خبرگزاری کار ایران

آسان‌ترین راه خرید بیمه شخص ثالث ارزان پژو 405 در کمتر از سه دقیقه

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۹۶۶۶

خرید قسطی بیمه به دلیل بالا بودن قیمت بیمه و البته پایین بودن قدرت خرید مشتریان، بسیار محبوب است. خرید قسطی، این امکان را برای شما فراهم می‌کند که اگر توانایی پرداخت یک‌جا و نقدی بیمه‌نامه خود را ندارید، بتوانید با پیش‌پرداخت اندکی از حق‌بیمه، بیمه‌نامه خود را خریداری کنید و باقی آن را طی چند قسط پرداخت کنید.

آخرین اخبار منتشر شده در خبرگزاری‌ها حاکی از آن است که 50% تصادفات خودرویی مربوط به خانواده پژو است. البته جای تعجبی هم ندارد. چون بیشتر خودروهای کشور از این خانواده هستند؛ اما در بین این خانواده، پژو 405 سهم 50 درصدی را دارد. بیش از 127 هزار تصادف 405 در هر سال که در آن فوت بیش از 3 هزار نفر و مصدوم شدن بیش از 300 هزار نفر ثبت شده است، اصلاً آمار کمی نیست.

نامناسب بودن جاده، ایمن نبودن خودروها و ضعیف بودن بدنه خودرو و همچنین بی‌دقتی و خواب آلودگی راننده‌ها از مهم عوامل افزایش تصادف این مدل خودرو هستند. البته این آمار می‌تواند هر کسی را نگران و ناراحت کند؛ اما بیشتر از همه، راننده مقصر نگران خواهد شد.

بیمه شخص ثالث خسارت‌های مالی و جانی را پوشش می­دهد؛ با مقایسه شرایط و قیمت همه شرکت‌های بیمه می‌توان به راحتی ارزان‌ترین ارائه دهنده بیمه شخص ثالث و بدنه خودروی 405 را انتخاب کرد. اما چگونه این کار سخت امکان‌پذیر است؟ مهم‌ترین مساله علاوه بر تمدید به موقع، خرید بهترین بیمه‌نامه از شرکت بیمه‌گر با حداکثر پوشش مالی است. با بیمه شخص ثالث پژو 405 می‌توان این خسارت‌ها را جبران کرد.

بیمه شخص ثالث پژو 405 چیست؟

بیمه شخص ثالث پژو 405 همانند بیمه شخص ثالث سایر خودروها، خسارت‌های جانی و مالی وارد شده به اشخاص ثالث را پوشش می‌دهد. این بیمه­نامه اجباری بوده و همه مالکان انواع خودروهای 405 باید داشته باشند. بیمه‌گزار که مالک خودروی 405 است، با پرداخت حق بیمه می‌تواند خسارت‌های وارد شده در تصادفات را جبران کند. شخص ثالث همان فرد زیان دیده است. این شخص می‌تواند راننده یا سرنشینان خودروی مقابل و همچنین سرنشینان خودروی راننده مقصر باشند. بیمه‌گر شرکتی است که متعهد می‌شود تا خسارت‌های نوشته شده در بیمه­نامه را پوشش دهد.

در حالت کلی، بیمه شخص ثالث انواع خودروها از جمله پژو 405  موارد زیر را تحت پوشش قرار می‌دهد:

خسارت مالی: خسارت‌هایی که به اموال اشخاص ثالث وارد می‌شود مانند تصادف و خسارت به خودروی ثالث.چنین خسارت هایی، زیان مادی شخص ثالث دارنده وسیله نقلیه موضوع بیمه را شامل می گردد.

آسان‌ترین راه خرید بیمه شخص ثالث ارزان پژو 405 در کمتر از سه دقیقه

بیمه شخص ثالث پژو 405، خسارت جانی و مالی تصادفات را جبران می‌کند.

خسارت بدنی: خسارت های جانی اشخاص ثالث که شامل فوت، نقص عضو و هزینه های پزشکی ناشی از حادثه با موضوع بیمه باشد.خسارت بدنی پرداختی یا همان دیه یا ارش (دیه ای که مقدار آن در شرع مقدس مشخص نشده است) به نوع صدمه بدنی مانند شکستگی ، نقص عضو و از کار افتادگی جزئی یا کلی ـ موقت یا دائم ـ دیه فوت و هزینه معالجه اشخاص ثالث در اثر حوادث تحت پوشش بیمه شخص ثالث بستگی دارد.

ما به همه رانندگان خرید ارزان‌ترین بیمه شخص ثالث  را به عنوان بیمه اجباری توصیه می‌کنیم؛ در غیر این صورت، پلیس خودروی فاقد این بیمه‌نامه خودرویی را توقیف و به پارکینگ نیروی انتظامی ارسال خواهد کرد. ضمنا در صورت بروز تصادفات، پرداخت خسارت‌ها از جیب راننده خواهد بود و بیمه هیچ گونه تعهدی در قبال خسارات مالی و جانی نمی پذیرد.

 موارد زیر تحت پوشش بیمه شخص ثالث پژو 405 نیستند

بعضی از خسارت‌هایی که از طرف پژو 405 به جان و اموال شخص ثالث وارد نمی‌شوند، تحت پوشش نیستند. این خسارت‌ها شامل موارد زیر است:

  • خسارت‌های مالی وارد شده به بدنه خودروی راننده مقصر
  • خسارت‌های مالی واردشده به وسایل خودروی راننده مقصر
  • خسارت‌های ناشی از انفجار هسته‌ای
  • خسارات ناشی از محکومیت جزائی و پرداخت جرائم
  • خسارات‌ اتفاق افتاده در خارج از مرزهای کشور

قیمت بیمه‌نامه شخص ثالث پژو 405

بیمه مرکزی هر سال قیمت پایه بیمه­نامه شخص ثالث را بر اساس نرخ دیه و تعداد سیلندر خودرها اعلام می­کند؛ اما عوامل مختلفی دیگری هستند که بر قیمت بیمه شخص ثالث پژو 405 تاثیرگذار خواهند بود. این مولفه­ها شامل موارد زیر است:

  1. خودروهای 405 نسبت به بقیه خودروها در کاربری‌های مختلف از جمله تاکسی و دولتی استفاده می‌شوند. خودروهای 405 با کاربری تاکسی به دلیل اینکه آمار تصادفشان بیشتر از بقیه خودروها است، از این رو مالک 405 باید حق بیمه بیشتری را بپردازد. در بیشتر خبرهای تصادف روزانه، حداقل یک مورد مربوط به تاکسی است که متأسفانه منجر به فوت سرنشینان روبرو و خود تاکسی شده است.

آسان‌ترین راه خرید بیمه شخص ثالث ارزان پژو 405 در کمتر از سه دقیقه

نرخ بیمه شخص ثالث تاکسی پژو 405 از پژو 405 بیشتر است.

  1. تعداد سیلندر 405 از فاکتورهای دیگری است که بر قیمت بیمه شخص ثالث تاثیرگذار خواهد بود.
  2. تخفیف عدم خسارت: در صورتی که خسارتی برای خودروی 405 در مدت اعتبار بیمه‌نامه ثبت نشده باشد، مالک آن می‌تواند در هنگام تمدید، تخفیف دریافت کند. میزان تخفیف در هر سال %۵ است؛ در صورت افزایش تعداد سال عدم بهره‌گیری از این مزیت، میزان تخفیف در هر سال بیشتر خواهد شد. حداکثر درصد تخفیف در سال چهاردهم تمدید بیمه‌نامه ، ۷۰ درصد است. در صورت استفاده از بیمه برای پرداخت خسارت، تخفیف به صورت پلکانی کاهش پیدا خواهد کرد.
  3. سقف تعهد مالی: حداقل پوشش مالی در سال 1400، برابر با ۱۶ میلیون و حداکثر برابر با ۳۲۰ میلیون تومان است. حداکثر پوشش مالی شرکت‌های بیمه‌گر متفاوت است. بیمه‌گزارمی‌تواند با پرداخت حق بیمه بالاتر، پوشش مالی بیشتری را دریافت کند.
  4. جریمه دیرکرد: در صورت تمدید نکردن بیمه شخص ثالث پژو 405 در موعد مقرر، باید جریمه دیرکرد پرداخت شود. این جریمه به صورت روزانه محاسبه خواهد شد.

شما برای جلوگیری از جریمه دیرکرد ، می‌توانید بیمه شخص ثالث پژو 405 خود را یک هفته زودتر از  لینک زیر به صورت آنلاین خریداری و تمدید نمایید:

https://bimeh.com/thirdparty/peugeot405

چطور از سایت  بیمه دات کام  بیمه ثالث قسطی برای پژو 405  بخریم؟

خرید قسطی بیمه به دلیل بالا بودن قیمت بیمه و البته پایین بودن قدرت خرید مشتریان، بسیار محبوب است. خرید قسطی، این امکان را برای شما فراهم می‌کند که اگر توانایی پرداخت یک‌جا و نقدی بیمه‌نامه خود را ندارید، بتوانید با پیش‌پرداخت اندکی از حق‌بیمه، بیمه‌نامه خود را خریداری کنید و باقی آن را طی چند قسط پرداخت کنید. شما می‌توانید از طریق  bimeh.com  بیمه ثالث‌تان را به‌صورت قسطی خریداری کنید.

استعلام، مقایسه و خرید آنلاین بیمه شخص ثالث پژو 405 از بیمه دات کام

در صورتی که رانندگان پژو 405 به هر دلیلی، مشغله کاری و دسترسی نداشتن به دفترهای کارگزاری، نمی‌توانند به صورت حضوری اقدام به تمدید بیمه‌نامه ثالث خود کنند، می‌توانند از سامانه بیمه دات کام اقدام کنند.

آسان‌ترین راه خرید بیمه شخص ثالث ارزان پژو 405 در کمتر از سه دقیقه

خرید بیمه پژو 405 با ارزان ترین قیمت 

 شما می‌توانید از طریق بیمه دات کام ،  بیمه شخص ثالث ایران، آسیا، پاسارگاد، سامان و سایر شرکت‌های بیمه را با یکدیگر مقایسه کنید و آنلاین بخرید. کافیست مشخصات خودرو مانند مدل، سال ساخت، تعداد سال‌های تخفیف، تاریخ انقضای بیمه‌نامه قبلی را وارد کنید تا بتوانید به‌راحتی تمامی شرکت‌های بیمه را از لحاظ قیمت، توانگری مالی و... مقایسه کنید و بهترین بیمه شخص ثالث پژو 405 را بخرید و با ارسال رایگان درب منزل تحویل بگیرید. در ضمن با ثبت تاریخ انقضای بیمه در سایت https://bimeh.com/  دیگر مشمول جریمه دیرکرد نخواهید شد. برای دریافت مشاوره خرید بهترین بیمه شخص ثالث پژو 405 می‌توانید با شماره 0214372 تماس بگیرید.

اطلاعات تماس بیمه دات کام:

نشانی :

تهران، سعادت آباد، میدان تهرانی مقدم (کاج)، خیابان سرو شرقی، جنب بیمارستان پارسیان،‌ پلاک ۱۷ طبقه ۶، واحد ۶

کد پستی:  ۱۹۹۸۶۵۳۷۴۰

شماره های تماس: ۰۲۱-۴۳۷۲

پست الکترونیکی: info@bimeh.com

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز