خبرگزاری کار ایران

کاشی و سرامیک | فروشگاه اینترنتی کاشی و سرامیک کاوه سرام

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۹۰۸

کاوه سرام یکی از قدیمی ترین فروشگاه های کاشی و سرامیک ایرانی است. در تمام این سالها کاوه سرام در تلاش بوده تا با همکاری با برندهای ایرانی آنها را به خوبی به مشتریان در بازار بشناساند و از آن طرف محصولی خوب و با کیفیت را به دست مشتری های بازار برساند. و به خوبی هم توانسته از پس این ماجرا بر بیاید و اعتماد خریداران را به خود جلب کند. شما می توانید از طریق سایت کاوه سرام اقدام به خرید انواع کاشی و سرامیک در مدل های مختلف نمایید.

کاشی و سرامیک ها بسیار متنوع هستند و بین همه بسیار محبوب هستند. این دو معمولا در حمام و آشپزخانه استفاده می شوند. کاشی‌ و سرامیک ها در رنگ ها و طرح های متنوع و با سبکی متناسب با هر نوع دکوری عرضه می شوند.

آنها همچنین فوق العاده بادوام و مستحکم هستند، به خصوص سرامیک ها و کاشی های کفپوش های مناسبی برای مناطق پرتردد مانند آشپزخانه یا ورودی ها هستند. برای مشاهده نمونه هایی از بهترین نمونه های کاشی و سرامیک از برندهای مختلف، می توانید به سایت کاوه سرام سر بزنید.

کاشی و سرامیک | فروشگاه اینترنتی کاشی و سرامیک کاوه سرام

کاشی و سرامیک

استفاده از کاشی‌ و سرامیک به موقعیت و محیطی که در آن قرار خواهند گرفت بستگی دارد. آنها در اندازه ها و شکل های مختلف بسیار متنوع هستند، بنابراین انتخاب نوع مناسب بستگی به سلیقه شخصی شما و نوع محیطی که برای دکوراسیون آن استفاد می کنید، دارد. کاشی های بزرگ به عنوان کفپوش عالی عمل می کنند و کاشی های کوچکتر طرح های موزاییکی زیبایی می سازند. اگرچه استفاده از کاشی های کوچک در حمام یا آشپزخانه به دوغاب بیشتری نیاز دارد و در نتیجه باید زمان بیشتری برای تمیز کردن آن صرف کنید، پس عاقلانه انتخاب کنید!

سبک و طرحی که انتخاب می کنید به ترجیحات شخصی شما و سبک دکوراسیون بستگی دارد تا خانه شما را به بهترین نحو ممکن زیبا کند. کاشی و سرامیک در طرح های مختلفی وجود دارند که می توانند ظاهری مانند گرانیت، مرمر یا سایر سنگ های طبیعی ایجاد کنند.

کاشی و سرامیک یکی از مهم ترین قسمت های هر خانه است. در خانه های امروزی اغلب در گوشه و کنارش با کاشی و سرامیک تزئین شده است. آیا تا به حال به هر خانه ای که تا به حال بازدید کرده اید فکر کرده اید و بیشتر خانه ها چیزی مشترک دارند؟ کف اتاق نشیمن؟ بک اسپلش آشپزخانه؟ دیوار و کف حمام زیبا؟ بله! همه اینها اغلب با کاشی و سرامیک مبله می شوند. هنگامی که این افکار در ذهن شما ایجاد می شود، قطعا کنجکاوی نیز در مورد این که این کاشی های سرامیکی که مظهر تطبیق پذیری هنری و کاربردی هستند چگونه ساخته می شوند و چه چیزی آنها را خاص می کند ایجاد می شود بیایید نگاهی به فرآیند تولید محبوب ترین انتخاب در بین انواع کفپوش های مصنوعی بیندازیم:

جزء اصلی در ساخت کاشی و سرامیک ها خاک رس طبیعی است. مواد معدنی طبیعی مانند فلدسپات و افزودنی های شیمیایی برای تسهیل فرآیند قالب گیری که این کاشی و سرامیک ها متحمل می‌شوند، از دیگر اجزای مهم هستند. این مواد تحت سه سطح غربالگری قرار می گیرند که برای جداسازی ذرات بر اساس اندازه آنها استفاده می شود.

ظاهر براق خیره کننده روی اینها با ذوب شیشه روی سطح و اجازه دادن به خنک شدن و چسبیدن خوب به آن به دست می آید.

فرآیند کامل ساخت کاشی و سرامیک در 7 مرحله انجام می شود.

اولین فرآیند شامل انتخاب اجزای مورد استفاده برای کاشی و سرامیک و مقداری است که باید در آن اضافه شود. این مواد تنها مسئول رنگ بدنه کاشی هستند. مواد معدنی حاوی آهن شما را به سمت کاشی هایی می برد که رنگ مایل به قرمزی دارند. محاسبات دسته ای انجام می شود، این محاسبات بر اساس خواص فیزیکی و شیمیایی مواد است.

کاشی و سرامیک | فروشگاه اینترنتی کاشی و سرامیک کاوه سرام

فروشگاه اینترنتی کاشی و سرامیک کاوه سرام

کاوه سرام با بیش از 3 دهه سابقه در این حوزه ثابت کرده که به خوبی می تواند تمامی شعارها و سخنانش را عملی کند. این شرکت با همکاری با کارخانجات و تولید کننده های ممتاز داخلی از قبیل گلدیس کاشی ، سرامیک البرز ، امرتات سرام ، کاشی پارس میداس و کاشی کلاسیک در بخش کاشی و سرامیک ، وان و جکوزی پرشین استاندارد در بخش وان و سونا ودر بخش شیر آلات گروهه آلمان ،آرمال ، KWC  و کسری تمام تلاش خود را کرده تا خریدی راحت و آسوده را برای خریداران محترم رقم بزند.

شما می توانید برای مشاهده انواع مدل های کاشی و سرامیک از جمله کاشی البرز به سایت کاوه سام بزنید؛ مطمئن باشید که کاوه سرام شما را دست خالی باز نمی گرداند. چرا که این سایت تمامی سلیقه ها را پوشش داده و تمام مدل های موجود در بازار را در سایت خود موجود کرده است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره تماس های موجود در سایت، با کارشناسان کاوه سرام ارتباط برقرار نمایید.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز