خبرگزاری کار ایران

تلویزیون شهری سپهر صنعت آداک و تاثیر آن در زیباسازی فضای شهرها

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۸۱۹۷

همه افراد حداقل برای یک بار هم که شده تماشای تصاویر بسیار زیبا و جذاب را از نمای یک تلویزیون شهری در مکان‌های مختلفی مانند بزرگراه‌ها، پارک‌ها، چهارراه‌ها، پاساژها و مراکز‌خرید، استادیوم‌های ورزشی، استخرها، پمپ‌بنزین‌ها، ترمینال‌ها، فرودگاه‌ها، مجتمع‌های گردشگری، سواحل و غیره تجربه کرده‌اند. اما شاید کمتر کسی به این موضوع توجه داشته باشد که تلویزیون‌های شهری چه نقشی در زیباسازی فضای شهرها ایفا می‌کنند و شهرداری‌ها و سایر نهادهای دولتی مسئول در نمای ظاهری شهرها چطور با استفاده صحیح از این وسیله کاربردی طرحی جذاب و نوین در زیباسازی شهرها ایجاد کنند. علاوه بر شهرداری‌ها، نهادهای تبلیغاتی نیز برای کاهش هزینه‌‌ها و پویا کردن تبلیغات خود از این المان کاربردی استفاده می‌کنند. در این مقاله قصد داریم درباره اهمیت نصب تلویزیون شهری در زیباسازی شهرها صحبت کنیم.

یک تلویزیون شهری چطور ساخته می‌شود؟

تلویزیون شهری (Urban Tv) به عنوان یک صفحه نمایش ال‌ای‌دی هوشمند وغول‌پیکر با استفاده از چندین ماژول ال‌ای‌دی کوچک و کابینت‌های نگهدارنده ساخته می‌شود‌. نمایشگرهای شهری را در مکان‌های مختلف نصب، با تنوع بالا مانند: ایندور (داخل سالنی)، اوت دور، سه بعدی و منحنی می‌توان ساخت. کارفرما و شهرداری‌هایی که از تلویزیون شهری برای زیباسازی شهری استفاده می‌کنند، هیچ نگرانی بابت تجمع گرد و خاک یا برخورد پرندگان و بارش باران ندارند، زیرا تولیدکنندگان نمایشگرهای شهری این محصولات را با مقاوم‌ترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه و به صورت ضدآب و ضد ضربه تولید می‌کنند. گسترش تکنولوژی در ساخت این محصول نیز تاثیرگذار بوده است و به صورت ارتباط از راه دور و بی‌سیم بنابر نیاز مشتری مدیریت می‌شوند‌. از جذابیت‌های دیگر این تلویزیون‌ها می‌توان به صدای استریوی با کیفیت، نمایش تصاویر و ویدیو، با کیفیت‌های خارق‌العاده اشاره کرد.

زیباسازی شهری با استفاده از تلویزیون شهری

زیباسازی شهری به عنوان یک ایده جدید برای اولین بار در دهه 1990 به عنوان یک عبارت جدید در سطح جهان مورد توجه قرار گرفت. اهمیت زیباسازی شهری را در ارتقاء فرهنگ و روابط اجتماعی مردم جامعه نمی‌توان نادیده گرفت. برای زیباسازی شهر از روش‌های مختلفی مانند طراحی خط عابر پیاده، کاشتن درختان و گیاهان در کنار خیابان‌ها، ایجاد کتابخانه‌های شهری، ایجاد مسیر دوچرخه‌سواری، نقاشی‌های شهری، مجسمه‌ها و غیره استفاده می‌شود‌. یکی از روش‌های زیباسازی که در سال‌های اخیر توجه بسیاری از شهرداری‌ها، طراحان و معماران را به خود جلب کرده، به‌کار گرفتن تلویزیون شهری است.

تلویزیون شهری سپهر صنعت آداک و تاثیر آن در زیباسازی فضای شهرها

استفاده از تلویزیون تبلیغاتی شهری علاوه بر زیبا کردن فضا و نمای شهری، در ایجاد احساس سرزندگی بین مردم جامعه نیز نقش دارد. بدون شک قرار دادن یک نمایشگر شهری در فضای یک پارک، زیبایی آن محل را چندین برابر خواهد کرد. پرتاب نور بسیار بالا، ایجاد رنگ‌بندی‌های جذاب، پخش اخبار روزانه، امکان نمایش سریال‌های محبوب و فیلم‌های جذاب در اماکن عمومی، پخش کنسرت و نمایش‌های ویدئوهای آموزشی از مهمترین مزایای استفاده از تلویزیون‌های تبلیغاتی بزرگ در فضای شهری به شمار می‌رود. این المان‌ شهری زیبا و مدرن به‌صورت غیر‌مستقیم، در رونق هر چه بیشتر صنعت گردشگری تاثیرگذار خواهد بود. گردشگران وقتی وارد شهری می‌شوند که به فرآیندهای زیباسازی توجه ویژه‌ای داشت، با دیدگاهی متفاوت به آن شهر نگاه کرده و به محبوبیت آن منطقه اضافه می‌کند. 

مراحل نصب تلویزیون تبلیغاتی شهری در سطح شهر

مراحل نصب تلویزیون تبلیغاتی شهری در مکان‌های عمومی مختلف سطح شهر، کار نسبتا سختی نیست. در مرحله اول، باید با استفاده از روش‌های اصولی و طبق استانداردهای لازم توسط شرکت‌های معتبری که تخصص کافی در زمینه نصب تلویزیون‌های شهری دارند، انجام شود. در مرحله دوم باید به این نکته توجه داشته باشید، که قبل از نصب هر تلویزیون‌ شهری در مناطق عمومی مانند: پارک‌ها، چهارراه‌ها، استخرها و غیره حتما باید مجوزهای لازم از سازمان‌های مربوطه و شهرداری دریافت شود. صدور این مجوز بر اساس اصول و قوانین از قبل تعیین شده، انجام می‌شود.

نکات مهم برای نگهداری از نمایشگر شهری

برای اینکه از نعمت زیباسازی شهری با استفاده از تلویزیون‌های شهری تداوم داشته باشد، باید از این دستگاه‌ها مراقبت و نگهداری کرد. البته به دلیل مقاومت و طول‌عمر بالای این محصول، احتمال خراب شدن آن‌ها نسبت به دیگر انواع محصولات تبلیغاتی بسیار پایین‌تر است. با این وجود باید به بررسی وچک‌های سالیانه و ماهانه قطعات دقت شود. این دستگاه را باید در جایی نصب کرد که افراد متفرقه امکان دسترسی به آن‌ها را نداشته باشند و احتمال برخورد اجسام با آن‌ها به حداقل برسد. این نکته در مناطق پر‌رفت و آمد از اهمیت بیشتری برخوردار است.

نکته‌ای که در افزایش طول‌عمر نمایشگرهای شهری مهم است، محافظت در برابر رطوبت و دما است. تلویزیون‌های شهری باید در محیطی با هوای معتدل قرار بگیرند. با وجود اینکه احتمال نفوذ رطوبت و آب به داخل بسیار کم است، باز هم تدابیر لازم برای جلوگیری از نفوذ آب، در مکان‌های روباز را درنظر بگیرید. یکی از مهمترین دلایل خراب شدن قطعات الکترونیکی در تلویزیون‌های شهری نوسانات برق می‌باشد. این اختلال برای همه وسایل الکترونیکی مضر است. برای جلوگیری از نوسانات برق از وسایل ایمنی و محافظ برق شهری استفاده کنید.

خرید تلویزیون شهری از شرکت مهندسی سپهر صنعت آداک

برای خرید انواع مختلف تلویزیون شهری با بهترین کیفیت می‌توانید به سایت شرکت مراجعه کنید. شرکت مهندسی سپهر صنعت آداک فعالیت رسمی خود را از سال 1386 آغاز کرد و در طول نزدیک به 2 دهه سابقه درخشان، تعداد زیادی نمایشگر شهری را در شهرهای کشور راه‌اندازی و به اجرا درآورده است. سپهر صنعت آداک به عنوان یک از برترین شرکت‌های تولیدکننده تلویزیون شهری این محصول را در انوع مختلف، جهت زیباسازی شهری و مصارف متنوع تولید می‌کند. این شرکت علاوه بر تولید تلویزیون‌های شهری در تولید تجهیرات روشنایی و نورپردازی، سازه‌های فلزی و تجهیزات پارکی، کلیه محصولات مبلمان شهری آماده ارائه خدمات به مشتریان است. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره فنی درباره این محصولات با شماره تلفن‌های موجود در سایت این شرکت تماس بگیرید.

منبع : ssa.co.ir

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز