خبرگزاری کار ایران

3 ویژگی طرح حکمت کارت و باقرالعلوم ویژه کارکنان ،بازنشستگان و فرزندان نیروهای مسلح

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۶۴۹

مدرک سازمان آموزش فنی ‌و حرفه ‌ای یک مدرک معتبر بین ‌المللی است که از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می ‌باشد. نحوه صدور این مدرک به‌ صورت آنلاین و الکترونیکی بوده و شخص دارنده مدرک فنی ‌و حرفه ‌ای در سایت سازمان آموزش فنی ‌و حرفه‌ای کشور در هر نقطه از دنیا می‌تواند مدرک بین ‌المللی خود را مشاهده کنید.

کارکنان ،بازنشستگان و فرزندان نیروهای مسلح جهت افزایش سطح توانمندی ،مهارت و آموزش های فنی و حرفه ای می توانند با بهره گیری از طرح حکمت کارت ،با همکاری انستیتوایزایران و طرح یاوران امید باقرالعلوم تسهیلات و یارانه آموزشی دریافت کنند ما در این مطلب که با همکاری آموزشگاه آپادانا به عنوان نمایندگی از انستیتو ایز ایران به آموزش های فنی و حرفه ای با ارائه مدرک بین المللی می پردازد به شما خواهیم گفت چطور میتوانید در این طرح شرکت و خدمات ،تسهیلات ،تخفیفات و یارانه آموزشی بهره ببرید.

 

حکمت کارت چیست ؟

حکمت کارت، یک کارت اعتباری ویژه نیروهای مسلح است و دارندگان این کارت می توانند با مراجعه به پذیرندگان کارت حکمت در سرتاسر کشور، بدون ضامن و بدون پیش پرداخت در اقساط ۶ الی ۲۴ ماه به صورت اقساطی کالا و خدمات دریافت نمایند. ثبت نام با حکمت کارت در تمام دوره های آموزشی آموزشگاه آپادانا از جمله برق ساختمان ، تعمیرات موبایل، پتینه، رزین، آرایشگری و غیره شامل تخفیف ویژه می شود.

طرح یاوران امید باقرالعلوم چیست؟

یاوران امید باقرالعلوم طرحی ابتکاری از سوی انستیتو ایزایران بوده که فرصت ارائه آموزش های فنی و حرفه ای و مهارتی را با ارائه تسهیلات و یارانه آموزشی برای کارکنان ،فرزندان و بازنشستگان نیروهای مسلح و دارندگان حکمت کارت فراهم میکند

یارانه آموزشی ویژه نیروی های مسلح چه میزان است؟

تمامی دوره های آموزشی آموزشگاه فنی و حرفه ای آپادانا براساس نرخ مصوب هز ساله سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در نظر گرفته می شود.

دارندگان حکمت کارت بطور پیش فرض از 10% تخفیف برخوردار خواهند بود اما شرایط ،تسهیلات  و نحوه پرداخت شهریه دوره های آموزشی به چه صورت است .

در این طرح شاغلین و یا فرزندان نیروی های مسلح از 700،000 تومان تسهیلات آموزشی و بازنشستگان از 800،000 تومان تسهلات برخوردار خواهند و الباقی شهریه در طی 6 قسط از فیش حقوقی کسر خواهد گردید.

3 ویژگی طرح حکمت کارت و باقرالعلوم ویژه کارکنان ،بازنشستگان و فرزندان نیروهای مسلح

 بعنوان مثال در صورتیکه شهریه دوره آموزشی در رشته تعمیرات موبایل را 1،700،000 تومان در نظر بگیریم با احتساب 10% تخفیف به میزان 1،530،000 تومان خواهد شد که در صورت ثبت نام شاغلین و یا فرزندان آنها مبلغ 700،000 تومان و بازنشستگان مبلغ 800،000 تومان کسر خواهد شد و به ترتیب  830،000 تومان و 730،000 تومان در طی 6 قسط پرداخت خواهند کرد.

این طرح فرصتی بی نظیر برای دارندگان حکمت کارت فراهم خواهد کرد تا تسهیلات ویژه و استثنایی سواد مهارتی خود و یا فرزندانشان را برای ورود به بازار کار و یا مهارت های مورد علاقه افزایش دهند .

دوره های آموزشی طرح یاوران امید باقرالعلوم

در این طرح کلاس های آموزشی در دوره های برق ساختمان ، تعمیرات موبایل ، نصب و راه اندازی پکیچ شوفاژ گازی ، نصب دوربین های مدار بسته ، رزین اپوکسی ، حسابداری ، آرایشگری مردانه ،کاربر ICDL با تخفیفات و تسهیلات ویژه برگزار خواهد شد.

این آموزش ها کاملا عملی و کاربردی بوده و منطبق با نیاز بازار کار طراحی گردیده است .اساتید و مربیان این دوره خود از فعالان بازار هستند و تجربیات خود را با مهارت آموزان به اشتراک خواهند گذاشت .

آیا دارندگان حکمت کارت مدرک دریافت خواهند کرد؟

تمامی مهارت آموزان آموزشگاه آپادانا بعد از پایان دوره آموزشی به سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور معرفی و بعد از قبولی در دو مرحله آزمون موفق به دریافت گواهینامه فنی و حرفه خواهند شد .علاوه به بر آن متقاضیان دارنده حکمت کارت در طرح باقرالعلوم میتوانند مدرک انستیتو ایزایران را نیز دریافت نمایند.

3 ویژگی طرح حکمت کارت و باقرالعلوم ویژه کارکنان ،بازنشستگان و فرزندان نیروهای مسلح

ویژگی گواهینامه های فنی و حرفه ای چیست؟

مدرک سازمان آموزش فنی ‌و حرفه ‌ای یک مدرک معتبر بین ‌المللی است که از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای وابسته به  وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می ‌باشد. نحوه صدور این مدرک به‌ صورت آنلاین و الکترونیکی بوده و شخص دارنده مدرک  فنی ‌و حرفه ‌ای در سایت سازمان آموزش فنی ‌و حرفه‌ای کشور در هر نقطه از دنیا می‌تواند مدرک بین ‌المللی خود را مشاهده کنید.

این گواهینامه بین ‌المللی بر اساس مواد ۶ و ۱۳ قانون نظام صنفی مصوب مجلس شورای اسلامی جهت اخذ جواز و پروانه کسب‌وکار (مانند اخذ مجوز تعمیرات موبایل) قابل بهره‌ برداری می‌باشد.

با مدرک فنی ‌و حرفه ‌ای متقاضی وام خود اشتغالی دریافت نماید.

مدرک بین ‌المللی فنی‌ و حرفه‌ ای در ۱۸۶ کشور دنیا معتبر بوده و به رسمیت شناخته می‌شود.

3 ویژگی طرح حکمت کارت و باقرالعلوم ویژه کارکنان ،بازنشستگان و فرزندان نیروهای مسلح

آموزشگاه آپادانا با ارائه مدرک فنی و حرفه ای و بین المللی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور آماده هر گونه برگزاری کلاس ها و دوره های تخصصی در طرح یاوران امید باقرالعلوم به عنوان نمایندگی انستیتو ایز ایران در کنار شما خواهد بود .جهت کسب اطلاعات بیشتر از نحوه برگزاری کلاس ،دوره ها ، ساعت و شهریه با ما و با شماره های  66749834 – 66759455 -09124784885-   در ارتباط باشید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز