خبرگزاری کار ایران

خدمات آزمایش در محل – از اعتماد تا راحتی

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۴۶۹۲

احتمالاً همه ما وقتی در صف انتظار کلینیک یا آزمایشگاه بودیم به این فکر می‌کردیم که کاش امکان استفاده از خدمات آزمایشی و سلامت به‌صورت آنلاین هم وجود داشت. اما آیا می‌دانستید که در این روزها بسیاری از افراد از خدمات آنلاین سلامت در محل استفاده می‌کنند؟

این روزها با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از کارهای روزمره مانند خرید، خدمات بانکی، ارتباطات و... با کمک خدمات آنلاین انجام می‌شود. استفاده از خدمات آنلاین سبب صرفه‌جویی در وقت می‌شود. ویروس کرونا شرایطی را ایجاد کرد تا انجام خدمات در منزل بدون مراجعه به اماکن عمومی اهمیت بیشتری پیدا کند. امروزه مراکز بسیاری هستند که خدمات آزمایشی را در منزل یا محل کار شما انجام می‌دهند. هومکا یکی از این مراکز است که خدمات آزمایش در محل را ارائه می‌دهد. اما استفاده از خدمات آزمایش در محل چه مزایی دارد؟ چرا باید به این مراکز اعتماد کرد؟

چرا باید از خدمات آزمایش در منزل هومکا استفاده کنم؟

هومکا یک استارت‌آپ نوپا در حوزه سلامت و خدمات آزمایش در محل است و فعالیت خود را از سال 99 آغاز کرده و در همین مدت کوتاه به شماره یک ارائه‌دهندگان خدمات کرونا در محل تبدیل شد. با استفاده از خدمات آزمایش در محل هومکا نیازی به مراجعه به آزمایشگاه یا مراکز درمانی ندارید و نیازی نیست نگران ابتلا به کرونا در این مراکز باشید. همچنین با انجام آزمایش در محل کمتر در معرض هوای آلوده قرار می‌گیرید و اسیر ترافیک نمی‌شوید. اما سؤال اینجاست که خدمات هومکا چه تمایزی با سایر ارائه‌دهندگان خدمت دارد؟ در ادامه به بررسی این موارد می‌پردازیم. بسیاری از این موارد از زبان همراهان هومکا بیان‌شده است.

  • انجام انواع خدمات آزمایشی

1- آزمایش‌ خون

با استفاده از خدمات هومکا می‌توانید آزمایش‌های مختلف خون و ادرار را با نسخه پزشک یا بدون نسخه انجام دهید. اگر برای انجام آزمایش نسخه نداشته باشید کافی است در هنگام ثبت درخواست گزینه "درخواست مشاوره و تجویز نسخه" را انتخاب کنید تا پزشک مشاوره لازم را به شما بدهد. این آزمایشات شامل چکاپ بارداری، چکاپ سالمندان، بانوان، آقایان و ... می‌شود.

خدمات آزمایش در محل – از اعتماد تا راحتی

2-تفسیر آزمایش خون

هومکا این امکان را فراهم کرده است که نتیجه آزمایش خون شما توسط پزشک تفسیر شود. شما می‌توانید در هنگام ثبت درخواست با انتخاب گزینه "درخواست تفسیر آزمایش" این خدمت را درخواست نمایید.

3-تست کرونا، تست آنتی‌بادی و تست کرونا پروازی

شما می‌توانید با استفاده از خدمات هومکا بدون مراجعه به آزمایشگاه‌ها، در منزل خود تست کرونا دهید. این خدمت شامل تست‌ کرونا پروازی نیز می‌شود. افرادی که قصد سفر با هواپیما را دارند ملزم به ارائه تست pcr منفی هستند.

علاوه بر خدمات بالا هومکا خدمات دیگری را مانند تزریقات،نوارقلب و تفسیر آن، فیزیوتراپی و اعزام پزشک به محل را نیز ارائه می‌دهد.

  • انجام آزمایشات طب کار

این آزمایشات معمولاً در بدو استخدام و یا به‌صورت سالانه توسط سازمان‌ها انجام می‌شود. هزینه انجام این آزمایشات برای هر نفر 180 هزارتومان است. قیمت دقیق این خدمت با توجه به نوع آزمایشات و تعداد کارکنان سازمان متفاوت است.

  • ثبت رایگان درخواست در کم‌ترین زمان ممکن

شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز با مراجعه به وب‌سایت هومکا یا تماس با شماره 91025595-021 درخواست خود را به‌صورت رایگان ثبت کنید. بعد از ثبت درخواست کارشناسان هومکا در اسرع وقت با شما تماس می‌گیرند.

  • پشتیبانی و ثبت گزارشات و انتقادات بعد از انجام آزمایش

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از خدمات هومکا ثبت انتقادات و شکایات بعد از انجام آزمایشات است. کارشناسان هومکا بعد از انجام خدمت با شما تماس خواهند گرفت و انتقادات و شکایات را ثبت می‌کنند. هومکا بر این باور است که رضایت و اعتماد مشتریان، بزرگ‌ترین دارایی است.

  • جوابدهی سریع آزمایش

نتیجه آزمایشات در اسرع وقت آماده می‌شود و نسخه الکترونیکی آن در پروفایل مشتری قرار می‌گیرد. همچنین نسخه فیزیکی نیز قابل ارسال است.

  • انتخاب سخت‌گیرانه پرستاران و نمونه‌گیرهای شایسته

هومکا در گزینش پرستاران و نمونه‌گیران، دقت و وسواس بالایی دارد. کارجویان در مرحله اول باید مدرک مرتبط به پرستاری و سابقه کار مرتبط داشته باشند. یکی دیگر از مهم‌ترین نکات آداب معاشرت و نوع برخورد است. افرادی که انتخاب می‌شوند آموزش‌های لازم را نیز فرامی‌گیرند. بعد از استخدام هم عملکرد این افراد همواره مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد.

خدمات آزمایش در محل – از اعتماد تا راحتی

  • نمونه‌گیری با دقت فراوان

نمونه‌گیران هومکا با دقت فراوان کار خود را انجام می‌دهند و سعی می‌کنند تجربه خوبی از آمایش را برای شما به ارمغان آورند.

  • همکاری با آزمایشگاه‌های معتبر

بعد از نمونه‌گیری، نمونه‌های خون به آزمایشگاه منتقل می‌شود. هومکا با آزمایشگاه‌های معتبر همکاری دارد و نگرانی از بابت دقت نتیجه آزمایش وجود ندارد. برخی از آزمایشگاه‌های طرف قرارداد با هومکا عبارت‌اند از:  فردا، لاوازیه، زمرد، تهران طب و...

  • همکاری با ادارات و سازمان‌های معتبر

هومکا با بسیاری از ادارات و سازمان‌های کشور همکاری می‌کند و آماده عقد قرارداد با سازمان‌های مختلف است. برخی از اداراتی که با هومکا همکاری می‌کنند عبارت‌اند از: عبیدی، بانک مسکن، ازکی و ...

آیا انجام آزمایشات تحت پوشش بیمه‌‌ها قرار دارد؟

این روزها هزینه، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم است. هومکا نسبت به خدماتی که در محل ارائه می‌دهد هزینه معقولی را برای انجام آزمایشات دریافت می‌کند. همچنین این امکان را فراهم کرده تا خدمات آزمایشی را تحت پوشش بیمه‌های پایه و تکمیلی مختلف انجام دهد. بیمه‌های طرف قرارداد با هومکا عبارت‌اند از: بیمه تامین اجتماعی، خدمات درمانی، بانک‌ها، بیمه سامان، بیمه معلم، بیمه نوین، پارسیان، سرمد، آسیا، نفت، شهرداری، ملت، ما، البرز، ایران، سینا، رازی، آتیه‌سازان، دانا، دی، جانبازان، ایران ایر، مرکزی و...

با هومکا خدمات آزمایشی و درمانی را تحت پوشش بیمه و در منزل خود انجام دهید!

در حال حاضر هومکا خدمات خود را به مردم استان تهران و البرز ارائه می‌دهد. یکی از دغدغه‌های هومکا امکان دسترسی به خدمات به بهترین شکل ممکن ازنظر هزینه، راحتی و سرعت در تمام نقاط کشور، بدون هیچ محدودیتی است. هومکا همواره سعی دارد که تنوع خدمات خود را افزایش دهد و این خدمات را در سراسر ایران به همه هموطنان عزیز ارائه کند. برای آشنایی بیشتر با خدمات هومکا کافی است نام آن را در گوگل سرچ کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز