خبرگزاری کار ایران

4 مزیت چمن مصنوعی برای محیط های تجاری

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۶۴۹

همان طور که می دانیم چمن مصنوعی تنها برای استفاده در زمین های ورزشی و مناطق مسکونی ساخته نشده است. بسیاری از تاجران و یا حتی شهرداری ها چمن مصنوعی را به دلیل خواص کاربردی و کیفیت بالای آن انتخاب می کنند.

شرکت آسیاچمن نیز مفتخر است که در طول دو دهه فعالیت خود توانسته است پروژه های فضای مختلفی در زمینه های تجاری، اداری، ورزشی، تفریحی، مسکونی، شهری و غیره به سرانجام برساند و نام خوشی را از خود به یاد بگذارد. شما نیز می توانید با اعتماد به ما فضای سرسبز و تاثیرگذاری را به وسیله چمن مصنوعی در محل کار و شرکت خود ایجاد کنید و شاهد تاثیرات مثبت آن بر کسب و کار خود باشید.

چرا باید از چمن مصنوعی برای محیط های تجاری استفاده کرد؟

1.افزایش موفقیت برند

زمانی که هر محل کاری و تجاری به نظر زیبا و شیک برسد، طبیعتا افراد بیشتری را جذب خود می کند.

تصویر فیزیکی یک شرکت تاثیر مهمی روی کل برند و جذب مشتریان می گذارد.  شما می توانید این محیط را زیبا و سبز کنید تا تاثیر مثبتی روی ذهن مشتریان تان بگذارید. وجود چمن های کثیف و گلی در ابتدای ورودی شرکت و محل کارتان، واقعا نمی تواند خاطره و تصور مثبتی از شما در ذهن مشتریان ثبت کند، مخصوصا اگر آن بخش و آن مکان محل مخصوص برای استفاده از مشتریان باشد.

2. نیاز به نگهداری کم= هزینه های کمتر= زمان کمتر

شما به وسیله چمن مصنوعی دیگر نیاز ندارید تا افرادی را برای نگهداری از چمن ها به کار بگیرید، زیرا نیاز به نگهداری بسیار اندکی دارد، به علاوه شما به دلیل کاهش مسئولیت های تمیز کاری و رسیدگی به چشم انداز سبز خود، در وقت و هزینه های خود صرفه جویی می نمایید.

برای مثال، با استفاده از چمن مصنوعی لازم نیست نگران چمن های بریده شده روی بدنه ماشین های خود و مشتریان تان باشید.

هم چنین لازم نیست هر کاری از دست تان بر می آید انجام دهید تا جلوی گل و لای و کثیف شدن لاستیک ماشین ها و حتی محل ورود مشتریان خود را بگیرید.

4 مزیت چمن مصنوعی برای محیط های تجاری

3. چمن مصنوعی راه حل خارق العاده برای فضاهای درونی

یک مورد بسیار عالی درباره چمن مصنوعی این است که منحصر به فضاهای باز و بیرونی نمی شود، زیرا به آب و نور خورشید برای رشد کردن نیازی ندارد.

از جمله محیط های تجاری و کسب و کاری که می توانند از چمن مصنوعی در فضای داخلی به کار ببرند، می توان به باشگاه ها و زمین های بازی در سالن ها و مهدکودک ها اشاره کرد.

باشگاه های بسیاری چمن مصنوعی را به عنوان کفپوش سالن به کار برده اند تا اعضای آن جا مکانی برای انجام تمرینات و حرکاتی که به دستگاه های ورزشی نیاز ندارند، در اختیار داشته باشند.

چمن مصنوعی می تواند بهترین گزینه برای استفاده در این زمینه ها باشد، زیرا نرم و لطیف بوده و خاصیت ضد ضربه دارد و همین موضوع امنیت اعضای باشگاه را تضمین می کند.

4. چمن مصنوعی مناسب حیوانات خانگی و کودکان

یکی از مزیت های اصلی چمن مصنوعی به سطح نرم و جذاب بودن ظاهر آن باز می گردد. این موضوع موجب جذب حیوانات خانگی و کودکان به چمن ها می شود.

اگر تجارت شما به گونه ای است که با کودکان و حیوانات خانگی سروکار دارید، استفاده از چمن مصنوعی محیط ترغیب کننده و زیبایی ایجاد می کند که نظر آن ها را بسیار جلب می نماید.

خودتان قضاوت کنید شما دوست دارید کودکانتان روی چمن مصنوعی بسیار لطیف بازی کنند و راه بروند یا روی سطح بتنی و سیمانی؟ یا روی زمین پر از گل و لای یا چمن های منظم و مرتب؟

چمن مصنوعی می تواند در کنار سایر فعالیت هایی که برای پیشرفت برند و شرکتتان انجام می دهید، موفقیت و درآمدتان را افزایش دهد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز