خبرگزاری کار ایران

دلایل خرید عطر و ادکلن اصل از فروشگاه اینترنتی اسپلندور

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۳۱۳۹

با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و گسترش اینترنت، شاهد افزایش فروشگاه‌های اینترنتی هستیم. امروزه بسیاری از فروشگاه‌ها حضور فیزیکی ندارند و تنها از طریق اینترنت به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند. فروشگاه‌های عطر و ادکلن نیز همانند دیگر فروشگاه‌ها علاوه‌بر حضور فیزیکی، به‌صورت آنلاین نیز وجود دارند و محصولات و سفارشات مشتریان را پس از ثبت به درب منزل ارسال می‌کنند.

اما با این حال، نمی‌توان از افزایش فروشگاه‌های نامعتبر و کلاه‌برداری‌های اینترنتی چشم‌پوشی کرد و آن‌ها را نادیده گرفت. فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن اسپلندور یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر و قابل اعتماد است که می‌توانید برای خرید عطر و ادکلن اصل به وب‌سایت آن‌ها مراجعه کنید.

این فروشگاه از سال 1393 فعالیت خود را در زمینه فروش عطر و ادکلن اصل شروع کرد و هم‌اکنون با هدف حذف واسطه‌ها و قیمت‌های بسیار معقول‌ تر و به‌ صرفه‌ تر به فعالیت خود ادامه می‌دهد. در ادامه ضمن بررسی دلایل خرید از فروشگاه اسپلندور، به اینکه چرا باید عطر و ادکلن اصل بخریم نیز خواهیم پرداخت.

دلایل خرید عطر و ادکلن اصل از فروشگاه اسپلندور

فروشگاه اینترنتی اسپلندور سعی دارد علاوه‌بر ارائه محصولات اصل و باکیفیت، شرایط یک خرید خوب و عالی را برای مشتریان فراهم کند و خریدی لذت‌بخش را برای آن‌ها رقم بزند. در ادامه به تعدادی از دلایل اینکه چرا باید از این فروشگاه معتبر خرید کنید اشاره خواهیم کرد.

1-    ارائه اطلاعات ارزشمند

سایت این فروشگاه در قسمتی تحت عنوان مجله اسپلندور، مطالب جالب و مفیدی را درمورد دنیای عطرها منتشر می‌کند. در این مجله می‌توانید مطالبی از جمله معرفی و بررسی انواع عطرها، معرفی بهترین عطرها و ادکلن‌ها، نحوه تشخیص عطر اصل از تقلبی و حتی تاریخچه‌ی عطرها را نیز مشاهده کنید. مطالب منتشر شده در مجله اسپلندور ضمن اینکه اطلاعات شما را راجع‌به عطرها افزایش می‌دهد، به خرید و انتخاب راحت‌تر شما هم کمک خواهد کرد.

2-   تنوع محصولات

فروشگاه اینترنتی اسپلندور طیف وسیعی از انواع ادکلن‌ها و عطرها را دراختیار شما قرار می‌دهد و دست شما را در انتخاب و خرید عطر و ادکلن اصل باز خواهد گذاشت. در فروشگاه اسپلندور شما می‌توانید مطابق با سلیقه خودتان، انواع عطرهای اورجینال را تهیه کنید و از ماندگاری و کیفیت بالای آن‌ها لذت ببرید.

دلایل خرید عطر و ادکلن اصل از فروشگاه اینترنتی اسپلندور

 

  • اطلاعات کامل رایحه عطر

ممکن است با فکر اینکه با خرید از فروشگاه‌های اینترنتی نمی‌توانید بوی عطر را حس کنید، به‌سراغ خرید اینترنتی عطر و ادکلن نروید. اما بهتر است بدانید در سایت فروشگاه اینترنتی عطر اسپلندور، تمامی اطلاعات و مشخصات عطرها به‌صورت کامل ذکر شده است و شما می‌توانید با رایحه انواع عطرها آشنا شوید. حتی اگر عادت دارید از عطر خاصی استفاده کنید، می‌توانید نام عطر مورد نظرتان را جست‌وجو کنید و عطر مورد نظر و رایحه‌های مشابه با آن را بیابید.

  • تضمین اصالت کالا

در هنگام خرید از این فروشگاه نگرانی بابت تقلبی بودن عطر و ادکلن خود نخواهید داشت. چرا که این فروشگاه تمامی محصولات خود را از نظر اصالت تضمین می‌کند و محصولات صد درصد اورجینال را به‌فروش می‌رساند. با این حال، فروشگاه اینترنتی اسپلندور جهت رفاه حال مشتریان خود، کالای خریداری شده را تا هفت روز پس از خرید پس خواهد گرفت اما به شرطی که کالا همچنان پلمپ باشد و از نظر فیزیکی دچار آسیب نشده باشد.

شما می توانید بهترین ادکلن های مردانه با ماندگاری بالا و جذاب ترین ادکلن های زنانه با رایحه فوق العاده را به راحتی و با تضمین اصالت کالا از اسپلندور تهیه کنید.

دلایل خرید عطر و ادکلن اصل از فروشگاه اینترنتی اسپلندور

5-   خرید گزینه‌های دیگر مثل عطرهای دست‌ریز و مینیاتوری

علاوه‌بر خرید عطر و ادکلن اصل از خدمات دیگر فوق‌العاده این فروشگاه می‌توان به ارائه و فروش گزینه‌های دیگر مثل عطر دست‌ریز و مینیاتوری اشاره نمود. درصورتیکه ادکلن و عطر مورد علاقه‌تان قیمت زیادی داشته باشد و شرایط مالی خرید آن برای شما فراهم نباشد، می‌توانید آن را در اندازه‌های کوچک پنج میل، ده میل و غیره تهیه کنید و یا سایز مینیاتوری آن را خریداری کنید.

  • تست رایگان عطر

تست رایگان عطر نیز از دیگر خدمات و ویژگی‌های جذاب فروشگاه اسپلندور محسوب می‌شود. تست عطر آن هم به‌صورت رایگان، جهت رفاه حال مشتریان و آشنایی آن‌ها با رایحه عطرها راه‌اندازی شده است. این تست‌ها به‌شکل اسانس از شرکت‌های معتبر سوییسی و فرانسوی تهیه می‌شوند که در شیشه‌های یک میلی برای خریداران و مشتریان درنظر گرفته شده‌اند. شما می‌توانید از لیست عطرهایی که شامل تست می‌شوند پنج رایحه را انتخاب کنید و تنها با پرداخت 15 هزارتومان هزینه ارسال، پنج تست رایگان خود را درب منزل تحویل بگیرید

دلایل خرید عطر و ادکلن اصل

برخلاف باور عموم که تصور می‌کنند دلیل گرانی خرید عطر و ادکلن اصل برند و مارک آن است، باید بگوییم برندهایی که به‌صورت تخصصی عطر و ادکلن تولید می‌کنند، در ساخت محصولات خود از مرغوب‌ترین مواد و بوهای کاملا طبیعی استفاده می‌کنند و مواد شیمیایی و مضر جایی در تولیدات آن‌ها ندارند.

 اما عطرهای تقلبی علیرغم قیمت کمتری که دارند از کیفیت بسیار پایین‌تری برخوردار هستند و در تولیدات خود از مواد شیمیایی استفاده می‌کنند که حتی ممکن است برای سلامت پوست و دستگاه تنفسی مضر باشد. همچنین برندهای لوکس و اصل عطر در کنار بهره‌گیری از بهترین مواد اولیه، از مواد ضد آلرژی استفاده می‌کنند که شرایط استفاده از محصولاتشان برای تمامی افراد فراهم باشد.

عطرهای اصل برخلاف عطرها و ادکلن‌های فیک و تقلبی فرمولاسیون خاص و ویژه‌ای دارند که در ماندگاری فوق‌العاده آن‌ها اثر خواهد داشت. تنها با یکبار استفاده از عطر‌ها و ادکلن‌های اصل، تا مدت‌ها بوی آن‌ را در اطراف خود احساس خواهید کرد.عطر دست ساز نیز به نوع خاصی از عطر گفته می‌شود که معمولا دست‌ ساز بوده و به‌خاطر لوکس بودن، قیمت بالایی هم دارد. 

خرید عطر و ادکلن اصل از فروشگاه اسپلندور

فروشگاه اینترنتی خرید عطر و ادکلن اصل اسپلندور یکی از فروشگاه‌های معتبر و قابل اطمینان ارائه دهنده انواع عطر و ادکلن اورجینال است. سایت این فروشگاه دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت معدن و تجارت است و محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا به‌فروش می‌رساند. پس از اینکه اولین خرید خود را از سایت این فروشگاه انجام دادید، یک بن کالا به‌حساب شما اختصاص داده خواهد شد که با استفاده از آن می‌توانید در خرید‌های بعدی خود تخفیف بگیرید.

فروشگاه اسپلندور این اقدام را جهت تشویق حداکثری مشتریان خود در نظر گرفته است. اما با وجود این، تنها مشتریان دائمی می‌توانند از آن بیشترین بهره را ببرند. شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی اسپلندور به خرید عطر و ادکلن اصل مورد علاقه خود اقدام کنید و پس از ثبت سفارش محصول مورد نظر خود را با ضمانت اصالت کالا درب منزل تحویل بگیرید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز