خبرگزاری کار ایران

آیا خرید خانه در پردیس تصمیم عاقلانه ای است؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۳۲۱

با توجه به ترافیک‌های گاه و بی گاه، شلوغی، سر و صدا، آلودگی، هزینه‌های سرسام‌آور، ازدحام جمعیت و خیلی از موارد دیگر شهر تهران، افراد ممکن است از زندگی در آن خسته شده‌ و به فکر خرید خانه باشند، که شهرک‌های حومه تهران گزینه بسیار مناسبی می‌تواند برای آن‌ها به حساب آید. از شهرک‌های مناسب و قابل سکونت با هزینه‌های پایین در شمال تهران، پردیس را می‌توان نام برد که به جرات می‌توان گفت در آینده‌ای نه چندان دور با آغاز طرح‌های مسکن مهر تبدیل به یکی از قطب‌های مهم تهران و کشور خواهد شد. خرید خانه در پردیس و سرمایه‌گذاری در آن انتخاب مناسبی برای افرادی است که بودجه‌ای متوسط دارند. در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر با ویژگی‌های این شهرک و شرایط زندگی در آن آشنا شوید.

معرفی و موقعیت شهر پردیس

شهر جدید پردیس مرکز شهرستان پردیس با 4200 هکتار وسعت در شمال شرق تهران با فاصله 17 کیلومتری از آن و در حاشیه محور تهران-آبعلی واقع شده است. همچنین پردیس به عنوان یکی از بزرگترین شهرهای اقماری تهران به حساب می‌آید. موقعیت شهر پردیس از شمال به رشته کوه البرز، از غرب به منطقه جاجرود، از شرق به بومهن و از جنوب به روستای طاهر اباد محدود می‌شود. این شهر هم اکنون  150 هزار نفر جمعیت دارد که این تعداد تا پایان پروژه‌های مسکن مهر بالغ بر 600 هزار نفر خواهد شد.

چرا پردیس گزینه مناسبی برای خرید خانه به شمار می ‌آید؟

پردیس از جمله قطب‌های تازه شکل گرفته کشور در توسعه شهرنشینی مردمی به شمار می‌آید که در تهران بزرگ در میان انبوهی از مشکلات شهری نظیر آلودگی هوا و ترافیک سنگین زندگی می‌کنند. افرادی که همواره به دنبال راهی برای خلاص شدن از این گرفتاری‌ها و زندگی در مکان‌ها و شهرهای جدید و منطبق با اصول شهرسازی مدرن هستند. از این رو شهر پردیس از نگاه مردم پایتخت به خصوص آن دسته از خانواده‌هایی که به هردلیل امکان خانه‌دار شدن در تهران ندارند به عنوان گزینه‌ای مهم و مناسب برای سکونت در نظر گرفته شده است.

اگر قصد  خرید آپارتمان در پردیس   را دارید توصیه می کنیم ابتدا بیشتر با فاز های پردیس آشنا شوید تا بتوانید انتخاب مناسب تری داشته باشید.

فازهای پردیس

شهر جدید پردیس با توجه به محله‌بندی و طرح‌های آماده‌سازی دارای 11 فاز است که افراد با توجه به بودجه، امکانات و شرایط مورد نظر خود در هر یک از این فازها اقدام به خرید خانه در پردیس یا سرمایه‌گذاری می‌نمایند. در ادامه به بررسی فازهای قابل سکونت شهر پردیس می‌پردازیم. فازهای 6، 7 و 10 پردیس فازهای در دست ساخت هستند و هنوز به بهره‌برداری نرسیدند.

فاز 1 پردیس

فاز یک شهر جدید پردیس جزو قدیمی‌ترین بخش این شهر می‌باشد که دارای تراکم جمعیت بالایی است. این فاز دارای واحدهای آپارتمانی و خانه‌های ویلایی می‌باشد که بخش قابل توجه آن به قدمتی بالغ بر 20 سال می‌رسد. اکثر املاک سنددار پردیس در این فاز قرار دارد و باتوجه به وجود امکانات رفاهی قابل توجهی مانند مجتع‌های تجاری و اداری، سینما، بانک‌ها و... در این فاز متقاضیان بسیاری برای خرید خانه یا سرمایه‌گذاری در این فاز وجود دارد.

فاز 2 پردیس

از نظر موقعیت فاز دو پردیس به عنوان مرکز پردیس به شمار می‌آید. همچنین وجود میدان امام که مهمترین میدان پردیس است در مرکز این فاز و مجتمع‌های بالای ۱۰ طبقه یا ویلاهای دوبلکس فاز ۲ پردیس را منطقه لوکس شهر پردیس عنوان نمود. در فاز 2 برای خرید خانه در پردیس باید بودجه‌ای بسیاری داشته باشید؛ چراکه گرانترین املاک مسکونی شهر پردیس در این فاز می‌باشند.

فاز 3 پردیس

فاز سه به دلیل داشتن امکانات رفاهی عالی مانند مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری متعددی و... از بهترین محله‌های شهر پردیس است. قیمت خرید خانه در فاز ۳ پردیس به نسبت سایر فازها از هزینه‌های بالایی برخوردار است.دسترسی راحت به ایستگاه اتوبوس و خیابان‌های اصلی شهر از جمله مزایای این فاز به شمار می‌آید. تفاوت فاز ۳ شهر پردیس با فاز یک و دو در این است که بخشی از آن توسط ارگان‌های دولتی ساخته شده و بخشی دیگر شخصی ساز می‌باشد. همچنین از مسکن مهر نیز در فاز 3 بهره‌برداری شده است.

مسکن مهر فاز 3

مسکن مهر فاز سه مناسب افرادی است که توان پرداخت هزینه‌های بالای فازهای یک و دو را ندارند. این افراد می‌توانند با خرید ملک در مسکن مهر فاز 3 صاحب خانه‌ شوند و از امکانات موجود در این فاز نیز بهره‌مند گردند. این فاز گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است.

آیا خرید خانه در پردیس تصمیم عاقلانه ای است؟

خرید خانه در فاز 4 و 5 پردیس

فاز 4 از نظر دسترسی به وسایل نقلیه و رفت و آمد وضعیت ضعیف‌تری نسبت به سایر فازها دارد. این فاز مناسب افرادی است که وسیله نقلیه دارند و به واسطه آن می‌توانند به راحتی بین فازهای پردیس یا شهر تهران تردد داشته باشند. فاز 5 نیز مانند فاز 4 از امکانات رفاهی خوبی برخوردار می‌باشد. افرادی که قصد خرید خانه در پردیس را دارند که نزدیک به آزادراه تهران-کرج باشد، فاز 5 گزینه مناسبی برای آن‌ها خواهد بود.

فاز 8 شهر پردیس

مجموعه ساختمان‌‌های موجود در فاز 8 از نقشه، موقعیت و نظم خاصی تبعیت می‌کنند. تراکم کم طبقات در این فاز آرامش نسبی را برای ساکنین آن‌ها فراهم آورده است. از مزایای این فاز می‌توان به وجود خیابان‌های عریض که موجب تردد راحت افراد و عدم ترافیک می‌شود، اشاره نمود. همچنین در فاز 8 مسکن‌هایی با متراژ کمتر و قیمت بسیار مناسب را جهت خرید خانه در پردیس می‌توان در نظر گرفت.

فاز 9 پردیس

خانه‌های موجود در فاز 9 همانند فاز 8 از قیمت مناسب‌تری برخوردار می‌باشد. ارتفاع بالای ساختمان‌های این فاز چشم‌انداز بی‌نظیری را در واحدهای بالایی ایجاد نموده است. این فاز نسبت به فازهای 1 تا 4 امکانات رفاهی کمتری دارد.

فاز 11 شهر پردیس

واحدهای مسکونی در فاز 11 توسط شرکت ترکیه‌ای به نام "کوزو" ساخته شده است که از نظر متریال به کار رفته، نقشه، استحکام و... برتری خاصی نسبت به باقی فازها دارد. وجود مسکن مهر و قیمت بسیار مناسب واحدهای مسکونی در این فاز از مزیت‌های این فاز به حساب می‌‌‌آیند.

سرمایه گذاری در پردیس

عواملی مانند موقعیت جغرافیایی پردیس، قرار گرفتن در یکی از جاده‌های شلوغ منتهی به شمال کشور، انواع پروژه‌های زیرساختی و روبنایی، غیر قابل مقایسه با شهرهای جدید پرند و هشتگرد، همچنین نزدیک بودن شهر به منطقه ۱ پایتخت و موارد دیگر باعث شده است، پردیس به عنوان فرصتی ایده‌آل برای سرمایه‌گذاری معرفی شود.

آیا خرید خانه در پردیس تصمیم عاقلانه ای است؟

خرید خانه در سایت بیاپردیس

می‌توانید جهت خرید و فروش املاک از جمله واحدهای شخصی و تجاری، مسکن مهر، خانه‌های ویلایی و زمین در شهر پردیس از طریق  سایت بیا پردیس اقدام نمایید. می‌توانید به صفحه اصلی سایت مراجعه کرده و اطلاعاتی نظیر املاک ویژه پردیس، اطلاع از فرصت‌های سرمایه‌گذاری و مقالاتی در خصوص راهنمایی جامع معرفی پردیس و خرید خانه را مشاهده کنید. همچنین سایت بیاپردیس شامل قابلیت‌ها و امکانات زیر است:

مشاوره رایگان سرمایه ‌گذاری در پردیس

با توجه به جدید بودن شهر پردیس افراد زیادی ممکن است، اطلاعات کافی در رابطه با پردیس نداشته و از سر زدن به آن خودداری نمایند، در این صورت می‌توانند با مشاوره رایگان سرمایه گذاری در پردیس در زمینه‌های توسعه پردیس، وضعیت فعلی، رنج قیمت‌ها، آینده سرمایه‌گذاری و... ، بهترین و مناسب ترین تصمیم را با توجه به شرایط موردنظر بگیرند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز