خبرگزاری کار ایران

خرید انواع درب و پنجره از فروشگاه شباک صنعت

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۶۸۹۱

همه ی ما تلاش می کنیم تا خانه مان را به نحوی بسازیم که بیشترین میزان راحتی را در آن داشته باشیم. در این میان به زیبایی و طراحی داخلی نیز توجه ویژه ای نشان می دهیم. خانه ی ما، نشان دهنده ی برخی از روحیات ماست و به همین خاطر است که به تک تک جزئیات موجود در آن توجه می کنیم.بدون داشتن خانه ای مطابق با سلیقه مان، همواره احساس می کنیم که در آن جا غریبه و مهمان هستیم.

به همین دلیل است که طراحی داخلی تا به این حد رشد و پیشرفت داشته است.از این موضوعات که بگذریم، باید به یکی از مهم ترین المان های طراحی داخلی خانه، یعنی در و پنجره اشاره کنیم که اهمیت خیلی زیادی دارند.درب خانه نشان دهنده ی ماهیت و هویت خانه است. شما می توانید با انتخاب یک در مناسب، نشان دهید که چطور خانه ای دارید.

اما برای خرید انواع درب و پنجره باید چند نکته ی بسیار مهم را در نظر داشته باشید که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم. با ما همراه باشید.

خرید درب ضد سرقت

یکی از اصلی ترین گزینه های شما برای خرید در، درب های ضد سرقت است که امروزه رواج زیادی پیدا کرده اند . درب ضد سرقت به خاطر ساختار فوق العاده ای که دارد، ایمنی زیادی را به همراه می آورد. این درب ها تنوع و طرح های خیلی زیادی دارند که تقریبا همه ی سلیقه ها را پوشش خواهد داد.

اما برای خرید این درب ها چه کنیم؟ به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم؟

اول از همه باید به سراغ یک فروشنده ی معتبر بروید که از کیفیت و اصالت جنس هایش مطمئن باشید. متاسفانه درب های تقلبی زیادی در بازار موجود هستند که قفل، لولا و ساختار مناسبی ندارند.یکی از بهترین جاها برای خرید درب ضد سرقت، گروه صنعتی شباک صنعت است که سال هاست در زمینه ی فروش درو پنجره upvc و درب های ضد سرقت فعالیت دارد.

این فروشگاه آنلاین، افتخار دارد که اطلاعات کلیه ی محصولات خود را در اختیار خریداران قرار دهد تا شما بتوانید با خیالی آسوده، جنس مورد نظرتان را خرید کنید.

خرید درب ضد سرقت شباک صنعت، به شما این اطمینان خاطر را می دهد که بهترین محصول ممکن را خریداری کرده اید و بهترین استفاده را از آن خواهید برد.اما اگر تصمیم دارید که پنجره های یو پی وی سی خود را از این وب سایت معتبر و قدیمی خریداری کنید، توصیه می کنیم ادامه ی این مطلب را مطالعه کنید.

خرید انواع درب و پنجره از فروشگاه شباک صنعت

بهترین شیشه های پنجره دو جداره یو پی وی سی شباک صنعت

یکی از بهترین و رایج ترین شیشه های پنجره دوجداره یو پی وی سی، شیشه های دو جداره رنگی و ساده است. شیشه های رنگی، در انواع و اقسام رنگ ها( بدون محدودیت) تولید می شوند. این شیشه ها می توانند نمایی زیبا به محیط خانه بدهند و با دکوراسیون داخلی محیط نیز سازگاری زیادی دارند.

شیشه های دو جداره ی ساده شباک صنعت نیز طرفداران زیادی دارند چرا که قیمتی اقتصادی و به صرفه خواهند داشت.

یکی دیگر از محصولات پرفروش شباک صنعت؛ شیشه های رفلکسی است که نور را بازتاب می دهند. به این ترتیب که شما می توانید محیط بیرون را ببینید اما هیچ کس از خارج محیط، نمی تواند داخل آن را ببیند. بیشتر مواقع این شیشه های رفلکسی برای پنجره هایی که رو به محیط خارجی هستند( به خصوص در ادارات و ساختمان های تجاری) استفاده می شود.

از دیگر شیشه های رایج دو جداره upvc شباک صنعت موارد زیر را می توان نام برد:

شیشه لمینت

یکی از بهترین شیشه های بازار، شیشه های لمینت است که مقاومت خیلی بالایی در برابر ضربه و هرگونه آسیبی دارند. به همین دلیل است که به عنوان شیشه های امنیتی نیز کاربرد دارند. البته بیشتر مواقع در ساختمان های مسکونی به کار می روند چرا که عایق صوتی هستند و از پس آنها می توان محیط بیرون سازه را به خوبی تماشا کرد. اما در دیگر مکان ها مثل فرودگاه، ساختمان های تجاری و اداری، فروشگاه های مختلف، ویترین طلافروشی ها و خلاصه هر جایی که بحث امنیت مطرح است، استفاده می شوند. یکی دیگر از کاربردهای شیشه های لمینت این است که به عنوان شیشه های ضد گلوله در طراحی خودرو استفاده می شوند. به همین دلیل است که مکان های امنیتی و مهم، استفاده از شیشه لمینت را در اولویت خود قرار می دهند و تا به این حد محبوبیت پیدا کرده است.

لبته نباید فراموش کرد که گاهی مواقع این شیشه، کاربرد دکوراتیو نیز پیدا می کند و به عنوان کف دکوراتیو در ساختمان های مختلف، استفاده می شود.

شیشه سکوریت

شیشه سکوریت را در کوره های مخصوص شیشه پزی می سازند. به این ترتیب که عملیات حرارتی روی آنها انجام می شود. سپس روی شیشه های خام، طرح ها و سایزهای مختلف را پیاده سازی می کنند. دستگاهی که با آن، برش شیشه اتفاق می افتد نیز بسیار حائز اهمیت است و باید از بهترین نوع خود باشد.

یکی از اصلی ترین تفاوت هایی که شیشه سکوریت با شیشه های معمولی دارد، نحوه ی تولید آن هاست. در واقع کوره های شیشه پزی باید به دمای مناسبی برسند و سپس توسط فشار هوای بالا، به سرعت خنک شوند. به این ترتیب شیشه ی سکوریت به دست می آید. از دیگر تفاوت هایی که این شیشه با دیگر شیشه های موجود دارد این است که زمانی که این شیشه می شکند، پودر خواهد شد اما شیشه های عادی، به شکل شمشیری و تیز در خواهند آمد.

از دیگر ویژگی های مثبت شیشه های سکوریت این است که توانایی بالایی در تحمل دمای بالا دارند. در واقع اگر تحمل یک شیشه ی عادی دمای 60 درجه سانتی گراد باشد، شیشه ی سکوریت می تواند تا دمای 300 درجه دوام بیاورد.

شیشه جورجین بار

این شیشه که با عنوان شیشه ی دکوراتیو نیز شناخته می شود، نوعی شیشه ی دوجداره یا سه جداره است که یک ورق پروفیل باریک آلومینیوم میان دو شیشه ی آن قرار می گیرد. رنگ های این پروفیل آلومینیومی نیز بسیار متنوع و جذاب است و گاهی می توان آن را در رنگ های طلایی، نقره ای، سفید یا طرح چوب نیز مشاهده کرد. حتی پروفیل هایی که طرح چوب دارند نیز به بازار عرضه شده اند. ابعاد استانداردی که می توانید تهیه کنید، سایز 18 در 8 است. گاهی مواقع برای این که شیشه ی مورد نظر را زیباتر کنند، از گل های تزئینی نیز در میان دو شیشه استفاده می کنند.

اگر بخواهیم اشاره ای کوتاه به تاریخچه شیشه ی جورجین بار داشته باشیم باید بگوییم که اصالت این نوع شیشه ها به دوره ی ویکتوریایی انگلستان برمی گردد. این شیشه ها در معماری قرن 18 بسیار مورد استفاده قرار می گرفتند. منظور از بار؛ همان میله یا پروفیلی است که میان دو شیشه قرار گرفته است.

برای این که طرح و شکل های این شیشه ی دوجداره را زیباتر و متنوع تر کنند، ورقه های باریک آلومینیوم را به شکل های مختلف گل و اشکال هندسی در می آورند و رنگ های نقره ای، طلایی یا سفید در آن ها استفاده می کنند و سپس ورقه ها را به هم وصل می کنند. بعد از این که این ورقه ها بین دو شیشه به هم وصل شدند، باید در اسپیسر فیکس شوند. هر چقدر که نحوه ی اتصال پروفیل و فیکس کردن آن در اسپیسر بهتر صورت بگیرد، طبیعتا کیفیت شیشه ی دکوراتیو جورجین بار نیز بهتر خواهد شد.

البته یکی از معایب بزرگ این شیشه ها این است که قیمت بالایی دارند و نمی توان از آن ها در هر جایی استفاده کرد. از این لحاظ، خرید شیشه سکوریت صرفه ی اقتصادی خیلی بیشتری دارد.

استفاده از این نوع شیشه ها در معماری خانه، جلوه ی باستانی و زیبا به منزل می دهد و دکور خانه را چندین مرحله جذاب تر می کند. بنابراین اگر قادر به پرداخت هزینه های شیشه های جورجین بار دکوراتیو هستید، توصیه می کنیم استفاده از آن ها را در دکور منزلتان در نظر داشته باشید.

به طور کلی هر شیشه ای مزایا و معایب مخصوص به خود را دارد. اما توصیه ی شباک صنعت این است که برای خرید شیشه و پنجره های خانه، حتما به محصولات UPVC توجه داشته باشید. چرا که این شیشه ها علاوه بر این که دو جداره هستند، تنوع و طرح های زیادی هم دارند که می توانید از میان آن ها یکی را انتخاب کنید.

خرید انواع درب و پنجره از فروشگاه شباک صنعت

ویژگی شیشه های دو جداره شباک صنعت

شباک صنعت به عنوان یکی از اصلی ترین تولید کنندگان شیشه های دوجداره، کیفیت ها و استانداردهای متنوعی را در تولید شیشه رعایت می کند. اصلی ترین ویژگی های شیشه های دوجداره شباک صنعت را در ادامه فهرست کرده ایم:

اولین و مهم ترین ویژگی این است که از چسب اولیه یا بوتیل برای اسپیسرها استفاده می شود که کیفیت شیشه را بالاتر می برد.

اسپیسری که در شیشه های شباک صنعت به کار می رود، به صورت یکپارچه یا خم است.

از رطوبت گیر احیا شده در اسپیسر ها استفاده می شود.

بسته به ضخامت اسپیسر، گاز آرگون به مقدار استاندارد تزریق می شود.

خرید در و پنجره upvc از شباک صنعت به معنای خرید کیفیت و اصالت است. تمامی لاستیک های آب بندی سیستم در و پنجره ها از بهترین برندهای ترکیه است و عایق بندی این محصولات نیز از نوع سیلیکون ضد آب و ضد باکتری انجام می شود.

از دیگر خصوصیات فوق العاده ی شیشه های دو جداره یو پی وی سی شباک صنعت این است که از هر طرف لمینت شده هستند و تنوع رنگ و طرح آن ها نیز بسیار بالاست و بسته به نظر و سلیقه ی مشتری می توان این محصولات را تولید کرد. فویلی که در لمینت در و پنجره های شباک صنعت استفاده می شود، ضخامت استانداردی دارد و مطابق با استانداردهای کشور آلمان است.

برای پرس این محصولات از روش Hot Stamp استفاده می شود که بالاترین مقدار چسبندگی و کیفیت را ایجاد خواهد کرد. در وهله ی بعد باید بگوییم که محصولات شرکت شباک صنعت، دارای مقاومت خیلی خوبی در برابر اشعه های مضر مثل یو وی هستند. به این ترتیب تغییرات جوی روی آن ها اثر مستقیم نخواهد داشت.

همچنین در تولید در و پنجره های رنگی شباک صنعت، از پروفیل های رنگی استفاده می شود که مخصوص کارخانه ی تولید شباک صنعت هستند. لازم به ذکر است که شباک صنعت، تنها در تولید پنجره های یو پی وی سی فعالیت ندارد، بلکه می توانید محصولات زیر را نیز از گروه صنعتی بزرگ خریداری کنید:

در و پنجره های ترمال بریک: یکی از بهترین محصولاتی که تا این لحظه در بازار در و پنجره وجود دارد، محصولات در و پنجره های آلومینیومی ترمال بریک است که به خاطر زیبایی و استحکام فوق العاده ای که دارند، محبوبیت پیدا کرده اند. به این ترتیب می توانید رنگ های متنوع و طرح های چوبی، پودری و ساده را روی در و پنجره های آلومینیومی ترمال بریک پیاده سازی کنید.

در و پنجره های تمام چوب دو جداره: محصولات دو جداره این گروه صنعتی، تنوع بالایی دارند. اما اگر می خواهید علاوه بر استفاده از چوب در طراحی داخلی منزل، به عایق سازی محیط نیز توجه داشته باشید، استفاده از پنجره های دو جداره تمام چوب بهترین گزینه ی شما خواهد بود. این محصول می تواند جلوه ای بی نظیر به محیط خانه تان بدهد و به همین دلیل طرفداران زیادی دارد.

در و پنجره ترکیبی( چوب آلومینیوم) : یکی دیگر از محصولات محبوب شباک صنعت، در و پنجره هایی است که از ترکیب آلومینیوم و چوب طبیعی ساخته می شوند. فریم های این در و پنجره ها چوبی است که بسیار زیبا می باشند و می توان در محیط های مختلف از آنها استفاده کرد.

برند ویستابست

هر کسی که در مشاغل مربوط به در و پنجره باشد، حتما برند معروف ویستابست را به خوبی می شناسد و می داند که در و پنجره های محصول این برند، طرفداران و خواهان زیادی دارند. شباک صنعت سال هاست که تمامی تجهیزات ساختمانی محصول این برند را عرضه می کند.

در و پنجره های هافمن

هافمن هم یکی دیگر از برندهای معروف تولید کننده پنجره های دو جداره است که محصولات بسیار با کیفیت و خوبی عرضه می کند. پروفیل این نوع در و پنجره ها بسیار با کیفیت و عالی است و به همین خاطر طول عمر بالایی دارند. رنگ بندی در و پنجره های هافمن نیز یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این برند است که تنوع زیادی دارند. به همین دلیل است که می توانید آن ها را با هر نوع دکوراسیونی ست کنید.

در و پنجره های وین تک

وین تک هم برندی است که در زمینه ی در و پنجره، سابقه ای طولانی دارد و اعتبار خیلی زیادی دارد. شباک صنعت نیز سالهاست که در زمینه عرضه ی این محصول به هموطنان فعالیت دارد.

در نهایت این که گروه صنعتی شباک، افتخار دارد که تمامی محصولات مرغوب در و پنجره را تولید کرده و با بهترین کیفیت و قیمت در اختیار شما قرار دهد. کافیست سری به وب سایت این مجموعه بزنید و با تمامی محصولات ما آشنا شوید. در ضمن کارشناسان ما آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما در این زمینه هستند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز