خبرگزاری کار ایران

ایده های پولساز کشاورزی | معرفی 11 ایده برتر

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۹۲۰۱

ایده های پولساز کشاورزی بسیاری وجود دارد که شما می‌توانید با استفاده کردن از این ایده ها یک کسب و کار بسیار موفق و پر درآمد برای خود راه اندازی کنید. بسیاری از افرادهستند که تصمیم دارند یک کسب و کار برای خود راه اندازی کنند، ولی نمی دانند که باید چه کاری انجام دهند و چه سرمایه ای داشته باشند ما در این مقاله تصمیم داریم که چند ایده بسیار پولساز و کار آمد در صنعت کشاورزی را خدمت شما عزیزان بگوییم پس حتما در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

به نقل از وب سایت کشاورزی ماه کشت، امروزه فعالیت های زیادی وجود دارند که افراد موفق با ایده گرفتن از آنها در صنعت و کار خود در حال فعالیت هستند و کسب و کار خود را راه اندازی کرده اند مانند پرورش گل و گیاهان، راه اندازی گلخانه ، پرورش دام و مواردی دیگر که در ادامه به معرفی و توضیح آن ها می‌پردازیم.

 ۱۱ ایده های پولساز کشاورزی

۱ـ راه اندازی و تاسیس گلخانه

امروزه پرورش گل های زینتی و هم چنین پرورش سیفی جات طرفداران بسیار زیادی دارد از این رو که تقریبا اکثر افراد چند گلدان گل های زینتی و آپارتمانی در منزل خود دارند یا در باغچه کوچک خود مقدار مصرفی خود سیفی جات کاشته اند به همین دلیل شم به راحتی میتوانید یک گلخانه بسیار زیبا تاسیس کنید. برای شروع راه اندازی گلخانه ای مانند شما می‌توانید از متراژ های کوچک خود استفاده کنید، اما توصیه ما به شما این است که برای این که به یک سود دهی خوبی برسید تا حد امکان از متراژ و مکان های بزرگتری برای راه اندازی گلخانه خود استفاده کنید.

برای راه اندازی گلخانه شما به سرمایه و افراد و کارکنان نسبتا زیاد احتیاج دارید. عواملی است که شما باید قبل از راه اندازی گلخانه به آن ها توجه کنید مانند: هزینه اجازه زمین ، طراحی گلخانه به صورت مهندسی ، ورق‌ های گالوانیزه برای عایق کاری ، سیستم آب رسانی قطره‌ای ، سیستم سرمایشی و گرمایشی ، خرید کاشت بذر یا نهال.

۲ـ پرورش قارچ

پرورش قارچ جز ایده های پولساز کشاورزی بسیار عالی است برای افرادی که فضای کوچکی دارند و می‌خواهند یک کسب و کار عالی و پر درآمد برای خود راه اندازی کنند. پرورش قارچ یک فعالیت پر کار و پر هزینه ای نیست و شما به راحتی می‌توانید یک محیط سیار مناسب برای کسب و کار خود راه اندازی کنید و در مدت زمان کمی به سود دهی مناسب از این کار برسید.

۳- فروش کود و مشاوره آن

یکی دیگر از ایده های پولساز کشاورزی خرید و فروش کود کشاورزی و مشاوره دادن به مشتریان است که شما به راحتی و با کمی اطلاعات اولیه می‌توانید این فعالیت پر سود و درآمد را شروع کنید. فقط کافی است که با شخصی که در این زمینه تخصص دارد و یا تخصص مهندسی کشاورزی را داشته باشد، همکاری کنید.

هم چنین بابت مشاوره ای که شما به افراد متقاضی می‌دهید می‌توانید فعالیت و درآمد بسیار خوبی داشته باشید. به این صورت زمانی که شما در این زمینه تخصص کافی پیدا کرده باشید و بتوانید به خوبی افرادی که را که نیازمند مشاوره هستند را راهنمایی کنید.

می‌توانید در کنار خرید و فروش کود های حیوانی و شیمیایی یک راه درآمد هم از طریق مشاوره دادن و راهنمایی بابت کود هم داشته باشید. مثلا وب سایت کشاورزی ماه کشت، از معتبر ترین وب سایت های خرید اینترنتی کود در کنار فروش محصولات خود ، اقدام به مشاوره کودی و مدیریتی مزارع هم می‌کند .

۴ـ پرورش ماهی

ایده پرورش ماهی در کسب و کار صنعت کشاورزی ، یک سرمایه‌گذاری با سود بسیار بالا است که می‌توان در هر زمان از سال به طور پیوسته از آن سود دریافت کرد. با اجرای تکنیک‌های مدرن و داشتن فضا، یک کارآفرین می‌تواند این کار را با سرمایه‌ای نه چندان زیاد آغاز کرده و درآمد خوبی از این شغل داشته باشد. هزینه ای که برای راه‌اندازی پرورش ماهی در نظر می‌گیرید، بستگی به حجم و بزرگی کار شما دارد.

۵ـ پرورش بادام زمینی

پرورش بادام زمینی، از جمله ایده‌ های پولساز کشاورزی است که می‌توانید برای شروع یک کسب و کار پر سود و پر درآمد آن را در نظر بگیرید. بسیاری از افراد هستند که در یک محیط کوچک و سرمایه اولیه کم این فعالیت را شروع کرده اند و به سود دهی قابل توجهی رسیده اند. پیشنهاد ما به شما این است که اگر می‌خواهید با سرمایه کم کسب و کاری برای خود راه اندازی کنید از پرورش بادام زمینی غافل نشوید.

۶ـ پرورش کاکتوس

گیاه کاکتوس یکی از محبوب‌ ترین و پر طرفدار ترین گیاهان آپارتمانی است که افراد بسیار زیادی از گیاه کاکتوس در منزل یا محل کار خود از آن نگهداری می‌کنند. پرورش و فروش انواع کاکتوس یک کسب و کار و جز ایده های پولساز کشاورزی است که شما می‌توانید با اطمینان کامل از سود دهی آن این کسب و کار را شروع کنید. لازم است این را بدانید که حتی این کار را از محیط های کوچک و یا خانه با سرمایه اولیه بسیار کم می‌توانید این فعالیت را شروع کنید.

ایده های پولساز کشاورزی | معرفی 11 ایده برتر

۷ـ تولید ذرت

یکی از مزیت های ذرت این است که در شرایط مختلفی آب و هوا سازگاری دارد و مقاوم است به این دلیل است که پرورش و تولید ذرت یک کسب و کار کم ریسک است. جالب است بدانید که ذرت در سطح جهانی به عنوان ملکه غلات شناخته می‌شود و افراد بسیاری طرفدار آن هستند. تولید ذرت با استفاده از تکنولوژی‌های مدرن، یکی از سودآورترین ایده‌ های پولساز کشاورزی شناخته می‌شود.

۸ـ کشت زعفران

و اما کشت زعفران که امروزه جایگاه بسیار بالایی در صنعت کشاورزی دارد. افراد زیادی هستند که به هر نحوی کشت زعفران را تجربه می‌کنند چه در منزل برای مصرف شخصی خود و چه کشت در زمین برای رسیدن به یک سود بسیار عالی.

برای اینکه مراحل کشت زعفران را شروع کنید در مرحله اول نیاز به یک زمین و یا یک گلخانه دارید که کشت زعفران خود را انجام دهید و در مدت زمان کمی به یک سود نسبتا بالا برسید.

ایده های پولساز کشاورزی | معرفی 11 ایده برتر

۹ـ تولید فرآورده‌ های لبنی

یکی از آسان ترین و پر سود ترین ایده های پولساز کشاورزی این است که شما می‌توانید به سادگی با استفاده از شیر، فرآورده‌ های لبنی بسیار زیادی مثل ماست ، پنیر ، کره  و محصولات دیگر درست کنید و به فروش برسانید. این نکته رو فراموش نکنید که تولید فرآورده های لبنی به تخصص و مهارت و تجهیرات  خاص با هزینه بالا نیاز ندارد و تقریبا هر کسی که بخواهد با کمی تحقیق و مطالعه می‌تواند این کسب و کار را آغاز کندوبه سود دهی قابل توجهی برسد.

۱۰ـ پرورش گیاهان دارویی

امروزه پرورش گیاهان دارویی بسیار پر سود بوده و افراد زیادی در سطح کشور مشغول به انجام این کار هستند. اگر شما دانش کافی درباره بازاریابی کسب و کار گیاهان دارویی را داشته باشید ، در این زمینه می‌تواند شما را بسیار کمک کند. اگر شما می‌خواهید که در همه فصل های سال یک کسب درآمد برای خود داشته باشید. تولید گیاهان دارویی را فراموش نکنید.

۱۱ـ زنبور داری

یکی دیگر از ایده های پولساز کشاورزی زنبور داری است. همان طور که می‌دانید عسل در سراسر جهان بسیار پر استفاده و پر طرفدار است. با گذشت زمان بسیاری از افراد وارد حرفه زنبور داری شدند و برای خود کسب و کاری پر سود راه اندازی کردند.

برای شروع فعالیت در زنبور داری با سرمایه کم نیز می‌توانید شروع کنید که برای این کار به چند نفر نیروی انسانی و وسایلی از جمله: پنجره‌های کندو ، تجهیزات حفاظت فردی ، فیلترهای صافی برای عسل نیاز دارید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز