خبرگزاری کار ایران

کادوی روز پدر چی بخرم؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۶۲۰۸

با نزدیک شدن به ولادت امام علی (ع) که به عنوان روز پدر نامگذاری شده است این سوال ذهن ما را مشغول می کند که "برای کادوی روز پدر چی بخرم؟" قطعا برای روز مادر، گزینه های زیادی به عنوان یک هدیه مناسب روی میز است و شما می توانید هر ساله یک کادوی متفاوت به مادرتان بدهید اما کادوهای مردانه تنوع چندانی ندارند و احتمالا از خرید کیف پول، ست کمربند و کراوات یا عطر و ادکلن خسته شده باشید.

پدرها معمولا علاقه چندانی به کادوهای فانتزی ندارند و بهتر است این مقوله را در خصوص خرید کادوی روز پدر مد نظر قرار دهید. نظر شما در خصوص خرید ریش تراش، ماشین اصلاح سر و صورت و موزن بینی، ابرو  گوش چیست؟ سایت لوازم خونگی بهترین انواع ریش تراش ها، ماشین اصلاح سر و صورت و موزن ها را به شما معرفی می کند.

خرید لوازم اصلاح آقایان

همه پدران در خانه خود یک باکس قدیمی از لوازم اصلاح سر و صورت دارند. قضیه اصلاح کردن یکی از مهمترین دغدغه هایی است که برای هر زن و مردی به وجود می آید اما با توجه به اینکه اغلب مردان ترجیح می دهند یک اصلاح مناسب و به صرفه در خانه داشته باشند قطعا خرید لوازم اصلاح باکیفیت برای آنان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در این خصوص می توان به خرید ریش تراش فیلیپس یا ریش تراش براون اشاره کرد.

علاوه بر این موارد باید به اهمیت آراستگی تا حدی که امکان پذیر است توجه نمود. بنابراین بهتر است تا خرید وسایلی همانند موزن بینی، گوش و ابرو نیز در برنامه قرار گیرد. اگر باکس لوازم اصلاح پدر شما ناقص به نظر می رسد و فاقد موزن است می توانید با خرید کادوی مناسب و اصولی، یک باکس ایده آل را به ایشان هدیه دهید چرا که اغلب پدران جامعه ما از چنین دستگاه های مدرن و کاربردی بی بهره هستند.

تفاوت ریش تراش و ماشین اصلاح

بسیاری از مردم تصور می کنند تفاوت خاصی میان ماشین اصلاح و ریش تراش وجود ندارد؛ هرچند هر دوی این موارد شباهت های کاربردی زیادی با یکدیگر دارند اما تفاوت های اساسی هم دارند. ریش تراش ها اصولا به گونه ای طراحی شده اند که تیغه های آن ها مخفی است و با ظرافت خاصی موی صورت را اصلاح می کند. ماشین اصلاح سر به این صورت نیست و دارای شانه هایی است که داخل مو قرار گرفته و می تواند با نظم خاصی موی سر را اصلاح نماید.

اینکه برخی از ماشین ها به عنوان ریش تراش و ماشین اصلاح سر شناخته می شوند (ماشین اصلاح سر و صورت) به این صورت است که دارای سری های مختلفی هستند  و در زمان استفاده از آن ها باید تعیین کنید که از کدام سری استفاده نمایید.

جالب است بدانید که برخی از ماشین های اصلاح برای سر و صورت طراحی نشده اند و ویژه بدن می باشند. وب سایت لوازم خونگی ماشین اصلاح بدن مارک فیلیپس را هم عرضه نموده است. اگر پدر شما ساعات خاصی را درگیر اصلاح موهای بدن است می توانید با این کادوی اصل و مناسب او را خوشحال کنید.

بهترین کادوی روز پدر

با توجه به مطالب فوق می توانید یکی از کادوهای ذیل را برای روز پدر تهیه کنید:

  • ماشین اصلاح سر
  • ماشین اصلاح صورت
  • ماشین اصلاح بدن
  • ماشین اصلاح سر و صورت
  • ریش تراش
  • مجموعه لوازم مورد نیاز برای اصلاح آقایان
  • تیغه و شبکه محصولات فیلیپس
  • موزن گوش، ابرو و بینی

تنوع بالای محصولات، برندها و مدل هایی که عرضه شده اند باعث تفاوت در قیمت کالاها شده است و این مسئله موجب می شود تا شما بتوانید با توجه به بودجه خود یک محصول ایده آل را خریداری نمایید. برای خرید از فروشگاه لوازم خونگی می توانید وارد این وب سایت شده و در صفحه آرایشی و بهداشتی خرید خود را انجام دهید.

ارسال کادوی روز پدر در شرایط کرونایی

در این روزهایی که موج های کرونایی یکی پس از دیگری وضعیت زندگی را مختل می کنند هیچ چیزی جای خرید اینترنتی و غیرحضوری را نمی گیرد. در این شرایط دیگر نیازی به بازار گردی و قرار گرفتن در موقعیت های خطرناک نمی باشد. مشاورین ما در لوازم خونگی به صورت آنلاین در سایت، به صورت تلفنی و یا از طریق صفحه اینستاگرام ، شما عزیزان را در خرید راهنمایی و مشاوره می­دهند. رعایت پروتکل های بهداشتی در شرایط شیوع سویه اومیکرون و ارسال رایگان از مهمترین قواعدی است که توسط مجموعه لوازم خونگی اجرا می شود تا وسایل خریداری شده با ایمنی بسیار بالایی به دست مشتریان برسد. ارسال محصولات برای تهران در همان روز و به صورت رایگان، و برای سایر استان­ها و شهرها با توجه به اندازه کالا محاسبه می­شود.

خرید از فروشگاه لوازم خونگی با ارائه خدمات پس از فروش و اصالت کالا و عرضه مدل های متفاوتی از برندهای مختلف، مبادرت به فروش محصولات فوق نموده است. بعد از تحویل کالا، تا48 ساعت مهلت تست دارید و در صورت هرگونه مشکل فنی می­توانید با پشتیبانی تماس بگیرید. درصورتی که کالا مشکل فنی داشته­باشد، تا 7روز مهلت دارید کالا را به فروشگاه بازگردانید.

شماره تماس: 66706005 – 021

ارتباط در واتساپ: 09196356005

صفحه مجازی: @lavazemkhonegi

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز