خبرگزاری کار ایران

بهترین عطر مردانه برای زمستان امسال!

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۴۳۶۳

قبل از اینکه به موضوع بهترین عطر مردانه برای زمستان بپردازیم بهتر است ابتدا پاسخی به این سوال بدهیم. که چرا عطرها دسته بندی فصلی دارند؟ و اینکه چرا باید در هر فصل از عطر مناسب با همان فصل استفاده کرد؟ پاسخ تمام این سوالات یک چیز است؛ دمای هوا! بله تغییرات شرایط جوی و آب و هوا در فصول مختلف بر روی پخش بو و طول عمر عطرها تاثیر مستقیم دارد.

مثلا هر چقدر قیمت عطر زنانه اصل اورجینال شما بالا باشد ولی در فصل و دمای مناسبی استفاده نشود، ترکیبات و رایحه عطر کارکرد واقعی خود را نمی تواند نشان دهد. مولکول های عطرها در هوای گرم بهتر حرکت می کنند و جا به جا می شوند ولی در هوای سرد کندتر هستند!

در این نوشتار قصد داریم بیشتر با ویژگی عطرهای زمستانه آشنا شویم. همچنین از فروشگاه تخصصی درین عطر چند مورد از معروف ترین و پر فروش ترین عطرهای سال را معرفی خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

چرا باید عطر زمستانه بزنیم؟

در فصل زمستان به علت سرد بودن هوا میزان رطوبت پوست پایین می آید، در نتیجه رایحه عطر به خوبی بر روی پوست خشک باقی نمی ماند. از طرف دیگر حس بویایی ما در زمستان به شکل متفاوتی کار می کند. به این معنا که نسبت به فصل گرم سال حساسیت کمتری دارد و نمی تواند عطرهایی که به خوبی در تابستان حس می کردیم را با همان کیفیت شناسایی کند.

برای مثال ادکلن کرید اونتوس مردانه که یکی از بی نظیر ترین ترکیب رایحه ها برای آقایان جذاب است، در معرفی مشخصاتش بهترین زمان مصرف آن را فصل بهار و تابستان معرفی کرده است. زیرا رایحه خنک و تلخ مدیترانه ای کرید اونتوس به زیبایی در هوای گرم منتشر می شود و شما را شاداب و سرشار از انرژی می کند. برای آگاهی از قیمت ادکلن اونتوس مردانه اصل به وبسایتhttps://dorinatr.com/ مراجعه فرمایید. از طرفی رایحه هایی که برای فصول سرد استفاده می شوند از اسانس های قوی تر و ماندگار تری ساخته می شوند تا خط بویایی خوبی را در هوای سرد ایجاد کنند.

بهترین عطر مردانه برای زمستان امسال!

ادکلن بلک افغان، برترین و محبوب ترین رایحه مخصوص زمستان برای آقایان

به جرات می توان یکی از شاهکارهای ترکیب نت در دنیای رایحه ها ادکلن بلک افغان است. این عطر به معنای حقیقی جذاب، در سال 2009 با رایحه غالب گرم، تلخ و معطر وارد بازار شد. ادکنی متفاوت که نظر همه را به سمت خود جلب کرد و زنانه و مردانه ندارد. با وجود گذشت سال ها از تولید بلک افغان و تغییر قیمت ادکلن بلک افغان اصل همچنان یکی از عطرهای پرفروش محصولات بین خانم ها و آقایان است.

ادکلن بلک افغان با ترکیبی سیاه رنگ که نمادی از نام آن است، بطری با طراحی فوق العاده دارد. وقتی که این رایحه هیجان آور را بر روی نبضتان اسپری کنید متوجه بوی گیاه شاهدانه و نت های سبز آن خواهید شد. در نت های ادکلن بلک افغان رایحه های گیاه شاهدانه، تنباکو، قهوه، چوبی معطر و دودی وجود دارد که مناسب فصل زمستان است.

معرفی عطر اغواگر زنانه، اکسیری جادویی به نام گودگرل

ادکلن گود گرل مشکی با رایحه ای تلخ و شرقی در سال 2016 به بازار معرفی شد. گودگرل مشکی با ترکیبات بادام، قهوه، گل یاس، گل نرگس، دانه تونکا و کاکائو طراحی شده است. این عطر جزء محصولات لاکچری محسوب می شود از این رو  قیمت ادکلن گودگرل مشکی کمی بالا است اما رایحه بی نظیر آن شما را از استفاده سایر ادکلن ها بی نیاز می کند. به محض اینکه گودگرل را با آن رایحه ای شیرین و گرم بر روی نبض یا لباستان اسپری کنید، متوجه بوی بادام و قهوه آن خواهید شد.

 این ترکیب خلاقانه انرژی و هیجان فوق العاده ای را در شما و اطرافیان تان به وجود می آورد. گودگرل مشکی بهترین انتخاب برای فصل زمستان خانم های شیک پسند است. طراحی بطری این عطر زیبا به شکل یک کفش پاشنه بلند است که بدون شک تا به حال مشابه به آن را ندیده اید.

بهترین نت های عطر برای زمستان

هر عطر از چند رایحه تشکیل شده است که به این تقسیم بندی رایحه ها نت می گویند. در حالت کلی عطرها از ترکیب سه نت مختلف ساخته و طراحی می شوند. نت اول بلافاصله پس از اسپری شدن بر روی پوست و لباس سریعا تبخیر شده و وارد دستگاه بویایی می شود. نت میانی که به قلب عطر مشهور است، پس از نت اول به مشمام می رسد.

بهترین عطر مردانه برای زمستان امسال!

در نهایت نت پایانی که رایحه ماندگارتری هم دارد در آخرین مرحله استشمام می شود. نت های رایج در زمستان عبارتند از : رایحه ادویه جات، مرکبات (نظیر پرتقال، نارنگی، ماندارین)، صمغ درخت کاج، چوب های معطر، قهوه، شکلات، بوی دود و چرم از جمله نت هایی هستند که برای عطرهای زمستانه کاربرد دارند تا گرما بخش وجود شما باشند.

ادکلن اصل مردانه بر ای زمستان از کجا بخریم؟

فروشگاه اینترنتی درین عطر با ارائه محصولات اورجینال و با کیفیت مجموعه ای کامل از بهترین برندهای عطر را برای مصرف کنندگان محترم فراهم آورده است. در فروشگاه درین عطر برندهای مشهور عطر زنانه و مردانه  با ضمانت و کارت گارانتی به صورت مادم العمر و تا آخرین قطره دریافت خواهید کرد. همچنین می توانید با مراجعه به وبسایت https://dorinatr.com/  یا تماس با شماره 22868978-021 اطلاعات تخصصی در زمینه انواع عطرها دریافت کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز