خبرگزاری کار ایران

ماسک تبلیغاتی یک هدیه تبلیغاتی ارزان

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۴۸۴

هدایای تبلیغاتی شیوه هایی هستند که برای معرفی و شناساندن کسب و کار و محصولات به جامعه هدف مورد استفاده قرار می گیرند. این هدیه های تبلیغاتی را در مراسم های مختلف و نمایشگاه ها و رویدادها و برای تبریک سال نو، با هدف بازاریابی به مشتریان و نمایندگان و همکاران هدیه می دهند.

هدایای تبلیغاتی چیست ؟

کالاهایی هستند که یک کسب و کار با درج نام تجاری خود بر روی این کالا ها، با منظور بازاریابی استفاده می شوند. این کار برای برقراری ارتباط با مشتری و معرفی کسب و کار و برند و محصول خود به دیگران انجام می شود. به این گونه محصولات هدیه تبلیغاتی گفته می شود.

تحقیقات اجرا شده نشان می دهد اگر برای هدایای تبلیغاتی از محصولاتی استفاده نمایید که فرد روزانه از آن استفاده می کند و در زندگی روزمره افراد کاربردی است تاثیر گذاری بیشتر دارد. هدیه ی تبلیغاتی به تنهایی کافی نمی باشد بلکه لازم است کاربردی باشد و مورد استفاده باشد. بهتر است از محصولاتی استفاده نمایید که طول عمر و کیفیت بیشتری دارند در غیر اینصورت شما در نزد مخاطب هدف بی اعتبار می شوید.

هدیه های تبلیغاتی از عوامل مهم در جلب نظر مشتری است که سبب به خاطر سپردن محصولات و کالاها و خدمات می شود. در نتیجه مهم است که چه محصولی را بهنوان هدیه انتخاب کنیم و نوع خلاقیتی که در این زمینه به کار می رود اهمیت زیادی دارد.

این هدایای تبلیغاتی برای معرفی محصول و تشکر از مشتریان و همکاران ارائه می شود ولی اگر در این هدیه ها خلاقیتی به کار رود موجب هیجان مشتری می شود و احساس با ارزش بودن می کند و در نتیجه نگرش مثبتی نسبت به برند شما پیدا می کند.

مزایای هدایای تبلیغاتی چیست ؟

هدیه تبلیغاتی مزایای زیادی دارد که در ادامه به اختصار توضیح می دهیم:

  • روش موثری در جذب مشتری می باشد و نیاز به هزینه کمی دارد. از آسان ترین روش های بازاریابی است.
  • موجب برقراری ارتباط با مشتری و همچنین ادامه تعامل و رابطه با آنان می شود.
  • علاوه بر بازاریابی و تبلیغ، روش مناسبی برای تشکر و قدردانی از جامعه هدف و کسانی که همراهان نام تجاری اند، می باشد.
  • این روش بازاریابی نیاز به تخصص خاصی ندارد و دارای ساختار بسیار ساده ای است.
  • از آنجایی که همه ی افراد از دریافت هدیه لذت می برند در نتیجه با قرعه کشی و یا اهدای هدیه به آنان موجب هیجان آن ها می شوید.
  • هدیه دادن سبب می شود حرف و ارتباط مشترکی بین مخاطبان ایجاد شده و باعث پیوند آنان شود و در نتیجه شبکه ای بزرگ در زمینه تعامل با مشتریان ایجاد می شود.

قبل از دادن هدیه ی تبلیغاتی باید چه نکاتی رعایت شود ؟

ابتدا باید هدف تان را از اهدای محصولات تبلیغاتی تعیین کنید و مشخص کنید که می خواهید از طریق محصولات تبلیغاتی نظر چه کسانی را جلب کنید. در واقع جامعه هدف شما چه کسانی هستند. در گام دوم تعیین کنید که می خواهید این هدیه ها و محصولات به کجا و چه چیزی برسند و نوع محصول را هماهنگ با آن انتخاب نمایید.

همیشه سعی کنید محصولاتی را انتخاب کنید که در دسترس باشند و اگر کوچک و با کیفیت باشند موثر تر خواهند بود. هر محصولی که مخاطب هدف تان به آن علاقه داشته باشد می تواند یک هدیه تبلیغاتی مناسب باشد. اگر انتخاب درستی داشته باشید سرمایه شما بر میگردد.

ماسک تبلیغاتی چیست ؟

ماسک تبلیغاتی یکی از محصولاتی است که بسیاری از کسب و کارها از فرصت حاکم بر جامعه استفاده کردند و شروع به چاپ ماسک کردند تا خود و برندشان را تبلیغ نمایند. برای طراحی ماسک های سفارشی صورت می توان از لوگو ها یا طرح های جذاب دیگر استفاده کرد و روی ماسک چاپ کرد.

استفاده از ماسک های صورت تبلیغاتی روشی عالی برای بازاریابی و محافظت از مشتریان و همکاران در هنگامی که در کسب و کار شما فعال هستند، می باشد.

ماسک تبلیغاتی یک هدیه تبلیغاتی ارزان

دلیل استفاده از ماسک تبلیغاتی به عنوان هدیه تبلیغاتی چیست ؟

این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا، افراد از ماسک برای جلوگیری از شیوع و گسترش بیماری های ویروسی استفاده می کنند. هدیه دادن ماسک سفارشی علاوه بر حفاظت از مشتریان یک ایده و فکر خوب برای تبلیغ نام تجاری می باشد.

هدیه دادن این ماسک های صورت، کمک می کند تا به مخاطبان بگویید که سلامت آنان برای شما مهم است و باعث افزایش اعتبار شما نزد آن ها می شود. ممکن است مشتریان به شرکت های دیگر مراجعه نمایند در حالی که ماسکی با برند شما بر روی صورتشان است. این کار علاوه بر ایمن بودن یک روش ساده برای رشد تجارت شما است.

یکی از شیوه های ماندگاری در ذهن مشتریان استفاده از روش ها و ابزار درست تبلیغاتی است. ابزاری که یکی از نیازهای مشتریان هدف را برطرف نماید. ماسک تبلیغاتی از ابزار ضروری است که باید هر فرد در خانه و در کیف خود آن را داشته باشد. چاپ لوگو بر روی این ماسک ها شما را به هدفتان و جذب مشتریان می رساند.

چه ماسک هایی برای چاپ لوگو مناسب است ؟

این روزها می توان بر روی هر نوع ماسکی برند و لوگو طراحی و چاپ کرد. ولی ماسک های پارچه ای از بهترین ماسک ها برای این کار هستند چون قابل شست و شو بوده و دوام بیشتری دارند.

گاهی افراد ماسک های سه لایه جراحی را ترجیح می دهند و از آن بیشتر استفاده می کنند. دلیل این کار این است که ظاهر زیبایی دارند و تنفس با آن آسان تر می باشد و به دلیل این که قابلیت یکبار مصرف را دارند از نظر بهداشتی ایمن تر هستند.

پس می توانید برای این که سلیقه ی اکثریت را در نظر بگیرید بر روی این ماسک های سه لایه برندتان را چاپ کنید. استفاده از این ماسک ها بسیار زیاد شده است چون دهان و بینی را به طور کامل می پوشاند و صحبت کردن با آن راحت تر است.

سفارش هدایای تبلیغاتی

شرکت جوپنزا به عنوان یکی از شناخته شده ترین شرکت های تبلیغاتی در زمینه تولید انواع هدایای تبلیغاتی مانند ماسک های سفارشی صورت فعالیت می کند. این شرکت با داشتن تیم حرفه ای این سفارشات را با کیفیت بالا انجام می دهد چون هدیه های تبلیغاتی بی کیفیت لطمه زیادی به برندتان وارد می کند. در صورت تمایل برای سفارش با کا تماس بگیرید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز