خبرگزاری کار ایران

دانلود قسمت 12 نیسان آبی کامل { سریال نیسان آبی قسمت ۱۲ دوازدهم } با حجم نیم رایگان

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۹۵۶۰

دانلود سریال نیسان آبی قسمت 12 دوازدهم ۱۲ کامل و قانونی غیر رایگان با ترافیک نیم بها که در ادامه می توانید به دانلود قسمت 12 نیسان آبی با کیفیت عالی بپردازید.

 

به گزارش خبرگزاری ایلنا این هفته سریال نیسان آبی روز جمعه تاریخ 17 دی 1400 ساعت 8 صبح منتشر می شود که در ادامه می توانید دانلود قسمت 12 نیسان آبی به کارگردانی منوچهر هادی با کیفیت عالی و لینک مستقیم و کامل قانونی غیر رایگان با ترافیک نیم بها دریافت کنید.

داستان سریال نیسان آبی قسمت 12

ممدچاخان در بیمارستان بود و کسی نمی دانست سرنوشتش چه خواهد شد! همزمان جمشید، به پیشنهاد رضا، تصمیم مالی مهمی گرفت.

 

===============

برای دانلود سریال نیسان آبی قسمت ۱۲ روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید.

درباره سریال

سریال نیسان آبی به کارگردانی منوچهر هادی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و کمدی می‌باشد.

داستان اصلی سریال

نیسان آبی قصه جمشید است و رضا، قصه دو دوست قدیمی که روزی روزگاری عاشق دو خواهر به اسم زری و پری شدند و با آنها ازدواج کردند. جمشید شیفته جمشید هاشم پور است و نیسان آبی اش؛ رضا هم عاشق شعر و شاعری و در رویاهایش شاعری نامدار! جمشید روی نیسانش کار می کند و ریال روی ریال می گذارد تا چرخ زندگی اش بچرخد که البته سخت می چرخد، رضا هم در جستجوی فرصتی برای بهبود اقتصاد زندگی اش و شغلی بهتر! البته قصه ها دست از سر زندگی جمشید و رضا برنمی دارند و مدام آنها را درگیر اتفاقاتی ریز و درشت می کنند، اتفاقاتی که گهگاه لحظات شیرینی می سازند و گاهی هم غمگین! نیسان آبی قصه جیب خالی است و پول، قصه عشق است و شیفتگی، قصه خیانت است و وفاداری و از همه مهمتر نیسان آبی قصه خانواده است و خانواده و خانواده.

بازیگران سریال نیسان آبی قسمت 12

حسین یاری، مهران غفوریان، یکتا ناصر، بهناز جعفری، جمشید هاشم پور، علیرضا خمسه، سحر قریشی، گیتی قاسمی، ایمان صفا، بهشاد شریفیان، سیروس همتی، غلامرضا نیکخواه، حسام نواب صفوی، کریم قربانی، یوسف صیادی، آرش ظلی پور، صفر کشکولی، علی مهربان، نیکی میربها، سانای امیرآبادی، آرین محمودی، سبحان هادی، طاها عبداللهی، رزا بیات، بهزاد رحیم خانی و رضا بنفشه خواه

دانلود قسمت 12 نیسان آبی کامل { سریال نیسان آبی قسمت ۱۲ دوازدهم } با حجم نیم رایگان

بیوگرافی جمشید هاشم پور

جمشید هاشم‌پور با نام هنری جمشید آریا (زادهٔ ۳ فروردین ۱۳۲۳) هنرپیشه اهل ایران است.

در فیلم تماس شیطانی صحنه هایی از تئاتر را به کمک مجید مظفری اجرا کرد. کارنامه بازیگری او بدین شرح است: فیلم های سینمایی روز ششم، لب خط، برای مرجان، شیشلیک، راند چهارم،گیج گاه، مرده خور، سرکوب، ژن خوک، مأموریت غیرممکن، شین، درخونگاه، هایلایت، دارکوب، ملی و راه های نرفته اش، انزوا، نفس، من دیه گو مارادونا هستم، هاری، روزگاری عشق و خیانت، کلاشینکف ، هیس! دخترها فریاد نمی زنند ، گام های شیدایی، گشت ارشاد ، زنها شگفت انگیزند، گلوگاه شیطان، پایان نامه، ازدواج در وقت اضافه، کیفر، چهره به چهره ، فرود در غربت، خیابان بیست و چهارم، تردید ، کلبه، نفوذی، استشهادی برای خدا، آن مرد آمد، محافظ ، چهار انگشتی ، میم مثل مادر، سنگ، کاغذ، قیچی ، قاعده بازی، از دوردست، قتل آنلاین، یک بوس کوچولو، رازها، جنایت، مزرعه پدری، واکنش پنجم ، سفر به فردا، قارچ سمی، آواز قو، مسافر ری ، رنجر، سهراب ، باشگاه سری ، چشم عقاب، هیوا، زخمی، شبیخون، یاغی ، یورش، جوانمرد، عقرب، لاک پشت، دشمن ، فاتح، گروگان، ویرانگر، آخرین بندر، دیوانه وار ، روز دیدنی، سربلند ، مجازات ، نیش ، آخرین خون ، پادزهر ، پرواز از اردوگاه، ضربه طوفان ، یاران، افعی، تماس شیطانی، طعمه، قافله، قهرمان، دادستان، دلشدگان، قرق، آخرین تلاش، گل ها و گلوله ها، پرده آخر، عشق و مرگ، مادر، روز باشکوه ، تیغ و ابریشم، یوزپلنگ، پایگاه جهنمی، تاراج ، عقاب ها، بازداشتگاه، بالاش، دادشاه، نقطه ضعف ، خط قرمز ، فرمان، ایوالله، خوشگلترین زن عالم، عشقی ها، مرد جنگل، قسمت، جنجال پول ، جهنم سفید / سریال های نمایش خانگی: آقازاده، شهرزاد بازی کرده است. برای دانلود سریال های ایرانی اینجا کلیک کنید.

وی اولین فیلم سینمایی خود را با معرفی یکی از دوستانش به ساموئل خاچیکیان، کارگردان ایرانیِ ارمنی‌تبار، در سال ۱۳۴۷ و با بازی در نقش کوتاهی در فیلم جهنم سفید آغاز کرد. سپس در فیلم‌های جنجال پول ساخته پرویز خطیبی و ایوالله به کارگردانی منوچهر نوذری، خوشگل‌ترین زن عالم به‌همراه منوچهر وثوق، قسمت، عشقی‌ها بازی کرد. آخرین فیلمش در قبل از انقلاب خوشگلترین زن عالم به کارگردانی قدرت‌الله احسانی و بازیگری منوچهر وثوق، جمیله بود. بعد از آن برای مدتی سینما را رها کرد. هاشم‌پور پس از دریافت دیپلم افتخار از هفدهمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم هیوا گزیده ‌کار شد و سعی کرد در فیلم‌های خوب و متفاوت بازی کند. بازی بسیار خوب او در فیلم‌های آواز قو، سفر به فردا، قارچ سمی، واکنش پنجم نشان از رویکرد سخت‌گیرانه هاشم ‌پور دارد. او در این سال‌ها یک بازی تحسین‌برانگیز در فیلم مسافر ری از خود به نمایش گذاشت.

دانلود قسمت 12 نیسان آبی کامل { سریال نیسان آبی قسمت ۱۲ دوازدهم } با حجم نیم رایگان

سریال جوکر به کارگردانی احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این قسمت از سریال جوکر وحید آقاپور، ایمان صفا، هومن برق نورد، شهرام قائدی، سپند امیرسلیمانی، عباس جمشیدی، آرش نوذری و بهنام تشکر به هنرمندی پرداخته اند. در ادامه از اینجا به دانلود سریال جوکر فصل دوم قسمت سوم بپردازید.

این هفته سریال نیسان آبی قسمت 12 با چند روز تاخیر منتشر شد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز