خبرگزاری کار ایران

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه :

خبری از تخصیص 11 میلیارد تومان به بیمارستان دهدشت نیست/ روند کرونا صعودی و وسایل سرمایشی فرسوده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۷۲۴۲

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد: وزارت بهداشت و درمان تاکنون از مبلغ 11 میلیارد تومانی که نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس وعده آن را داده بود به بیمارستان دهدشت نداده است.

به گزارش ایلنا از یاسوج،محمد طیب زادگان گفت: هزینه تعویض سیستم سرمایشی بیمارستان دهدشت را در سال گذشته 11 میلیارد تومان برآورد کردند و نماینده کهگیلویه بزرگ نیز پیگیر این موضوع بود اما هنوز وزارت خانه چیزی در اختیار ما قرار نداده است.

وی افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی و شدت گرمایی که در شهرستان کهگیلویه وجود دارد، تصمیم گرفتیم فعلا سیستم موجود بیمارستان دهدشت سرویس شود که امسال را پشت سر بگذاریم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه بیش از یک میلیارد تومان تاکنون هزینه تعمیر وسایل سرمایشی بیمارستان دهدشت شده است، خاطرنشان کرد: برای برخی از بخش های بیمارستان نیز مبلغ 200 میلیون تومان هزینه خرید کولر کردیم، اما برخی از بخش ها همچنان هوا گرم است.

طیب زادگان با تاکید براینکه هم بیمارستان دهدشت، هم دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و هم نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس پیگیر تخصیص اعتبار وعده داده شده هستند، اظهارداشت:تمام سیستم سرمایشی بیمارستان دهدشت باید عوض شود.

وی تاکیدکرد : سیستم سرمایشی بیمارستان دهدشت در مجموع قدیمی است و موتورخانه آن مشکلاتی دارد که در دو سال اخیر چندین بار با وزارت خانه مکاتباتی انجام شده است که این سیستم باید به صورت کامل تعویض شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه گفت: با توجه به گرمای هوای امسال، سیستم سرمایشی بیمارستان دهدشت خیلی خوب جوابگو نبود که تصمیم گرفته شد دوباره این سیستم مورد بررسی و سرویس مجدد قرار بگیرد تا شاید مشکل بر طرف شود.

طیب زادگان، وضعیت شیوع کرونا در شهرستان کهگیلویه را یک روند صعودی عنوان و خاطرنشان کرد: واکسیناسیون نیز طبق دستورالعمل در حال انجام و در  سه روز گذشته سه هذار و 500 دُز واکسن کرونا به شهرستان منتقل که همه تزریق شده است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " دارا کریمی نژاد " فرماندار کهگیلویه در بازدید از بیمارستان کرونایی دهدشت گفت: وقتی شرایط و امکانات سرمایشی را دیدیم عرق شرم ریختم و یقین دارم با پنکه نمی توان به جنگ کرونا رفت.

 سید محمد موحد نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس اما از تخصیص اعتبار 11 میلیارد تومانی وزارت بهداشت برای تعویض وسایل سرمایشی بیمارستان دهدشت خبرداده بود که بعد از گذشت یکسال هیچ خبری از این تخصیص نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز