی منسجم، بیش از دو دهه است که در زمینه تولید نرم افزارهای حسابداری در حوزه های مختلف بازرگانی، تولید و خدماتی فعالیت می کند و به خوبی توانسته است با بهره مندی از فناوری های روز در کنار طراحی و تولید نرم افزار حسابداری؛ نرم افزار خزانه داری، انبار، حقوق و دستمزد و غیره و همچنین پیاده سازی در شرکت ها و سازمان های کوچک و متوسط، نرم افزار حسابداری موبایل را نیز رایگان برای کاربران اندروید پیاده سازی کند تا کاربران بتوانند به راحتی به اطلاعات خود دسترسی داشته باشند. طبق تحقیقات انجمن حسابداران خبره از دید کیفیت و تکنولوژی نرم افزار حسابداری قیاس برترین رتبه را کسب کرد و از جمله ویژگی های این نرم افزار که موجب شد به این مهم دست یابد عبارت است از :

سبد محصولات کامل که شامل نرم افزارهای حوزه شرکتی و فروشگاهی، همچنین تحت پلتفرم های وب، ویندوز، اندروید و حتی نرم افزار حسابداری آنلاین قیاس همچون QuickBooks, QuickBooks Online, FreshBooks, Xero, Wave, Zoho Books, Sage Business Cloud    قابل استفاده در هر زمان و مکان می باشد.

پنل مدیریتی فوق العاده ساده با کاربری آسان در عین حال جامع و کاربردی، نیاز بسیار کم به آموزش ، یکپارچگی، قابلیت استفاده همزمان بر محیط های ویندوز ، وب و موبایل ، دسترسی در هر زمان و مکان فقط بواسطه دسترسی به اینترنت ، نرم افزاری مقرون به صرفه ، نرم افزاری منعطف با قابلیت تطابق با دیگر سیستم ها و پشتیبان گیری اتوماتیک از انتظارات صاحبان کسب وکارها از یک نرم افزار حسابداری ایده آل است.

لازم به ذکر است که نرم افزار حسابداری تحت وب قیاس، اولین نرم افزار حسابداری در بستر وب در ایران می باشد. نرم افزارهای حسابداری دیگر شرکت ها که به دلیل مقاصد تجاری با عنوان تحت وب در بازار ارایه می شوند ، تنها یک ماشین مجازی شبیه ساز وب هستند.

سیتریکس یا ریموت اپ

اگر بخواهیم عملکرد سامانه مجازی شبیه ساز وب (سیتریکس) را به بیان ساده شرح دهیم سیتریکس همچون remote desktop عمل میکند با این تفاوت که در ریموت دسکتاپ ویندوز شما صفحه دسکتاپ را در اختیار دارید ولیکن در این سرویس شما فقط دسترسی به نرم افزار یا نرم افزارهای بخصوصی را خواهید داشت.

از جمله معایب سرویس شبیه ساز وب سیتریکس، عبارت است از:

امکان انتخاب عکس از کامپیوتر خود را ندارید،  نمیتوان فایل pdf دانلود کرد،  امکان اتصال فقط بواسطه رایانه امکان پذیر است و بواسطه موبایل نمی توان به این سرویس متصل شد، حتما بایستی برنامه  exe روی سرور نصب شود و همیشه سرویس سیتریکس در حال اجرا باشد، عدم بستر سازی فضای ابری، هزینه بالایی برای مجازی کردن سرور دارد، مصرف بالا در حجم اینترنت و سرعت پایین این سرویس از بزرگترین معایب این سرویس می باشد. همچنین نداشتن بسیاری از قابلیت های وب ، از جمله: افکت های بسیار زیبا ، رابط کاربری آسان تر ، ایجاد بستر چت ، ارتباط با سیستم های تحت وب دیگر از جمله سایت شرکت را ندارد.

آشنایی با بهترین نرم افزار های حسابداری سال ۱۴۰۰

ولی نرم افزار حسابداری تحت وب قیاس به طور حقیقی تحت وب می باشد یعنی بواسطه قابلیت اتصال به اینترنت و مرورگر در دسترس  قرار میگیرد، بروز رسانی این نرم افزار ها نیز در سطح وسیع و جهانی صورت میگیرد. نرم افزارهای تحت وب قیاس با قابلیت اتصال بر پایگاه داده قدرتمندی چون SQLSERVER   داشتن پایگاه داده واحد و یکپارچه موجب سرعت و امنیت بالامی شود ؛ و همینطور از performance بالایی نیز برخوردار خواهد بود در نتیجه شما به راحتی می توانید از داده های خود گزارش و پشتیبان گیری کنید.

گرچه در سبد محصولات این شرکت نیز مشتریان می توانند به منظور کاهش هزینه های خود، از نسخه های تحت ویندوز استفاده نمایند و از ابزارهایی همچون سیتریکس و ریموت اپ به منظور دورکاری بهره ببرند ولی بصورت کلی به دلایل ذکر شده پیشنهاد نمی شود.

با استفاده از نرم افزار مالتی پلتفرم قیاس می توانید از هر وسیله ای که قابلیت اتصال به اینترنت را دارا باشد بر روی محیط های ویندوز، وب و موبایل نرم افزار خود را در دسترس داشته باشید ، داشتن UI اختصاصی با توجه به سلیقه و کسب و کار شما از مزیت های نرم افزارهای تحت وب قیاس می باشد.

گروه نرم افزاری مالی و حسابداری قیاس یکی از معتبرترین و معروف ترین و قدیمی ترین های نرم افزار حسابداری شرکتی می باشد که با تحت پوشش قرار دادن چند ده هزار مشتری و نمایندگی‌های گسترده در مراکز استان‌ها یکی از فعال‌ترین و موفق‌ترین نرم افزارهای بازار ایران می‌باشد. جهت مشاوره و دریافت اطلاعات میتوانید با شماره 021-61952 تماس حاصل فرمایید.

نرم افزار حسابداری هلو

نرم‌ افزار هلو که تقریبا تعداد عظیمی از کاربران حسابداری و مالی و حتی کسب و کارهای بزرگ و کوچک با آن آشنایی دارند، سبد محصولاتش در حوزه فروشگاه ها و اصناف بوده و شامل محصولات یکپارچه (انبار، حسابداری، خرید و فروش، کنترل چک و تولید) نسخه‌های تخصصی برای فروشگاه‌ها، شرکت‌ها و تولیدی‌ها می باشد. این نرم‌ افزارهای حسابداری و مالی شامل امکانات بی‌شماری ازجمله صدور انواع فاکتور، اعلام سررسید چک‌ها به صورت اتوماتیک، امکان دریافت گزارش‌های متنوع و... هستند. کاربری آسان همراه با امکانات گسترده، نرم‌ افزارهای حسابداری هلو را به پرکاربرترین نرم‌ افزار مالی و حسابداری کشور تبدیل کرده است.نرم افزار حسابداری هلو در نسخه‌های تک‌کاربره و شبکه ارائه می‌شود.

نرم افزار پارمیس

شرکت دانش بنیان فناوری اطلاعات پارمیس با حدود دو دهه فعالیت در زمینه تولید انواع نرم افزارهای حسابداری، مالی و مدیریتی، طیف وسیعی از نرم افزارها را طراحی، تولید و عرضه نموده است. پارمیس در تلاش بوده است تا با استفاده از تخصص نخبگان، بهره گیری از آخرین تکنولوژی های روز دنیا و بکارگیری تجربیات ارزشمند مشتریان، محصولاتی نوآور در حوزه مالی و مدیریتی را خلق نموده و باعث رشد و شکوفایی کسب و کارها شود. پارمیس تاکنون چهار سری از نرم افزار با نام های حسابداری پارمیس پرو برای کسب و کارهای کوچک و متوسط، نرم افزار یکپاچه پارمیس استار برای کسب و کارهای متوسط و بزرگ، راهکار ابری پارمیس 360 برای خرده فروشی ها و حسابداری شخصی پارمیس همراه برای مدیریت مالی شخصی و خانوادگی را تولید نموده است.

نرم افزار سپیدارسیستم

شرکت سپیدار سیستم آسیا  در سال ۱۳۸۷، با هدف تولید نرم افزار‌های سپیدار  و دشت و ارائه خدمات به مشتریان این دو محصول تاسیس شد. نرم افزار سپیدار با شعار ساده و پایدار، نرم افزاری مناسب برای مدیریت هوشمندانه شرکت‌های کوچک و نرم افزار دشت با پیام ساده و سودمند، نرم افزار ویژه اصناف و فروشگاه‌ها است.

نرم افزار محک

عمده فعالیت‌های گروه نرم‌ افزاری محک، مربوط به حوزه‌های تولید و پشتیبانی نرم‌افزارهای مالی و مدیریتی می باشد. حدود ده سال از تاسیس محک میگذرد که در طی این سالها، موفق به طراحی و توسعه انواع نرم افزارهای مالی شده است. محک نیز با ارائه نسخه های با کیفیت و حرفه ای فروشگاهی و شرکتی توانست اعتماد بسیاری از اصناف و شرکتها را جلب کند و به برندی خوش نام و دوست داشتنی تبدیل شود. همچنین نرم افزار کیف پول محک برای پلتفرم موبایل ساخته شده است.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز