خبرگزاری کار ایران

درب ضد سرقت یا هندوانه ای دربسته!

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۰۲۰

درب لابی ضد سرقت به عنوان اولین درب هر منزل و محل کار شناخته می شود و به همین جهت زیبایی و امنیت این درب، بیشتر از درب های دیگر مهم و قابل توجه است، در محتوایی که پیش روی شما است به مقایسه و بررسی انواع این درب ضد سرقت و تعویض آن پرداخته ایم.

این محتوا کمتر از 5 دقیقه وقت شما را خواهد گرفت و در پایان تمامی نکات مربوط به خرید درب لابی ضد سرقت را بهتر از یک فروشنده متخصص در اختیار خواهید داشت.

چوبی، شیشه ای یا بتنی؟

درب های لابی عموما با ساختار چوبی شناخته می شوند و به همین دلیل طراحان داخلی و خریداران محترم معمولا در تکاپوی سفارش بهترین درب لابی تمام چوب هستند.درب لابی ضد سرقت شاید از نظر ظاهری تفاوت قابل توجهی با درب لابی تمام چوب نداشته باشد، اما از نظر مسائل ایمنی و امنیتی، تفاوت های مهم و قابل توجهی را با یکدیگر دارند.

در این محتوا برای مقایسه درب ضد سرقت با درب های تمام چوب، شیشه ای یا بتنی، گروه دُرناب را به عنوان تولیدکننده درب ضد سرقت ایرانی استاندارد در نظر گرفته ایم تا به بررسی شباهت ها و تفاوت های این دو درب بپردازیم.

درب های لابی تمام چوب همان طور که از نامشان پیداست، کاملا از چوب های طبیعی تولید می شوند.نوع چوب به کار رفته در ساختار و ظاهر این درب ها یکی از مهم ترین دلایل قیمت و کیفیت درب خواهد بود.

اما ظاهر و ساختار ضد سرقت درب های گروه دُرناب محدود به چند روکش و طرح نمی باشد.طول عمر و کیفیت درب های دُرناب را می توان با بررسی دو موضوع اصلی تولیدات این شرکت بررسی کرد؛ زیرسازی و استارکچر و ظاهر و زیبایی.

گول ظاهر را نخورید!

گروه دُرناب از آن حهت که تولید کننده مستقیم درب ضد سرقت ایرانی است امکان سفارش و طراحی انواع درب را بر اساس سلیقه مشتری در اختیار شما قرار می دهد.

این ویژگی سبب شده است تا خریدارانی که به دنبال محصولات خاص و سفارشی هستند، گروه دُرناب را به عنوان انتخاب اول و آخر خود برگزینند.

در مقایسه ظاهر و زیبایی درب تمام چوب و ضد سرقت اشاره به همین موضوع کافی است چرا که هیچ یک از خریداران محترم از اینکه به چند مدل محدود شوند رضایت نداشته و انتخاب درب لابی ضد سرقت گروه دُرناب در رتبه بالاتری قرار می گیرد.

از جمله طرح ها و مدل های منحصر به فرد این شرکت می توان به روکش های تمام شیشه، ترکیب شیشه و چوب های طبیعی، ترکیب شیشه و فلزی، ترکیب شیشه و PVC، روکش های سرامیکی و دیگر انواع طرح های خاص و مدرن اشاره کرد.

در اندازه گیری کوتاهی نکن!

همان طور که پیش تر نیز اشاره کردیم، گروه دُرناب از آن جهت که تولیدکننده مستقیم درب ایرانی است این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا در سفارش ابعاد درب ضد سرقت خود هیچگونه محدودیتی نداشته باشید، چراکه تولید درب در ابعاد سفارشی یکی از ویژگی های قابل توجه گروه دُرناب است که هر نگرانی خریداران را هنگام سفارش از بین می برد.

از جمله تولیدات سفارشی و ویژه گروه دُرناب می توان به تولید درب پیوُت با ارتفاع 4 متر و 30 سانتی متری بر اساس سفارش یکی از هتل های خوب منطقه فشم تهران که قرار است به عنوان درب لابی نصب شود و درب ضد سرقت 3 متری تمام شیشه که در ویلایی در منطقه کردان نصب شده است اشاره کرد که می توانید ویدیوها و اطلاعات برخی از این پروژه های خاص و منحصر به فرد را در سایت دُرناب مشاهده فرمایید.

درب ضد سرقت یا هندوانه ای دربسته!

از کوزه همان تراود که در اوست!

یکی دیگر از فاکتورهای مهم انتخاب درب لابی ضد سرقت در مقایسه با درب تمام چوب، زیرسازی و استراکچری است که پیش تر به آن اشاره کردیم و دلیل نامگذاری این مطلب نیز به همین دلیل است، چراکه بیشتر خریداران بدون در نظر گرفتن موضوع مهم و با اهمیت امنیت، تنها به زیبایی و ظاهر درب لابی خود توجه می کنند.

مهم ترین و فاکتور بهترین درب ضد سرقت برای خرید تمامی خریداران محترم، اهمیت دادن به زیرسازی و استراکچر درب است، چرا که دلیل پرداخت قیمت بالاتر نسبت به درب های ساده و قدیمی تنها و تنها، افزایش امنیت و آرامش خاطر است.همان طور که از نام عنوان این قسمت پیداست هر یک از انواع درب ضد سرقت بر اساس قیمتشان زیرسازی قوی و ضعیفی را در اختیار شما قرار می دهند.

زیرسازی و درب های ارزان قیمت موجود در بازار با ورق 0.9 میلی متری تولید می شوند.با گشت و گذار بیشتر در میان فروشندگان به درب های سری متوسط برخواهی خورد که زیرسازی آن ها از 0.9 میلی به متر به ورق آهن 1 افزایش پیدا می کنند.اما آیا نهایت ضخامت ورق آهن زیرسازی درب های بازار 1 است؟

مهم ترین هدف، رضایت مشتری است!

پاسخ به سوال قبلی منفی است چرا که بیشترین ضخامت ورق آهن زیرسازی در بازار کشور عزیزمان ورق 1.5 میلی متر آهن است اما گروه دُرناب در راستای هدف مشتری مداری خود و افزایش رضایت مشتریان اقدام به تولید زیرسازی جدید و نوینی کرده است.

زیرسازی تمام درب های ضد سرقت گروه دُرناب با استفاده ازورق آهن 2 تولید می شوند که این ضخامت بالاترین ضخامت زیرسازی موجود در کشور است.اهمیت ضخامت زیرسازی فقط وفقط هنگام سرقت مشخص خواهد شد و به همین دلیل است که بیشترافراد زیربار هزینه های بالای درب ضد سرقت با کیفیت نرفته وارزان ترین و بی کیفیت ترین درب بازار را به عنوان درب باقیمت مناسب خریداری می کنند.

تولیدی نوین از تولیدکننده‌ای نوین!

گروه دُرناب به منظور پاسخ گویی به تمامی نیاز های مشتریان مانند تولید درب های لابی مدرن در ابعاد نامتعارف و غیر استاندارد، اقدام به تولید درب پیوت کرده است.درب پیوت از این رو نامگذاری شده است که ساختار بازشوی آن بر خلاف درب های لولایی است و با استفاده از لولای منحصر به فرد پیوت که توسط گروه دُرناب طراحی و تولید شده است ساخته و مونتاژ می شود.

دلیل خاص بودن این لولا در نوع بازشو و امکان باز شدن درب به دو سمت داخل و بیرون است که درب پیوُت را بر سر زبان ها انداخته است.

درب ضد سرقت یا هندوانه ای دربسته!

اما این دلیل به تنهایی سبب منحصر به فرد بودن این درب نبوده و اختیاری که در سفارش ابعاد غیراستاندارد در اختیار خریدار قرار می گیرد، یکی دیگر از دلایلی است که درب پیوت را لوکس و استثنایی می کند.

یکی از دغدغه های خریداران هنگام سفارش درب پیوت، روکش و طرح درب است.گروه دُرناب این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا در سفارش این درب خاص نیز هر یک از طرح های موجود در سایت یا طرح های سفارشیتان را به مرحله تولید و اجرا برسانید و نگران محدود شدن به طرحها و مدلها نشوید.

هفت روز هفته، 24 ساعته!

گروه دُرناب به منظوررفاه حال مشتریان خود و انتخاب راحت و سریع هر یک از خریداران، روش های متنوعی را در اختیار شما قرار داده است که با استفاده از هرکدام از آن ها در هر ساعت از شبانه روزمی توانید به سفارش طرح و محصول دلخواه خود بپردازید.

مشاوره آنلاین سایت، اینستاگرام، تماس تلفنی و مشاوره حضوری از جمله روش هایی هستند که به منظور راحتی شما قرارداده شده اند.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز