خبرگزاری کار ایران

چمن مصنوعی ایرانی

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۴۹۷۵

همان لحظه ای که احساس می کنید که باید به دل طبیعت بزنید تا روحیه تان را شارژ کنید، به یاد بیاورید. حالا چشمان خود را ببندید و به این فکر کنید که چه می شود اگر هر روز چنین طبیعتی را در اطراف خود داشتید؟ شاید باور کردن آن سخت باشد، اما چمن مصنوعی خیلی وقت است که به ساده ترین شکل ممکن این رویای میلیون ها نفر در سراسر جهان را به واقعیت تبدیل کرده است.

اگر سری به بورس چمن مصنوعی بزنید، بی شک با انواع مختلفی از چمن مصنوعی فوتبالی، چمن مصنوعی برای روف گاردن، تراس، بالکن و غیره رو به رو می شوید. اما سوال اینجاست که آیا چمن مصنوعی ایرانی قابل اطمینان می باشد؟ آیا دوام و کیفیت قابل قبولی دارد؟ با ما همراه باشید تا برای اعتماد به یک محصول درجه یک ایرانی شما را راهنمایی کنیم.

چمن مصنوعی ایرانی چیست؟

الیاف چمن مصنوعی از جنس پلیمرهای پلاستیکی درجه یک و مرغوب هم چون پلی اتیلن، پروپیلن و نایلون (پلی آمید) ساخته شده اند که هر یک برای کاربردهای مخصوص به خود، بهترین گزینه و راه حل می باشند. این الیاف روی یک لایه ای به نام بکینگ که ممکن است یک، دو یا سه لایه باشد، کوک می خورند.

درست همان جایی انواع چمن مصنوعی به وجود می آید که ارتفاع و تراکم الیاف در کنار موارد دیگر بالا و پایین می شود تا هر کسی با هر هدف و خواسته ای که دارد بتواند از ماهیت سبز چمن های مصنوعی بهره مند شود و در جهت هدف خود استفاده کند.

چند دلیل که باید به چمن مصنوعی ایرانی اعتماد کنید

1.امکان شناخت و دسترسی ساده به تولید کننده

فرقی ندارد که تولید کننده چمن مصنوعی در کجای ایران فعالیت می کند، در هر صورت شما به عنوان هموطن و عضویی از این کشور می توانید به خوبی موقعیت مکانی، دفتر مرکزی و حتی نمونه پروژه های انجام شده آن ها را در سراسر ایران ملاحظه و بررسی کنید و یا حتی می توانید به صورت میدانی و حضوری دست به کار شوید.

این چیزی است که درباره چمن مصنوعی خارجی امکانپذیر نیست و شما با خیال راحت نمی توانید به گفته ها و ادعای شان اعتماد کنید.

2. اطمینان از ساختار اصولی چمن مصنوعی بر اساس آب و هوای ایران

خوب هر کشوری موقعیت اقلیمی مخصوص به خود را دارد، یعنی ممکن است در نقطه ای از جهان همیشه باران های موسمی در جریان باشد و در یک بخش آب و هوا به شدت خشکی وجود داشته باشد.

کارخانه چمن مصنوعی هر کشوری مطابق با شرایطی که در آنجا حاکم است، اقدام به ساخت محصولات خود می کنند. این موضوع فقط در ارتباط با مقاومت چمن های مصنوعی در برابر آب و هوا نیست، بلکه طراحی ظاهری آن باید بسیار شبیه به چمن های بومی و محلی باشد و این یعنی برگ برنده ای برای شما برای داشتن چشم انداز دلنواز و روح نواز و بسیار شبیه به واقعیت.

چمن مصنوعی ایرانی

3. بکینگ بادوام

چمن مصنوعی ایرانی برخلاف چمن مصنوعی چینی و خارجی بی کیفیت (که علی رغم ممنوعیت واردات از چهار سال پیش هنوز هم در بازار به چشم می خورند)، با دقت در انتخاب مواد اولیه و نظارت بر پروسه تولید اصولی ساخته می شوند. یعنی چه؟

یعنی برای ساخت بکینگ چمن مصنوعی ایرانی دقت و ظرافت و حساسیت بالایی صرف شده است و همین امر موجب می شود تا چمن در برابر آب و هوای سخت زمستان، بارش های باران پاییز، گرمای شدید تابستان و رطوبت بالا تحت تاثیر قرار نگیرد.

بسیاری از بکینگ های بی کیفیت در اثر انقباض و انبساط به طور مداوم کوچک و بزرگ شده و همین امر مقدمات ترک خوردگی و جدا شدن الیاف را فراهم می کند.

4. الیاف قدرتمند

جدا از از این که الیاف چمن مصنوعی تولید ایران به سادگی شکسته و یا پاره نمی شوند و مانند بکینگ می توانند هر نوع افزایش و کاهش دمایی را تحمل کنند، هم چنین رنگی که برای الیاف چمن مصنوعی در نظر گرفته می شود، در برابر اشعه های UV نور خورشید محو نمی شود و یا حتی خود الیاف در برابر گرمای شدید تابستان ذوب نمی گردند، مگر این که دمای منبع حرارتی مورد نظر به نقطه ذوب پلاستیک به کار رفته در چمن مصنوعی برسد، یعنی از 250 تا 428 درجه سانتیگراد که چنین چیزی بعید و دور از انتظار است.

اگر هنگام خرید چمن مصنوعی، نوعی را انتخاب کنید که مطابق با شرایط مکانی و خواسته و هدف شما می باشد، می توانید روی زیبایی ظاهری و کارایی فوق العاده چمن های خود بیش از 10 تا 15 سال حساب باز کنید و این یعنی شگفتی، این یعنی معجزه طبیعت.

چمن مصنوعی ایرانی

5. پشتیبانی از مشتریان

تولیدکنندگان و کارخانه های چمن مصنوعی ایرانی همواره برای جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان و ارائه محصولی که در شان ملت عزیز ایران می باشد، تیم پشتیبانی فنی و تخصص راه اندازی می کنند تا در هر شرایط و در هر مشکلی کنار مشتریان عزیز خود باشند و اجازه ندهند لحظه از حس طراوت چمن های سبزشان غافل باشند.

پس این شعار که باید به کالای های ایرانی اعتماد کنیم و از آن ها حمایت کنیم نه باید فقط در کلام باشد، زیرا کالاهایی همچون چمن مصنوعی اثبات کرده اند که می توانند جواب این اعتماد و ارزش قائل شدن را به خوبی بدهند. پس بهتر است با چشمان بسته به چمن های مصنوعی تولید ایران اطمینان کنید و مطمئن باشید که چیزی جز آینده سبز نصیبت تان نخواهد شد.

شرکت آسیاچمن (گروه صنعتی کرمان موکت) با سابقه بیش از 21 سال فعالیت در عرصه تولید و ساخت چمن مصنوعی ورزشی و تزئینی با تکنولوژی برتر تیولون هلند و به عنوان نماینده انحصاری شرکت تن کیت هلند در ایران، می تواند همان نام آشنایی باشد که با خیال راحت می توانید رویای سبزتان را به دست های پرتوان تیم متخصص و فنی  و دانش و تجربه آن ها بسپارید.

 

آسیا چمن همیشه سبز

شماره تماس: 41127-021- 09194006300

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز