خبرگزاری کار ایران

روز گذشته برگزار شد؛

برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی اصفهان با حضور نمایندگان مردم واصناف/ برنامه وزارت صمت برای بازار لوازم خانگی

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۴۷۵۷

مراسم افتتاحیه بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی اصفهان با حضور نمایندگان مردم اصفهان در مجلس و اعضای اتاق اصناف و اتحادیه لوازم خانگی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی اصفهان برگزار شد.

به گزارش ایلنا  در این مراسم که عصر سه شنبه برگزار شد  امیرحسین کمیلی رئیس سازمان صمت استان اصفهان با اشاره به لزوم حمایت از تولید داخلی گفت: در این نمایشگاه ۸۵ شرکت از ۸ استان کشور حضور دارند و اخرین تولیدات خود را به نمایش گذاشتند.

وی با اشاره به برنامه های وزارت صمت برای حمایت از تولید کنندگان گفت: وزارتخانه به قیمتگذاری لکازم خانگی نظارت کامل دارد و تولیدکنندگانی از خارج از ضوابط و بدون هماهنگی با وزارتخانه قیمت ها را تغییر دهند با جریمه های سنگینی مواجه خواهند شد.

وی افزود: این وزارتخانه برای کنترل بازار و جلوگیری از افزایش قیمت ها برنامه های جدیدی دارد.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام نقدعلی نماینده خمینی با اشاره به پیشرفت تولیدکنندگان لوازم خانگی گفت: دولت و مجلس حامی تولیدکنندگان داخلی هستند و در بحث لوازم خانگی شخصا رهبر انقلاب بر حمایت از این صنعت تاکید دارند هر چند گلایه های به حقی از روند قیمت ها در خودروسازی و لوازم خانگی داشته اند که باید تمام ارگان ها در رفع آن تلاش کنند.

وی در پایان تصریح کرد: امیدوارم به زودی نمایشگاهی با عمق داخلی سازی ۱۰۰ درصد در صنعت لوازم خانگی برگزار کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز