خبرگزاری کار ایران

بهترین منطقه تهران برای خرید آپارتمان

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۹۲۳۴

با توجه به شرایط اقتصادی و سیاسی کشور سرمایه گذاری مناسب در بازار های مختلف اهمیت بالایی یافته و پیش بینی فرصت ها و توجه به زمان مناسب سرمایه گذاری در این بازارها نکته ای طلایی برای داشتن سود بالاتر می باشد.

در میان بازار های موجود در ایران، بازار مسکن به سبب امنیت سرمایه گذاری و کم ریسک بودن آن، جذابیت بالایی برای عموم مردم داشته و یکی از اصلی ترین گزینه های سرمایه گذاری افراد شناخته می شود. بازار مسکن به سبب ماهیت آن و همچنین مصرفی بودن ملک، یکی از بهترین و سودآورترین بازار ها برای تمامی افراد با سطوح مالی مختلف می باشد. بر همین اساس فعالان بازار مسکن و کارشناسان اقتصادی توصیه می کنند که افراد مختلف با تمرکز بر هدف خود از خرید ملک در زمان مناسب اقدام کرده و حتما یک سرمایه ملکی در سبد سرمایه گذاری خود جای دهند.

سرمایه گذاری ملکی

با توجه به کاهش قدرت خرید مردم و بالا رفتن نرخ مسکن، خرید و سرمایه گذاری ملکی از دسترس بسیاری از افراد خارج شده و یا به سختی امکان پذیر است. لذا استفاده از فرصت های پیش آمده می تواند روزنه امیدی برای خانه دار شدن باشد.

در این شرایط توجه به منطقه و همچنین زمان مناسب برای سرمایه گذاری اهمیت بالایی یافته و می تواند سود بالاتری را عاید فرد کند.

مناطق مختلف پایتخت از نظر برخوداری از امکانات شهری، فضای سبز، هوای پاک، مراکز رفاهی و تفریحی شرایط متفاوتی داشته و لذا قیمت املاک در مناطق 22 گانه تهران تفاوت بسیاری دارند. علاوه بر امکانات شهری، در زمان انتخاب منطقه مناسب برای خرید ملک، میزان پیشرفت منطقه و پتانسیل آن برای رشد را نیز باید مد نظر داشت تا بتوان بر موج پیشرفت منطقه سوار شده و همزمان با تغییر شرایط بازار و قرارگیری در دوره رونق، رشد مضاعف سرمایه را شاهد بود.

در این میان پیش بینی می شود در طی سال های آتی، قیمت املاک منطقه 22 رشد بالاتری را در مقایسه با دیگر مناطق تهران تجربه کند، چرا که این منطقه به سبب قرار گیری در شمال غرب تهران و وجود دریاچه چیتگر، برخورداری از بالاترین سرانه فضای سبز، از آب و هوای مطلوبی بهره برده و همچنین امکانات رفاهی زیادی برای آن برنامه ریزی شده است که با تکمیل و اجرای تمامی پروژه ها شاهد رشد منطقه 22 خواهیم بود. لذا پتانسیل بالای منطقه برای رشد موجب شده تا سرمایه گذاران برای خرید و فروش آپارتمان دریاچه چیتگر اقدام کرده و شاهد رونق معاملات در این منطقه باشیم.

سرمایه گذاری در منطقه 22 تهران

منطقه 22 تهران به موجب تحولات صورت گرفته در آن شاهد حضور سرمایه گذاران و سازندگان بسیاری در سال های گذشته بوده و پروژه های ساختمانی زیادی را برای آن شاهد هستیم. پروژه های منطقه 22 توسط سازندگان شخصی و یا ارگان های دولتی در حال اجرا بوده و به لحاظ اعتبار و کیفیت پروژه ها شرایط متفاوتی را شاهد هستیم.

بهترین منطقه تهران برای خرید آپارتمان

در میان پروژه های گستره و زیاد منطقه، شهرک چیتگر یکی از معتبرترین پروژه ها بوده و تاکنون بخش بزرگی از واحد های مسکونی پروژه، تحویل سرمایه گذاران شده است. پروژه شهرک امام رضا در غرب دریاچه چیتگر واقع شده و گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری مطمئن در نزدیکی دریاچه چیتگر می باشد. این شهرک بزرگ مسکونی توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران اجرا شده و به سبب پشتوانه معتبر و رسمی خود یکی از بهترین پروژه های منطقه به شمار می رود.

با توجه به نکات ذکر شده چنانچه قصد سرمایه گذاری دارید، سرمایه گذاری ملکی در منطقه 22 تهران و مشارکت در پروژه بزرگ و معتبر شهرک چیتگر می تواند گزینه ای معقول برای سرمایه گذاری در منطقه ای رو به رشد و سودآور باشد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز