خبرگزاری کار ایران

پنج ست جهیزیه ایده‌آل + چند نکته طلایی قبل از خرید

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۱۹۳۲

خرید جهیزیه یکی از مهم‌ترین مراحل تشکیل خانواده است که اگر صادقانه بگویم می تواند تا حد زیادی کیفیت زندگی مشترک را تحت تاثیر قرار دهد.

زوجی را در نظر بگیرید که همان اول راه با مشکلات لوازم خانه شان سرو کله می زنند؛ خراب شدن یکی از وسایل خانه می تواند به کلی شیرینی اوایل زندگی مشترک را به کامتان تلخ کند. پیشنهاد می کنم برای خرید ست جهیزیه خود حسابی وقت بگذارید و فقط محصولات با کیفیت را خریداری کنید. هر چند که مبلغ بودجه شما هر چه بیشتر باشد می توانید محصولات با کیفیت تری بخرید ولی اگر هم خیلی بودجه زیادی در دست ندارید، باز هم با بودجه ای که در دست دارید سعی کنید بهترین مدل ممکن را خریداری کنید.

اگر خیلی دست تان برای خرید ست جهیزیه باز نیست سعی کنید اول محصولات مهم تر را خریداری کنید. فکرمی کنم بتوانید با نبود یک مایکروفر در آشپزخانه کنار بیاید ولی در مورد نبود یخچال فریزر شک دارم!

در ادامه ما 5 ست جهیزیه با بودجه مختلف را به شما معرفی می کنیم که اصلی ترین وسایل لوازم خانگی شامل یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی را شامل می شوند. همگی محصولات انتخابی از برندهای معروف مانند ال جی – سامسونگ و بوش هستند که علاوه بر کیفیت، قیمت بسیارمناسبی نیز دارند.

ست اول: ست جهیزیه اقتصادی ال جی

اگر به دنبال یک ست جهیزیه اقتصادی هستید که از برند معتبر باشد؛ ما اولین گزینه پیشنهادی را با مطرح می کنیم. ست جهیزیه اقتصادی ال جی شامل یک یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی است. مهم ترین وسایل خانه تان دقیقاً همین 3 مورد هستند که مبلغ بیشتری نسبت به وسایل دیگر نیاز دارند. در قسمت بعدی در خصوص هر کدام از این مدل ها بیشتر صحبت خواهیم کرد.

  • یخچال فریزر ال جی J247: از مدل های 3 درب با طراحی Door In Door است. این مدل ظرفیت 30 فوت دارد و در بین یخچال فریزرهای شرکت الجی یکی از بهترین دستگاه  های موجود است. در داخل یخچال فریزر از فیلتر هایژن فرش استفاده کرده اند که به وسیله آن کیفیت خوراکی ها حفظ شده و همچنین هیچ بوی نامطلوبی در یخچال به مشام نخواهد رسید. یخچال فریزر ال جی J247 در دو رنگ سفید و نقره ای موجود می باشد.
  • ماشین لباسشویی ال جی 2J3: یک لباسشویی با ظرفیت 7 کیلو و سرعت چرخش 1200 دور در دقیقه است که با قیمت اقتصادی، کارایی بسیار عالی دارد. این مدل دارای رنگ سفید است و برنامه های متنوعی برای شستشوی بهتر لباس ها در آن بکار رفته است.
  • ماشین ظرفشویی ال جی 512: یک مدل 14 نفره با 2 طبقه است که قیمت مقرون بصرفه ای دارد. این مدل طراحی بسیار شیک و خوش رنگ دارد که در قسمت بالایی برنامه های مختلف شستشو را درج کرده اند. اگر یک ظرفشویی 2 طبقه با رنگ سفید یا نقره ای می خواهید که علاوه بر امکانات قیمت خوبی هم داشته باشد، باید این مدل را انتخاب کنید.

پنج ست جهیزیه ایده‌آل + چند نکته طلایی قبل از خرید

ست دوم: ست جهیزیه سامسونگ

ست دوم متعلق به محصولات برند سامسونگ است. ال جی و سامسونگ رقابت بسیار زیادی در حوزه لوازم خانگی با هم دارند و همین باعث شده تا هر کدام مزیت های رقابتی مختلفی را برای خریداران در نظر بگیرند. ست جهیزیه سامسوسنگ نیز شامل یخچال فریز، ماشین لباسشویی و ظرفشویی می باشد. این مدل ها کمی از نظر قیمتی به نسبت ست اقتصادی ال جی گرانتر هستند.

  • یخچال فریزر سامسونگ RS50: دارای 2 درب از بالا تا پایین می باشد و در قسمت یخچال یک بخش کوچک به نام Bar دارد. دسته های یخچال فریزر روکار بوده و بخش زیادی از بدنه را به خود اختصاص داده اند. در کل سامسونگ طراحی کمی متفاوت و در عین حال زیبا را برای یخچال فریزر RS50 در نظر گرفته است. این محصول ظرفیت 30 فوت دارد و دارای رنگ سفید / نقره ای و مشکی می باشد.
  • ماشین لباسشویی 9 کیلو سامسونگ: یک مدل خوش ساخت با توان 1400 دور در دقیقه است که ظرفیت 9 کیلوگرمی دارد. این مدل در رنگ های سفید و دودی موجود می باشد. مدل 9 کیلو سامسونگ بدون ادواش بوده و همین باعث قیمت پایین تر آن نسبت به مدل دارای ادواش می باشد. وجود قابلیت ادواش می تواند مفید باشد ولی برای ست جهیزیه اقتصادی لزومی برای وجود آن نیست و چیز زیادی را از دست نمی دهید.
  • ماشین ظرفشویی سامسونگ 5070: یک مدل 3 طبقه با ظرفیت 14 نفره است. این مدل اندازه جمع و جوری دارد و فضای کمی را اشغال می کند. دقت داشته باشید که صدای دستگاه در حد میانگین بوده و خیلی آلودگی صوتی زیادی ایجاد نمی کند.

پنج ست جهیزیه ایده‌آل + چند نکته طلایی قبل از خرید

ست سوم: ست جهیزیه ال جی

از آن جایی که ست های جهیزه مختلفی را به شما معرفی می کنیم، قصد داریم از مدل های اقتصادی به قیمت متوسط و لاکچری برسیم. در اینجا ست جهیزیه الجی قیمت متوسط را معرفی می کنیم و در بخش بعدی، ست جهیزیه ال جی لاکچری را بررسی خواهیم کرد.

  • یخچال فریزر ال جی J267: مدل 3 درب با طراحی Door In Door است. ظرفیت این یخچال فریزر 30 فوت بوده؛ چه در بخش یخچال و چه در بخش فریزر فضای زیادی دارد. رنگ بدنه این مدل نقره ای است  ولی مدل مشابه آن در رنگ سفید نیز موجود می باشد.
  • ماشین لباسشویی ال جی V5: مدل V5 ال جی یکی از بهترین و پرطرفدارترین لباسشویی های موجود در بازار می باشد. ظرفیت 9 کیلو و سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه مشخصات این محصول را تکمیل می کنند. بسته به سلیقه می توانید رنگ نقره ای یا سفید لباسشویی ال جی V5 را خریداری نمایید.
  • ماشین ظرفشویی ال جی 425: ظرفشویی 425 ال جی مدلی پیشرفته با ظرفیت 14 نفره و 3 طبقه است. رنگ سفید و نقره ای این مدل موجود می باشد و می توانید با توجه به دیزاین آشپزخانه خود یکی از این مدل ها را خریداری نمایید.

پنج ست جهیزیه ایده‌آل + چند نکته طلایی قبل از خرید

ست چهارم: ست جهیزیه ال جی لاکچری

اگر به دنبال خرید ست جهیزیه لاکچری هستید و می خواهید بهترین مدل های بازار را خریداری کنید، در این قسمت بهترین مدل های الجی را معرفی خواهیم کرد. در بخش بعدی به معرفی محصولات بوش نیز خواهیم پرداخت.

  • یخچال فریزر ال جی X247: اگر یک مدل کمی گران تر از یخچال فریزرهای قبلی می خواهید، یخچال فریزر LG X247 گزینه عالی برای خرید است. این مدل اینستاویو بوده و ظرفیت 30 فوت دارد. رنگ بدنه سفید و نقره ای هر کدام متناسب با سلیقه شما می توانند دیزاینی عالی به آشپزخانه تان ببخشند.
  • ماشین لباسشویی ال جی V9: این مدل سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه دارد. اگر به دنبال یک ماشین لباسشویی پرقدرت هستید که خشک کن نیز داشته باشد می توانید مدل 10.5 کیلو 7 کیلو خشک کن ال جی V9 را خریداری نمایید. رنگ های این محصول شامل سفید و دودی هستند.
  • ماشین ظرفشویی ال جی 325: ظرفشویی 325 ال جی ظرفیت 13 نفره دارد و یکی از مهم ترین مشخصه های آن منو مخفی می باشد. قسمت برنامه در بخش داخل درب جاساز شده اند که به این ترتیب دیزاینی بسیار شیک و جذاب را به خود گرفته است.

ست پنجم: ست جهیزیه بوش

کیفیت محصولات بوش اثبات شده و با اعتبار جهانی هستند. وقتی انتخاب می کنید، ست جهیزیه بوش را بخرید یعنی کیفیت برای تان مهم ترین ملاک در خرید است. در ادامه به بررسی ست جهیزیه بوش می پردازیم.

  • یخچال فریزر بوش 90AW204: اگر بخواهیم از نظر طراحی به یخچال فریزر بوش نگاه کنیم، فکر می کنم ظرافت ظاهری ال جی بهتر باشد ولی کیفیت ساخت بوش حرف اول را میزند. این محصول ظرفیت 30 فوت دارد و از فیلتر هوای داخلی بسیار قدرتمند بهره برده است.
  • ماشین لباسشویی بوش 32E90: اگر یک ماشین لباسشویی می خواهید که تا سالیان سال بدون نقص و به بهترین شیوه عمل کند، مدل 32E90 بهترین انتخاب است. سرعت چرخش 1600 دور در دقیقه می تواند به بهترین شیوه لباس های تان را مثل روز اول تمیز کند.
  • ماشین ظرفشویی بوش 68TW06: از خوبی های ماشین ظرفشویی بوش موتور اکو سایلنس درایو است، که قدرت بالا و صدای پایینی دارد. این محصول 14 نفره بوده و ظرفیت شستشوی بالایی دارد. در کنار همه اینا کیفیت ساخت و طراحی بسیار شیک مشخصه های بارز محصول هستند.

پنج ست جهیزیه ایده‌آل + چند نکته طلایی قبل از خرید

چند نکته طلایی قبل از خرید جهیزیه

نکته اول: سعی کنید اولویت بندی کنید؛ لازم نیست همان ابتدای کار همه وسایل خانه را تکمیل کنید. بهتر است با مبلغی که الان در دست دارید بهترین محصولات را با قیمت مناسب خریداری کنید تا اینکه محصولات بیشتری بخرید که از نظر کیفیت متوسط یا رو به پایین باشند.

نکته دوم: برای هر محصول بودجه تعیین کنید؛ بهتر است بدانید چقدر برای یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و حتی جاروبرقی هزینه می کنید، چون بدون تعیین بودجه ممکن است یک محصول را با قیمت بیشتر بخرید و از آن طرف پولی برای خرید محصولات بعدی باقی نماند.

نکته سوم: طبق سلیقه خودتان خرید کنید؛ در نهایت کسی که قرار است از همه وسایل خانه استفاده کند شما هستید. درگیر حواشی و نظر دیگران نشوید و اگر از یک چیز خوشتان نیامد، اصلاً سراغش نروید. سعی کنید رنگ های مورد علاقه تان را برای لوازم خانگی انتخاب کنید.

نکته چهارم: نیازی به مشورت زیاد نیست؛ هر آن چه اطلاعات در خصوص بهترین مدل ها از بهترین برندها نیاز دارید را می توانید از فروشگاه های اینترنتی معتبر بدست آورید. خودسرانه خرید نکنید ولی نیازی نیست از همه اطرافیان تان نظر بخواهید. جنس اصلی را از فروشگاه معتبر خریداری کنید.

نکته پیجم: از بابت گارانتی و اعتبار فروشگاه اینترنتی اطمینان کسب کنید. خرید جهیزیه نیازمند هزینه زیادی است، پس حتماً باید محصولات دارای گارانتی و از فروشگاه معتبر خریداری کنید. محصول را سالم تحویل بگیرید و اگر هنگام استفاده مشکلی برای آن پیش آمد از خدمات گارانتی استفاده کنید.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز