خبرگزاری کار ایران

با سئوکار برتر جزء برترین‌ها باشید

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۶۲۲۰

واژه سئو به‌ معنی بهینه‌ سازی موتورهای  جست و جویی مثل گوگل می ‌باشد. هدف ‌از رعایت اصول‌ سئو این ‌است که وب سایت شما مطابق‌ با معیار های موتور های  جست و جو عملکرد خود را ارتقا دهد‌ تا بتواند بازدید کنندگان بیشتری را به ‌سوی ‌خود جلب نماید.

عوامل ‌زیادی در ارتقا سئو سایت موثر می ‌باشند، مثل واژه ‌های کلیدی به‌ کار گرفته ‌شده، کلیه لینک‌ هایی که برای ورود به وب سایت ‌شما تعبیه شده ‌اند و... افراد سئو کار از این ‌عوامل آگاه می‌ باشند و با به ‌کارگیری درست آن ها باعث ارتقاء سئو وب سایت تجارت و کسب ‌و کار شما می شوند.

شاید با‌ وجود این‌ تعریف هنوز برای شما مفهوم سئو پیچیده باشد. در‌ حقیقت در سئو سایت فعالیت‌ هایی مثل طراحی‌ کردن درست سایت، مشخص‌ نمودن استراتژی ‌های  لازم برای تولید محتوا و... توسط افراد سئو کار انجام می ‌شود تا نتایج‌ گوگل سایت‌ شما را در رتبه‌ های نخست نمایش‌ دهد. این‌ امر باعث جذب‌ حداکثری بازدید کنندگان ‌سایت می ‌شود.

عملکرد کاربران چگونه روی سئو سایت‌ ها تاثیرگذار است؟

موتور های‌ جست و جو مثل گوگل اخیراً به الگوریتم ‌های ویژه ‌ای تحت‌ عنوان Rank Brain توجه می‌ کنند و از آن برای آنالیز ‌رفتار کاربران بازدید کننده از سایت ‌های ‌مختلف استفاده‌ می ‌کنند. آن ‌ها از این ‌الگوریتم بهره می‌ گیرند تا متناسب با یافته ‌های به ‌دست ‌آمده رتبه‌ بندی‌ های سایت ‌های ‌مختلف را بهینه‌ سازی نمایند.

الگوریتم Rank Brain به این ‌صورت است که وقتی کاربران کلید واژه ‌ای را در موتور های‌ جست و جو مثل گوگل سرچ‌ می ‌کنند و بیشتر به بازدید سایت‌ هایی می‌ پردازند که در رتبه ‌های پایینی قرار ‌دارند، گوگل و سایر موتور های‌ جست و جو این رتبه ‌بندی را تغییر می ‌دهد و جایگاه آن‌ سایت را بهبود می ‌بخشد.

سئو چه اهمیتی برای سایت‌ ها دارد؟

اغلب ‌کاربران وقتی در صفحات اینترنتی به ‌دنبال یافتن پاسخ‌ سوال یا کالا و خدمات ‌خاصی هستند، از موتور های  جست و جوی معروفی مثل گوگل، یاهو یا بینگ استفاده می ‌نمایند؛ بنا بر این به کارگیری صحیح‌ واصولی سئو می‌ تواند تاثیر بسزایی در افزایش‌ بازدید از وب سایت کسب‌ و‌ کار شما داشته‌ باشد. موتور های‌ جست و جو در حقیقت آن ‌چیزی را به کاربران نشان ‌می‌ دهند که به‌ دنبالش می‌ باشند. برخلاف تبلیغات ‌اینترنتی که تعداد زیادی از کاربران نسبت‌ به آن بی‌ اعتماد هستند، نتایج نشان ‌داده ‌شده در موتور های  جست و جو می‌ تواند اعتماد کاربران را به ‌همراه داشته ‌باشد.

کلماتی که توسط کاربران در موتور های‌ جست و جو استفاده ‌می ‌شود بسیار حائز ‌اهمیت است و نتایج بررسی ‌ها نشان ‌داده که بازدید کنندگانی که به‌ وسیله نتایج گوگل به سایت ‌شما مراجعه می‌ کنند، در دراز مدت جزء  مشتری‌ های شما خواهند بود؛ بنا بر این بازدید هایی که از طریق سئو سایت ‌شما انجام می ‌شود نسبت ‌به تمام روش‌ های تبلیغی کم ‌هزینه ‌تر و کار آمد تر خواهد بود.

تجزیه و تحلیل رقیبان

رقابت گسترده ‌ای که در دنیای کسب ‌و ‌کار وجود دارد باعث می‌ شود تا کارشناسان سئو کار  موظف‌ باشند به‌ طور مداوم فعالیت رقیب ‌ها را مورد تجزیه و ‌تحلیل قرار دهد. با تحلیل ‌درست رفتار های رقبا می ‌تواند به تدوین هر چه بهتر استراتژی‌ های ‌موفق سئو کمک‌ کرد. کارشناسان این‌ حوزه با تجزیه ‌و تحلیل عملکرد رقیبان در تلاش ‌اند تا بهترین ‌برنامه ‌ممکن برای برند سازی، ارتقا رتبه و.. را تدوین ‌نمایند.

کمک ‌گرفتن از کارشناسان سئو کار برای صاحبین کسب‌ و کار ها چه فوایدی به ‌همراه دارد؟

با توجه به رقابتی ‌شدن بازار کار و تجارت صاحبان کسب‌ و کار  اغلب به‌ دنبال این هستند که بتوانند به بهترین ‌شکل‌ ممکن عملکرد‌ خود را به کاربران نشان‌ دهند و از سایر رقبا پیشی‌ بگیرند. استفاده از کارشناسان حرفه ای فواید زیادی دارد که در ادامه به بررس دو  نمونه از آن ها می پردازیم:

  • تدوین ‌نمودن استراتژی ‌های لازم برای سئو داخلی

    سئو‌ داخلی یا on-page SEO از اصلی ‌ترین بخش ‌های ‌سئو به ‌شمار می ‌رود که متخصصین سئو کار به تدوین استراتژی‌ های لازم برای ‌آن می‌ پردازند. از جمله کار هایی که در این ‌بخش قرار می ‌گیرند، قرار دادن لینک‌ داخلی و مشخص‌ نمودن کلید واژه ‌ها می ‌باشد.

  • تدوین ‌نمودن استراتژی ‌های لازم برای سئو خارجی

    فعالیت‌ های مربوط‌ به خارج‌ از وب سایت که در واقع off-page SEO کسب‌ و کار تان می ‌باشد، باید با نظر و تایید متخصص سئو کار باشد. مواردی مثل لینک سازی، فعالیت‌ کردن در شبکه‌ های اجتماعی ‌مختلف و... باعث معرفی‌ برند و افزایش‌ بازدید سایت ‌شما خواهد‌ شد.

با سئوکار برتر جزء برترین‌ها باشید

سئو

میزان دریافتی یک متخصص سئو کار چقدر است؟

هنگامی ‌که صاحبان کسب‌ و ‌کار برای بهینه ‌سازی سایت ‌خود از یک ‌متخصص سئو کار کمک می ‌گیرند، اقدام ‌به عقد قرار داد ‌همکاری می‌ نمایند. از جمله نکاتی که در قرار داد ذکر می ‌شود، میزان حقوق می‌ باشد به پارامتر های گوناگون می باشد.

میزان ‌دریافتی کارشناسان‌ سئو کار کم‌ تجربه نسبت‌ به سئو کاران با‌ تجربه کمتر می‌ باشد، همچنین کیفیت خدمات ارائه ‌شده و کارنامه‌ کاری‌ فرد تاثیر ‌به سزایی در مشخص‌ نمودن میزان‌ دریافتی کارشناس سئو کار دارد. امروزه شرکت‌ هایی به‌ طور تخصصی در این‌ حوزه فعالیت می ‌کنند که متناسب ‌با خدمات مد‌ نظر ‌شما تعرفه‌ هایی را در نظر می‌گیرند.

سایت مولتی رایان به ‌عنوان برترین ‌شرکت ارائه‌ دهنده خدمات‌ سئو شناخته می ‌شود که از دانش‌ و‌ مهارت ‌بالای کارشناسان سئو کار در تهران و کرج  بهره ‌می‌گیرد. برای مشاوره خدمات‌ سئو و کسب اطلاعات‌ بیشتر در این ‌زمینه می ‌توانید به سایت مولتی رایان مراجعه ‌کنید.

هنگام انتخاب متخصصین سئو کار باید به چه نکاتی توجه ‌کرد؟

  • رزومه‌ کاری و سابقه ‌فعالیتی کارشناس سئو کار

    یکی‌ از عناصر کلیدی برای انتخاب‌ کارشناسان سئو کار این است که فرد چه‌ میزان سابقه ‌کاری در این‌ حوزه دارد. هر چه سابقه ‌حضور فرد در خدمات سئو طولانی ‌تر باشد، از تجربه ‌بیشتری بر خور دار ‌است و می‌ تواند خدمات گسترده ‌تر و بهتری را به ‌شما ارائه ‌دهد که البته نسبت به کارشناسان کم‌ سابقه دریافتی‌ بیشتری نیز دارد که در ‌برابر خدمات ارائه ‌شده بسیار‌ ‌معقول و منطقی به ‌نظر می ‌رسد.

  • نمونه ‌کار های قبلی

    وقتی با یک کارشناس سئو کار صحبت می‌ کنید و به شما می ‌گوید که از سابقه ‌کاری در این‌ حوزه بر خور دار است، حتماً از او بخواهید که چند ‌نمونه از پروژه ‌های‌ کاری گذشته را به‌ شما نشان‌ دهد، چرا که صرف با‌ سابقه ‌بودن و تعداد بالای پروژه ‌ها نمی‌ تواند بیان گر کیفیت‌ کار فرد باشد. بنا بر این شما حتماً باید به پروژه ‌هایی که فرد به ‌طور موفق به‌ پایان رسانده دقت کنید.

  • گستره خدمات ارائه‌ شده

    انواع کسب و کار ها با توجه به اهدافی که در‌ سر دارند و با توجه به ماهیت تجارت‌ شان نیاز به استراتژی ‌های ‌مختلف برای موفقیت در سئو سایت دارند، بنا بر این هنگام انتخاب کارشناس سئو کار اول این‌ موارد را با او در میان ‌بگذارید و ببینید آیا فرد توانایی ‌ارائه خدمات مد نظر شما را دارد یا نه. اگر جواب مثبت است، می توانید سطح‌ کیفی این ‌خدمات را ارزیابی ‌نمایید و در صورتی که مطابق‌ با معیار های ‌شما باشد با او به ‌همکاری بپردازید.

با سئوکار برتر جزء برترین‌ها باشید

سئو سایت

شما نیز اگربه دنبال سئو کار در کرج و یا سئو کار در تهران می گردید، بهترین سایت در این حوزه مولتی رایان می باشد که با مراجعه به آن می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب نمایید.

آیا کارشناس سئو کار می ‌تواند در ابتدای ‌کار تضمین‌ قطعی به صاحبین کسب‌ و کار برای بهینه ‌سازی سایت بدهد؟

این‌ سوال بسیار کلی است و به عوامل مختلفی بستگی دارد. شاید در ابتدای ‌کار شنیدن این ‌موضوع که «سایت‌ شما در اسرع‌ وقت می‌ تواند به رتبه ‌یک نتایج موتور های‌ جست و جو تبدیل ‌شود» برای صاحبین کسب‌ و ‌کار بسیار وسوسه ‌بر انگیز باشد و بدون ‌توجه به واقعیت به افراد فاقد ‌تخصص اعتماد ‌کنند و سایت‌ خود را در‌ اختیار آنان قرار دهند؛ اما حقیقت این‌ موضوع این ‌است که سئو ‌سایت از استراتژی ‌های زیادی بهره‌ می‌ گیرد و مسلماً به‌ کار گیری همه یا برخی ‌از آن ها نیازمند صرف ‌زمان می ‌باشد.

اگر صاحب یک کسب و کار  هستید و قصد‌ دارید برای بهینه‌ سازی سایت‌ خود از افراد سئو کار کمک بگیرید، حتماً به ‌سراغ افراد متخصص در این‌ حوزه بروید و فریب افراد غیر متخصص را نخورید. حتی اگر وعده ‌های افراد غیر متخصص بتواند محقق شود، مطمئن‌ باشید که از روش ‌های غیر اصولی برای سئو سایت ‌شما استفاده کرده ‌اند که فقط برای مدت‌ کوتاهی می‌ تواند نتایج‌ مطلوبی برای سایت ‌شما داشته باشد و در دراز مدت قطعاً عواقب بسیار ‌بدی برای سایت ‌شما دارد.

برای مشاوره در زمینه استخدام افراد سئو کار در تهران و کرج می‌توانید از کارشناسان و متخصصان سایت مولتی رایان به ‌عنوان برترین ارائه ‌دهنده خدمات سئو‌ سایت کمک بگیرید‌.

کلام پایانی

در دنیایی کسب و کار  که رقابت ‌تنگاتنگی در‌ جریان است، بسیار ضروری ‌است که مدیران کسب و کار ها بتوانند پا یا پای سایر‌ رقبا فعالیت ‌کنند و بهترین ‌محتوا ها را در اختیار کاربران‌ سایت قرار دهند و چگونگی‌ ‌استفاده از استراتژی‌ های سئو سایت به نحو احسن را بدانند.

آدرس سایت سئو کار برتر : https://seokarbartar.com

ارتباط ب ما

09126108515 همراه

026-33350479 داخلی

09377343866 واتس آپ

ما با شما هستیم تا به بالا ترین رتبه برسید و درامد عالی داشته باشید

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز