خبرگزاری کار ایران

اهمیت لاستیک در بابکت

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۱۸۳

لاستیک در بابکت اعم از بابکت های کارگاهی و سبک، نقش بسیار مهمی را ایفا کرده و مهمترین نقش و کارکرد آن، حفاظت از چرخ خودرو می باشد. لاستیک مانند حلقه به دور تایر پیچیده و منجر به عملکرد بهینه چرخ خواهد شد. اما یکی از انواع لاستیک که قابل استفاده در مینی لودر و انواع بابکت است، دارای پیچیدگی های خاص تولید می‌باشد.

این لاستیک دارای تنوع کافی بوده و از این رو، فرصت انتخاب مناسب را به همه خواهد بخشید، لذا از این بابت می توانید نسبت به این محصول، خاطر جمع باشید.

بررسی انواع لاستیک بابکت

لاستیک بابکت که یکی از مهمترین و پرکاربردترین انواع لاستیک به شمار آمده و یکی از اجزای اصلی در مینی لودر محسوب می شود، به انواع مختلفی دسته بندی می شود. هر یک از نمونه های موجود از این محصول، دارای مشخصات مختص به خود بوده و شباهتی به هم ندارند. حال اگر خواهان آشنایی بیشتر با انواع لاستیک بابکت هستید، می توانید موارد زیر را دنبال نمایید:

لاستیک تیوبلس بابکت یا مینی لودر

این محصول دارای لایه داخلی نازک از جنس بیوتیل بوده و این لایه منجر به عایق بندی این لاستیک شده است. در واقع این لایه، مانع از نشت هوا به خارج از لاستیک شده و از عهده نگهداری فشار باد زیاد در لاستیک به خوبی بر می آید. خوب است بدانید این نوع لاستیک در مقایسه با مدل های دیگر، دچار پنچری کمتر شده و از این رو از دردسر رانندگان کاسته است. همچنین جالب است این را هم بدانید که فرآیند پنچرگیری این لاستیک با انواع دیگر لاستیک به کلی فرق دارد، به این شکل که برای پنچرگیری آن، دیگر مجبور نیستید حتما چرخ بابکت را باز کنید، بلکه می توانید روی همان چرخ، عملیات پنچرگیری را خیلی راحت و بی دردسر انجام دهید.

از مزایای بارز لاستیک تیوبلس بابکت هم این است که روند خالی شدن باد لاستیک، تدریجی صورت گرفته و ناگهانی این باد خالی نمی شود، به موجب این ویژگی می توانید تا مسافت نسبتا زیادی را با همان لاستیک کم باد طی کنید؛ بدون اینکه نیاز به استفاده از لاستیک زاپاس داشته باشید. در ضمن لاستیک فوق که عمر بیشتری را به خود اختصاص داده، دچار انفجار هم نشده و امکان ورود شن ریزه از گوشه و کنار لاستیک به داخل آن وجود نخواهد داشت.

لاستیک توپر بابکت

لاستیک توپر که عنوان دیگر «SOLID» را هم به آن بخشیده اند، در انواع مینی لودر و ماشین آلات صنعتی، قابل نصب و اجرا بوده و باعث افزایش راندمان کاری این گروه از وسایل نقلیه خواهد شد. از ویژگی های مثبت این لاستیک این است که متشکل از دیواره های ضخیم بوده و ساختار قدرتمندی را هم دارد. این محصول با تکیه بر لاستیک سنتزی و طبیعی تولید شده و از دوام عالی برخوردار می باشد.

مشابه لاستیک توپر بابکت را به وفور در انواع لاستیک توپر لیفتراک مشاهده می‌کنیم.  می توانید انواع لاستیک بابکت ,و  لاستیک مینی لودر را همین الان از بازار لاستیک ایرانیان خرید کنید .

دسته بندی تایر بابکت بر اساس طرح روی لاستیک

لاستیک بابکت که در گروه بهترین لاستیک های موجود قرار گرفته است، دارای طرح های متنوع می باشد که در این بخش می خواهیم به بررسی این طرح ها بپردازیم:

لاستیک بابکت همراه با طرح گل چکشی

نوعی لاستیک پهن به شمار می آید که دارای سایزهای مختلفی است، مانند لاستیک بابکت سایت 12x16.5 که مناسب جهت کاربرد در انواع مینی لودر های بابکت بوده و منجر به افزایش چسبندگی مینی لودر به زمین خواهد شد، در نتیجه، کنترل مینی لودر، راحت تر خواهد بود. این لاستیک از آج و ارتفاع کمتر نسبت به لاستیک های دیگر برخوردار بوده و خوشبختانه با قیمت کم خود، قدرت خرید در خریداران را افزایش داده است.

یکی از معتبرترین برند های تولید کننده لاستیک بابکت ، شرکت لاستیک تیرون کره می‌باشد .

همچنین این لاستیک سبک که البته مقاومت و دوام بالایی را هم به خود اختصاص داده است؛ مناسب جهت عبور از مناطق صعب العبور بوده و حتی در این شرایط هم دچار آسیب و صدمات فیزیکی نخواهد شد.

اهمیت لاستیک در بابکت

لاستیک بابکت همراه با طرح گل باقلوایی

به عنوان لاستیک گل شکلاتی هم شناخته شده و در مینی لودر نصب و اجرا می شود. این لاستیک در سایزهای مختلف مانند سایز 16.5*10 و 16.5*12 موجود بوده و برای آن گروه از مینی لودرهایی که در امور شهری و پیمانکاری استفاده می شوند، مناسب خواهد بود.

همچنین این لاستیک بر اساس تعداد لایه به انواع مختلف دسته بندی می شود، مانند لاستیک بابکت گل باقلوایی با لایه های 10 تایی، 12 تایی و 14 تایی توسط تولید کنندگان معتبر تولید می‌شود.

اهمیت لاستیک در بابکت

نکاتی مهم درباره خرید لاستیک بابکت که باید بدانید

در این قسمت می خواهیم تا نکات مهمی را راجع به لاستیک بابکت عنوان نماییم که شامل مواردی به شرح زیر خواهند شد:

  • حتما باد لاستیک بابکت را چک کنید و نسبت به تنظیم به موقع آن اقدام نمایید، وگرنه با این کار، صدمه ای جدی و جبران ناپذیر را به لاستیک وارد خواهید کرد.
  • نسبت به چک کردن عاج لاستیک بابکت هم هوشیار باشید، برای این کار می توانید از ابزارهایی مثل شابلون کمک بگیرید.
  • وضعیت رینگ ها را هم بررسی نموده که اگر این کار را به موقع انجام دهید، جلوی بروز سوانح خطرناک را خواهید گرفت.
  • در آخر اینکه ابتدا نیاز خود را بررسی کرده و سپس متناسب با آن اقدام به انتخاب لاستیک بابکت نمایید.

چطور باید به خرید لاستیک بابکت اقدام کنیم؟

اگر این یکی از سوالات مهمی است که در ذهن شما شکل گرفته، در پاسخ به آن باید بگوییم شما خریداران عزیز می توانید برای کسب اطلاع از قیمت لاستیک بابکت و یا خرید لاستیک بابکت با مشاوران بازار لاستیک ایرانیان تماس حاصل فرمایید .

وب سایت بازار لاستیک ایرانیان ، توسط یکی از شرکت های فعال در زمینه تامین، توزیع و واردات انواع لاستیک های راهسازی سبک و سنگین به خصوص لاستیک بابکت، سالیان متمادین است مه راه اندازی شده و در حال خدمت رسانی به تمام هم میهنان عزیزمان در تمام نقاط کشور ایران است.

شما می‌توانید با تماس با وب سایت بازار لاستیک ایرانیان با شماره های :

02133530482

02133977049

09354007007

از قیمت روز لاستیک بابکت اطلاع حاصل نمایید و یا برای خرید لاستیک بابکت در انواع و سایز های مختلف اقدام فرمایید.

همانطور که میدانید امروزه روش خرید به کلی تغییر پیدا کرده و کمتر کسی از روش های سنتی و قدیمی برای خرید محصولات مورد نیاز خود استفاده می کند. اگر شما بخواهید خرید لاستیک بابکت را به روش غیر حضوری انجام دهید، دیگر مجبور نیستید حتما در تایم کاری فروشگاه در آنجا حضور داشته باشید، می توانید در هر زمان که فرصت بیشتری داشتید، به خرید این محصول بپردازید، اما اگر از روش حضوری اقدام کنید، ضمن اینکه برای انجام این امر باید از کار و وقت خود صرف نظر کرده و رنج مسافت را هم به جان بخرید، باید هزینه جابجایی را هم بپردازید، بنابراین از هر نظر که بنگرید، خواهید دید که خرید لاستیک بابکت به روش غیر حضوری، مقرون به صرفه تر و بهتر است. از این رو، وب سایت بازار لاستیک ایرانیان همواره در خدمت شما خواهد بود.

بازار لاستیک ایرانیان

عرضه کننده لاستیک راهسازی و سنگین در سراسر ایران

https://bazarlastik.com/

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز