خبرگزاری کار ایران

قسمت سوم ۳ فصل دوم سریال جوکر منتشر شد:

دانلود قسمت 3 فصل 2 جوکر فصل دوم قسمت سوم کامل { با حجم نیم رایگان }

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۰۷۹۲

برای شما دانلود جوکر فصل دوم قسمت سوم ۳ کامل بصورت قانونی با حجم نیم رایگان می توانید به دانلود رئالیتی شو مسابقه و سریال جوکر فصل 2 قسمت 3 با کیفیت عالی بپردازید.

به گزارش خبرگزاری ایلنا مسابقه و رئالیتی شو و سریال جوکر فصل دوم با کارگردانی احسان علیخانی و داوری سیامک انصاری که طرفداران زیادی پیدا کرده چهارشنبه این هفته جوکر قسمت سوم فصل دوم منتشر می شود که در ادامه می توانید به دانلود جوکر فصل 2 قسمت 3 با کیفیت عالی و حجم نیم رایگان بپردازید.

بازیگران فصل دوم جوکر قسمت سوم

وحید آقاپور، ایمان صفا، هومن برق نورد، شهرام قائدی، سپند امیرسلیمانی، عباس جمشیدی، آرش نوذری و بهنام تشکر

 

===============

برای دانلود جوکر فصل دوم قسمت سوم ۳ روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید.

دانلود قسمت سوم جوکر فصل دوم

=================

 

داستان مسابقه جوکر

رئالیتی شو «جوکر» در فضایى متفاوت و کمدی براى پخش اختصاصی از فیلیمو آماده شده است. در این رقابت جذاب و مفرح، تعدادی از چهره های مشهور هنری، ورزشی ، اجتماعی و... در یک اتاق در بسته برای ‌خنداندن یک دیگر رقابت می کنند، اما چالش اصلی این جاست که خودشان نباید بخندند.


دانلود قسمت 3 فصل 2 جوکر فصل دوم قسمت سوم کامل { با حجم نیم رایگان }

درباره جوکر فصل 2 قسمت 3

جوکر یک مجموعه تلویزیونی ایرانی در ژانر واقع‌نما است که توسط احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی کارگردانی شده‌است. این مجموعه از ۶ آذر ۱۴۰۰ در سرویس استریمینگ فیلیمو به نمایش درآمد. این مجموعه با استقبال بالایی از سوی بینندگان مواجه شده‌است..

مهمترین ویژگی که باعث محبوبیت این مسابقه شده این است که بازیگران در آن به صورت بداهه و براساس خلاقیت های فردی تلاش می کنند تا دیگران را بخندانند. این تلاش برنامه ریزی نشده اغلب با واکنش های ناخودآگاه همراه است که تماشای آن می تواند برای تماشاگران جذاب باشد د

بررسی عملکرد بازیگرا فصل دوم جوکر

هومن برق نورد

چند وقت یکبار بلند می‌شد و حرکات موزون درمی‌آورد و می‌گفت دکترش گفته باید حتما چندوقت یکبار این کارها را انجام دهد. حرکاتش شباهت زیادی به غلام‌رضا نیک‌خواه داشت با این تفاوت که گهگاه مثل تمرین تئاتر، حرکت اَ و اِ و اُ را پشت‌هم با صدای بلند تکرار می‌کرد. جوک قورباغه دهن‌گشادش یک‌مرتبه یخ جمع‌ را باز کرد و خیلی‌ها را وادار کرد تلاش کنند نخندند. برق‌نورد با یک جمله باعث شد جمشیدی‌فر اولین کارت زردش را همان اول کار بگیرد. همچنین برای دانلود قسمت اول سریال جیران اینجا کلیک کنید.

عباس جمشیدی جوکر فصل دوم قسمت سوم

 به اندازه قسمت اول تلاشی برای خنداندن نکرد اما این شخصیت همینطوری بدون اینکه کاری انجام دهد هم بامزه است. اصلا همین که یک نفر فکر کند آتل گردن را به زور ببندد دور صورتش تا نخندد، خودش خنده‌دار است چه برسد به اینکه لپ‌هایش هم از زیر آتل بزند بیرون و با آن حالت خاطره هم تعریف کند. البته خاطره تعریف کردنش هم جورهایی خودزنی بود چون خودش بیشتر از همه داشت می‌خندید.

شهرام قائدی

کار بخصوصی برای خنداندن نکرد. جالب اینجاست که قائدی معمولا ساکت نمی‌نشیند و تکه‌های بامزه می‌پراند و سعی می‌کند نفر به نفر با آدم‌ها شوخی کند اما هنوز موقعیت خنده‌داری رقم نزده. حرف‌هایی که بیرون از بازی می‌زند خیلی بامزه‌تر از موقعیت‌هایی است که در بازی ایجاد می‌کند. البته که حرکات صورتش موقع جوکرتایم بهنام تشکر، واقعا بامزه بود.

بهنام تشکر در جوکر فصل ۲ قسمت ۳

وقتی آرش نوذری کارت زرد انفعال گرفت فکر کردیم خب طبیعتا باید یک کارت زرد انفعال هم به تشکر می‌رسید اما بلافاصله ضعفش را جبران کرد. جذاب‌ترین بخش قسمت دوم جوکرتایم بهنام تشکر بود. هیچکس فکرش را هم نمی‌کرد شخصیتی مثل بهنام تشکر با آن همه جدیت چنین ایده جذابی طراحی کند و خودش هم آن وسط بالاوپایین بپرد و غش غش بخندد.

از تماشا و دانلود فصل 2 قسمت 3 سریال جوکر فصل دوم قسمت سوم ۳ لذت ببرید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز