خبرگزاری کار ایران

ایده های زیبا و جذاب برای سبز کردن تراس خانه تان

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۴۹۱

امروزه با توجه به پیشرفت شهرنشینی و افزایش دغدغه های زندگی، حضور ما در طبیعت به طور چشمگیری کاهش پیدا کرده است. از طرفی نیاز ما به طبیعت نیز قابل انکار نیست به همین سبب ورود طبیعت به خانه های ما می تواند بهترین راه حل برای این مشکل باشد.

یکی از فضاهای محبوب هر خانه ای، تراس آن خانه است. تراس ها می توانند کوچک، متوسط و یا تراس بام باشند. اما این ابعاد در سبز کردن آنها تاثیری ندارد و شما با هر متراژی به آسانی می تونید فضایی دلنشین برای خود مهیا کنید.تراس چه کوچک و چه بزرگ می تواند فضایی برای گذراندن اوقات فراغت، مطالعه و استراحت، فضایی برای پرورش گل و گیاه، ایجاد گلخانه و حتی برگزاری مهمانی های شما باشد.سر سبز کردن این مکان به اندازه دیزاین سایر فضاهای یک خانه می تواند حائز اهمیت باشد.

المان های مورد استفاده در تراس سبز:

بستر کاشت: یکی از اصلی ترین المان های مورد استفاده در تراس سبز داشتن بسترهای کاشت مناسب است. این بسترها می تواند براساس اساس ابعاد تراس دارای اندازه های متفاوتی باشد. همچنین می توان بنابر سلیقه و پوشش گیاهی مورد نظر بر روی زمین یا دیوار نصب گردند.

آبنما: علیرغم ضروری نبودن وجود آبنما در یک تراس، وجود آن میتواند هم بر زیبایی فضا تاثیرگذار باشد و هم به دلیل صدای آب آرامش را با خود همراه داشته باشد.

فضای نشستن: یا توجه به ابعاد تراس میتوان مبلمان های متنوعی را برای فضای نشستن در نظر گرفت. در تراس های کوچک مبلمان های تاشو و در تراس بام ها می توان از آلاچیق ها به عنوان فضای نشستن استفاده کرد.

کفسازی: کفسازی یک تراس میتواند بستگی به بودجه مدنظر شما داشته باشد. شما برای داشتن یک کف زیبا برای تراس سبزتان میتوانید از چمن مصنوعی استفاده کنید و یابه طور کامل از چوب پلاست و یا ترموود به عنوان کفسازی در نظر بگیرید. لازم به ذکر است ترکیب متریال های مختلف در کنار مقرون به صرفه بودن، زیبایی تراس شما را چندین برابر می کند.

نورپردازی: نورپردازی سبب می شود شما در استفاده از تراستون محدودیت زمانی نداشته باشید و در هر ساعت از روز بتوانید از تراس خود استفاده کنید. نورپردازی  از المان هایی است که در ایجاد زیبایی بصری در تراستان بسیار حائز اهمیت است.

ایده های زیبا و جذاب برای سبز کردن تراس خانه تان

به طور کلی تراس خانه شما فضایی است که همیشه برای شماست و میتوانید در هر زمانی از روز از آن استفاده کنید. و قابلیت طراحی مجدد در فصول مختلف سال را دارد. مطمئنا اولین موردی که در مورد اجرای تراس سبز به ذهن شما می رسد هزینه اجرای آن است. شاید در ابتدا پروژه ای پر هزینه و زمان بر به نظر برسد، اما در اصل می تواند سبب ارزش افزوده ملک شما شود.

یکی از آسانترین و راحترین روش های اجرای تراس سبز به صورت پرتابل و مدولار می باشد. در این روش بیشتر اقلام به صورت پیش ساخته در محل پروژه آورده می شود. از این رو سرعت اجرا بسیار بالا می رود و شما در کمترین زمان ممکن و بدون هیچگونه دغدغه ای می توانید تراس خود را سبز کنید.

ایده های زیبا و جذاب برای سبز کردن تراس خانه تان

شرکت چکادبام با بیش از 10 سال سابقه کار تخصصی در زمینه اجرای روف گاردن، تراس سبز و دیوار سبز در سراسر ایران مشغول به فعالیت به روش پرتابل و مدلار می باشد و با کارشناسان و تیم اجرایی مجرب و توانمند توانسته است بیش از 2000 پروژه اجرایی موفق کوچک و بزرگ در سرتاسر ایران در رزومه درخشان کاری خود داشته باشد.

این شرکت در زمینه مشاوره، طراحی و اجرا (از صفر تا صد پروژه) در کنار کارفرمای محترم است و به دلیل داشتن کارخانه تولیدی محصولات فضای سبز به صورت پرتابل و مدولار (بر مبنای استانداردهای ایالت متحده آمریکا) که نخستین تولیدکننده این تجهیزات در ایران می باشد، در کمترین زمان ممکن و با حداکثر سرعت تراس شما را سبز می کند. پرتابل بودن محصولات امکان اجرا و نصب سریع حتی در اجرای سازه ها را بدون نیاز به زیرسازی خاصی می دهد و از طرفی برای کارفرما امکان وجود دارد که پس از اجرا و نصب تغییر الگو دهد.

برای دیدن نمونه های اجرایی تراس سبز به روش پرتابل و مدولار می توانید به وب سایت شرکت مراجعه کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز