خبرگزاری کار ایران

هرآنچه که در سیستم مه پاش به آن نیاز دارید

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۶۰۱۷

از آنجایی که تنوع در پکیج های مه پاش بسیار زیاد است و همچنین قطعات بی کیفیت و تقلبی در بازار به وفور دیده می شود انتخاب و تهیه یک سیستم مناسب می تواند برای شما دشوار باشد.

در روز های گرم سال که دمای بالای هوا برای هر فردی آزار دهنده است. نصب دستگاه های همچون مه پاش در مکان های مختلف می تواند احساس دلپذیرتری را برای افراد ایجاد کند.

ساختار و کارکرد مه پاش چگونه است

مه پاش به کمک فرایند طبیعی تبخیر آب سبب خنک شدن فضای محیط اطراف خود می شود. آب با شدت فراوان به واسطه قدرت پمپ درون شیلنگ های که به این پمپ متصل هستند جاری می شود.

در امتداد شیلنگ های مه پاش از نازل ها استفاده می گردد تا آب از منافذ آنها با اندازه بسیار کم و پودری شکل خارج شود.

نازل ها قطعاتی با جنس پلاستیک ، فلزی ، استیل و یا برنج می باشند که دارای منافذ بسیار ریزی هستند و همانطور که ذکر شد در مسیر شیلنگ نصب می گردند. منافذ آنها به بسیار ریز و در مقیاس چند میکرونی است.

آب پودری شکلی که از نازل خارج شده بسیار سبک بوده و در هوا معلق می ماند و سریعاً با هوای گرم محیط واکنش نشان داده و سبب خنک شدن اطراف می شود.

کاربرد مه پاش در صنایع و کسب و کار های مختلف

از مه پاش در کسب و کار های با زمینه های کاری متنوع و متفاوتی استفاده می شود که گستردگی استفاده از این دستگاه نشان از کاربردی بودن و کارایی بالای مه پاش دارد.

هرآنچه که در سیستم مه پاش به آن نیاز دارید

از سیستم مه ساز در رستوران ها و کافی شاپ ها برای ایجاد حس دلپذیر در مراجعه کنندگان استفاده می شود. مه پاش همچنین در  زیبای بصری رستوران و کافی شاپ ها موثر است.

از این دستگاه همچنین در محیط گلخانه برای رشد بهتر گیاهان استفاده می شود و سیستم مه ساز فاکتور مهم رطوبت که برای رشد گیاه بسیار با اهمیت است را تامین می کند.

فضای باز ویلا ها ، تراس ها ، آلاچیق ها و برخی سالن های صنعتی ، مرغداری ، از دیگر مکان های می باشد که می توانند میزبان این دستگاه باشند.

چطور یک دستگاه مناسب برای محیط خود تهیه کنیم

از آنجایی که تنوع در پکیج های مه پاش بسیار زیاد است و همچنین قطعات بی کیفیت و تقلبی در بازار به وفور دیده می شود انتخاب و تهیه یک سیستم مناسب می تواند برای شما دشوار باشد.

ما با کمال میل و با نهایت افتخار در تهیه یک سیستم مه ساز مناسب با توجه به نوع کاربری و مساحت محیط کسب و کارتان شما را  راهنمایی می کنیم. با ما از طریق شماره تماس 09124884905 در ارتباط باشید.

قطعات اصلی مه پاش

قطعات که در ادامه به آن اشاره می کنیم اجزا اصلی تشکیل دهنده سیستم مه پاش هستند.  البته با توجه به نوع کاربری محل مورد نظر ممکن است برخی از قطعات در پکیج استفاده نشود.

همچنین شما می توانید هرآنچه که در مورد سیستم مه پاش به آن نیاز دارید  اعم از قطعات و خدمات (نصب ، سرویس و تعمیرات ) را از طریق شماره تماس 09124884905 از ما دریافت نمایید.

هرآنچه که در سیستم مه پاش به آن نیاز دارید

پمپ مه پاش : اصلی ترین قطعه مورد استفاده در پکیج دستگاه،  پمپ است که وظیفه آن فشرده سازی آب و جاری سازی آن در شیلنگ ها است. ممکن است در برخی از سیستم های مه پاش خانگی کوچک از فشار خود آب استفاده شده و پمپ در سیستم موجود نباشد.

شیلنگ های مقاوم در برابر فشار : شیلنگ ها بصورت برش نخورده در پکیج مه پاش وجود دارد که مصرف کننده می تواند با توجه به نیاز خود برش ها را انجام دهد جنس این شیلنگ ها باید به گونه ی باشد که در برابر فشار مقاوم باشد.

نازل از کلیدی ترین اجزا  در سیستم مه پاش می باشد که بدون آن سیستم ناقص خواهد بود . کار این قطعه پودر کردن آب است .

همانطور که در قبل به ان اشاره کردیم نازل دارای منافذ ریزی است که آب از آنجا خارج می شود هر چه خروجی نازل مه پاش در سایز کوچک تر طراحی شده باشد آب بصورت پودری تر و ریزتر از نازل خارج شده و کمتر سطح محیط را تر می کند.

پایه نازل  در سیستم مه پاش در جهت نصب نازل ها استفاده می شوند.موقعیت نصب این قطعه در مسیر شیلنگ های فشار قوی می باشد که آب را بصورت پر فشار از خود عبور می دهند. این قطعه اکثراً از آلیاژ برنج یا استیل ساخته شده و تحمل بالای در برابر فشار دارد.

مواردی که در فوق اشاره شد برخی از قطعات مهم بودند که البته قطعات این سیستم به این چند مورد ختم نمی گردد و دارای قطعات دیگری از جمله : سرخط ، ته خط ، فیلتر تصفیه آب ، شیر تنظیم فشار است که می توانید با مراجعه به وب سایت ما به آدرس garmataaban.com   اطلاعات بسیار بیشتری در مورد این قطعات کسب نمایید.

در جهت کسب اطلاعات بیشتر مشاوره رایگان و استعلام قیمت و یا کسب اطلاعات در مورد تعمیر مه پاش با شماره تماس 09124884905 با ما در ارتباط باشید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز