خبرگزاری کار ایران

قیمت ساندویچ پانل و خرید ساندویچ پانل در سال 1400

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۸۲۴

قیمت ساندویچ پانل و خرید ساندویچ پانل در سال 1400

امروزه با افزایش آگاهی و علم، بشر توانسته بیش از پیش از مواد و متریال هایی که برای خود و اطرافش دارای مزایایی است بهرمند شود ساندویچ پانل یکی از همین متریال هایی است که در این جهت تولید شده و دارای مزایایی می باشد که امروزه جایگزین مصالح سنتی شده است. ساندویچ پانل سازه ای می باشد که دارای کیفیت مناسب ، وزن سبک و مقاومت بالایی می باشد. ساندویچ پانل ها دارای قیمت پایین تری نسبت به سایر مصالح ساختمانی می باشند در نتیجه با توجه به نکات مثبتی که دارند بسیار مقرون به صرفه اند. ساندویچ پانل ها بطور کلی در دو نوع سقفی و دیواری تولید می شوند. این ساندویچ پانل ها با توجه به انواع ، ویژگی ها و مواد تشکیل دهنده آنها دارای قیمت های متفاوتی هستند. در این مقاله قصد داریم ازاطلاعاتی در مورد قیمت ساندویچ پانل ها بدست آوریم پس تا انتها همراه ما باشید.

قیمت ساندویچ پانل و خرید ساندویچ پانل در سال 1400

قیمت ساندویچ پانل

ساندویچ پانل ها در صنعت ساخت و ساز بسیار پر کاربرد هستند در نتیجه قیمت شان نیز، یکی ازعوامل تاثیر گذار و مهم به ویژه در حین تصمیم گیری مدیران و مهندسان پروژه برای اجرای سازه ها محسوب می شود. عمدتا برای ساخت و ساز، ساندویچ پانل ها در متراژهای بالا خریداری می شوند، به همین دلیل هزینه و قیمت ساندویچ پانل ها ، نوع همکاری مدیران و مهندسان پروژه با تولید کنندگان را تعیین می کند . ساندویچ پانل ها معمولا به صورت مترمربع به مشتری عرضه می گردند و به فروش می رسند به همین دلیل قیمت هر مترمربع ساندویچ پنل با توجه به جنس عایق درونی، نوع ورقه، ابعاد و متراژ آن محاسبه می شود.

اگر ساندویچ پانل دارای ویژگی هایی نظیر عایق رطوبت ، صدا، حرارت ، گرما و سرما به طور یک جا باشد و همچنین وزن کمی هم داشته باشد. طبیعتا در مقایسه با سایر مواد از قیمت بیشتری نیز برخوردار خواهد بود . در نتیجه می توان گفت جنس مواد بکار رفته و ویژگی ساندویچ پانل ها از جمله ساندویچ پانل دیواری و سقفی موثرترین و مهم ترین فاکتور در قیمتش می باشد.

بطور کلی هر قدر ساندویچ پانل مد نظر شما کیفیت بالاتری داشته باشد و از مواد بهتری تولید شده باشد قیمت آن پانل و هزینه نصبش نیز افزایش می یابد. از ساندویچ پانل های مختلف و متنوعی که در بازار موجود هستند می توان به ساندویچ پانل های سردخانه ای، پانل کلین روم و پانل دیواری ساده اشاره کرد که هر کدام از آن ها دارای قیمت ویژه خود می باشند و قیمت نصب شان نیز متفاوت است.

 

عوامل تاثیرگذار بر قیمت ساندویچ پانل

با توجه به اینکه در پروژه های بزرگ ساخت و ساز مانند سوله های بزرگ صنعتی و تجاری، کارخانه جات ، کارگاه های صنعتی ، سالن های بزرگ صنعتی و پرورش دام و طیور، سردخانه های نگهداری محصولات کشاورزی، سالن های ورزشی و … متراژ بالایی از ساندویچ پانل دیواری و سقفی استفاده می شود به همین دلیل تغییر حتی خیلی کم در قیمت ساندویچ پانل ها در آخر بطور چشم گیری مشخص می شود.

از عوامل مختلفی که بر قیمت ساندویچ پانل تاثیر می گذارد می توان به ، جنس هسته عایق ، جنس ورق ، متراژ، پوشش سطحی پانل، طرح انتخابی پانل سقفی و دیواری، مساحت ، مکان سازه  و… اشاره کرد.

قیمت ساندویچ پانل و خرید ساندویچ پانل در سال 1400

مثلا ساندویچ پانل جنس پلی استایرن در مقایسه با ساندویچ پانل از جنس پلی اورتان و پشم سنگ دارای قیمت پایین تری می باشد. حتی قیمت ساندویچ پانلی که از جنس پشم سنگ با روکش آلومینیوم است نیز متفاوت با قیمت همین ساندویچ پانل با روکش گالوانیزه می باشد. در نتیجه بهتر است برای کاهش هزینه های مربوط به خرید و نصب ساندویچ پانل ها، آن ها را متناسب با مکان و سازه مورد نظر و ویژگی های هر یک از ساندویچ پانل ها، انتخاب کرد.

برای مثال اگر می خواهید از ساندویچ پانل  برای پوشش دیوار و سقف ساختمانی استفاده نمایید که در برابر آتش مقاومت چندانی نداشته باشد و فقط مقاومت و استحکام کار برای شما مهم باشد، می توانید از ساندویچ پانل پلی استایرن استفاده نمایید که مقرون به صرفه تر از سایر ساندویچ پانل ها می باشد.

به عنوان سخن آخر باید اشاره کرد که اگر قصد خرید ساندویچ پانل جهت ساخت و ساز یا هر کاربرد دیگری دارید. بهتر است از افرادی که در این زمینه دارای تبحر و تخصص هستند کمک بخواهید تا بتوانید ساندویچ پانلی با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری نمایید. امیدواریم مطالب گفته شده در این مقاله برایتان مفید بوده و از مطالعه آن لذت برده باشید.

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز