خبرگزاری کار ایران

بهترین تولید کننده کارخانه شیشه دو جداره در ایران

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۶۳۸۸

کارخانه شیشه سپنتا از بهترین و بزرگترین تولیدکنندگان شیشه دوجداره و شیشه دوجداره لمینت ساختمانی و همچنین مجری انواع نمای شیشه ای ، در کشور است.

بهترین تولید کننده کارخانه شیشه دوجداره در ایران

طراحان و معماران در سال های اخیر به استفاده از شیشه های دوجداره در نمای ساختمان ها و دکوراسیون داخلی توجه زیادی داشته اند. شیشه علاوه بر تامین نور محیط، می تواند ارتباط بصری شگفت انگیزی بین داخل ساختمان و محیط بیرون ایجاد کند، به همین دلیل از جایگاه ویژه و با اهمیتی برخوردار است. از آنجایی که شیشه های بسیار متنوعی در بازار وجود دارد، شیشه های دوجداره نیز مانند شیشه های معمولی در رنگ های متنوع موجود می باشند. شیشه دوجداره دودی یکی از محبوب ترین رنگ های پنجره در بین مصرف کنندگان به شمار می رود. تابش نور و شیشه مناسب می تواند تاثیر بسزایی در زیبایی فضا، راحتی و آرامش ساکنین و هزینه های سرمایش و گرمایش ساختمان داشته باشد.

معرفی کارخانه شیشه سپنتا

شرکت نوآوران شیشه سپنتا با بیش از 30 سال سابقه در حوزه تولید انواع شیشه برای طراحی و نمای ساختمان فعالیت دارد. کارخانه شیشه سپنتا با ظرفیت تولید 45000 مترمربع شیشه در سال، با بهره گیری از مدرن ترین ماشین آلات و بر اساس استاندارد های صنعتی، سال ها است که سعی در ارتقای کیفیت انواع مختلفی از شیشه از جمله شیشه ضد گلوله، لمینیت، دوجداره و ... داشته است.

راه های ارتباط با شرکت نوآوران شیشه سپنتا :

021-88102398

www.sepantaglass.com

شیشه دوجداره چیست؟

شیشه دوجداره یکی از انواع شیشه است که با توجه به نیاز انسان ها به کاهش نویز و صداهای محیطی، کاهش اتلاف انرژی و به طور کلی افزایش آسایش و آرامش انسان می شود. طبق تحقیقات و آزمایش های متعدد ثابت شده است که شیشه های دوجداره انرژی کمتری نسبت به مدل های تک جداره از دست می دهند. لایه های شیشه ای که توسط اسپیسرهای آلومینیومی جدا شده اند، شیشه های دوجداره یا چند جداره سپنتا را تشکیل می دهند. در این اسپیسرها گازهای بی اثری مانند آرگون و یا گاهی کریپتون تزریق می شود. در واقع گاز بی اثر آرگون یا کریپتون وظیفه عایق حرارتی و کاهش اتلاف انرژی از طریق در شیشه دوجداره را بر عهده دارد. در واقع دو لایه شیشه توسط یک اسپیسر آلومینیومی در پنجره های دوجداره روی هم قرار می گیرند. داخل اسپیسرها با مواد ضد رطوبت پر شده است که رطوبت باقی مانده بین دو شیشه را جذب می کند.

 

تولید شیشه دوجداره در کارخانه شیشه سپنتا

ایران دارای تعداد زیادی کارخانه شیشه دوجداره است. شرکت نوآوران شیشه سپنتا با ۳۰ سال سابقه در زمینه طراحی و تولید انواع مختلفی از شیشه ها می باشد. شیشه دوجداره از دو لایه شیشه ای موازی تشکیل شده است که در فاصله مناسبی از یکدیگر قرار گرفته اند. صداهای بیرون به داخل پنجره های دوجداره نفوذ نمی کنند. برعکس این قضیه نیز وجود دارد یعنی صدا های محیط داخل نیز به بیرون راه پیدا نمی کنند.

ضرورت بکارگیری ازشیشه دوجداره در ساختمان ها

با رشد صنعت پتروشیمی و تولید موادی از قبیل (PVC)  و (UPVC) طراحان در زمینه ساخت انواع درب و پنجره از این مواد استفاده کردند و در مدت زمان کوتاهی مورد توجه عده زیادی قرار گرفت. با عایق کاری پنجره های (PVC) و (UPVC) در برابر آلودگی های صوتی و جلوگیری از انتقال گرد و غبار به فضای داخل، افراد بیشتری تمایل به ساکن شدن دارند در شهرهای بزرگ دارند. به همین منظور کارخانه های تولید پنجره از حالت سنتی و کارگاهی متحول شدند و تعداد زیادی از کارخانه ها به تولید پروفیل و پنجره پرداختند. در سطح جهانی نیز روی آوردن به استفاده از پنجره های دوجداره سپنتا یک انتخاب نیست بلکه یک ضرورت است. مردم سراسر دنیا برای کاهش هزینه ها و بهبود رفاه خود، علاوه بر استفاده از این نوع پنجره ها در ساختمان های جدید، شیشه های منازل را نیز تعویض کردند.

بهترین تولید کننده کارخانه شیشه دو جداره در ایران

 

شیشه لمینیت دوجداره

با توجه به اهمیت استفاده از شیشه دوجداره برای کاهش مصرف انرژی و انتقال صدا، استفاده از شیشه لمینت سپنتا به عنوان یکی از اجزای شیشه دوجداره علاوه بر افزایش سطح امنیت و مقاومت، تاثیر بسزایی در کاهش مصرف انرژی دارد. علاوه بر این، قبلاً وقتی اصطلاح شیشه دوجداره مطرح می شد، تصویری که در ذهن وجود داشت تمام شیشه هایی بود که وسط آن ها فاصله وجود داشت و دور آن را با چسب سیاه پوشانده بودند، اما با معرفی شیشه دوجداره لمینت، این تصور به کلی تغییر کرده است. به طور کلی ساختار شیشه به گونه ای است که در اثر فشار یا ضربه می شکند، همان طور که می دانید شکستن و خورد شدن شیشه بسیار خطرناک است و عواقب جبران ناپذیری دارد، محققان صنعت شیشه راه حل های مختلفی را پیشنهاد کرده اند که مناسب ترین آن ها ارائه شیشه دوجداره لمینیت است. این نوع شیشه مقاومت بسیار بالایی دارد و حتی در صورت شکستن تبدیل به پودر می شود و مانند شیشه معمولی خاصیت برنده ای نخواهد داشت.  

 

بهترین تولید کننده کارخانه شیشه دو جداره در ایران

قیمت شیشه دوجداره

قیمت شیشه مانند قیمت اکثر اشیاء دیگر بر اساس قیمت مواد اولیه تعیین می شود. قیمت شیشه لمینیت سپنتا نیز تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله کیفیت مواد، شفافیت، ضخامت شیشه، ابعاد و اندازه و ... است. در نظر داشته باشید هر چه قیمت بالاتر باشد ایمنی و مقاومت پنجره های دوجداره در برابر ضربه، طوفان و ... بیشتر می شود. هنگام خرید، اطمینان حاصل کنید که اسپیسر یکپارچه است و گوشه ها دارای دریچه تزریق گاز آرگون هستند. اگر در نزدیکی بزرگراه زندگی یا کار می کنید، از ترکیب شیشه لمینت و شیشه دوجداره استفاده کنید. در این صورت نه تنها صدا های آزار دهنده بیرون را نمیشنوید بلکه از ورود آلودگی های زیان آور نیز جلوگیری می کند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز