خبرگزاری کار ایران

دانلود قسمت دوم سریال نیسان آبی [ قسمت 2 نیسان آبی ] کامل با کیفیت عالی

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۸۸۶

دانلود قسمت دوم سریال نیسان آبی قسمت 2 نیم بها کامل و قانونی که در ادامه می توانید به دانلود سریال نیسان آبی قسمت دوم ۲ با کیفیت عالی بپردازید.

به گزارش خبرگزاری ایلنا سریال نیسان به کارگردانی منوچهر هادی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و کمدی می‌باشد. که قسمت دوم سریال نیسان آبی روز چهارشنبه 5 آبان 1400 ساعت 8 صبح منتشر می شود که در ادامه می توانید به دانلود سریال نیسان آبی قسمت 2 دوم ۲ کامل و قانونی با کیفیت عالی و ترافیک نیم بها بپردازید.

************************

برای دانلود سریال نیسان آبی قسمت دوم 2 روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید.

دانلود قسمت دوم سریال نیسان آبی قسمت 2

************************

 

خلاصه داستان قسمت دوم سریال نیسان آبی

رضا امانتدار خوبی نبود و از نیسان آبی بخوبی مواظبت نکرد! حالا رضا خرسند مانده و این غم بزرگ که چطور ماجرا را به جمشید بگوید که او پٓس نیفتد. البته قضیه پیچیده تر ازین حرفهاست…

دانلود قسمت دوم سریال نیسان آبی [ قسمت 2 نیسان آبی ] کامل با کیفیت عالی

بازیگران سریال نیسان آبی قسمت 2

در این سریال حسین یاری، مهران غفوریان، یکتا ناصر، بهناز جعفری، جمشید هاشم پور، علیرضا خمسه، سحر قریشی، گیتی قاسمی، ایمان صفا، بهشاد شریفیان، سیروس همتی، غلامرضا نیکخواه، حسام نواب صفوی، کریم قربانی، یوسف صیادی، آرش ظلی پور، صفر کشکولی، علی مهربان، نیکی میربها، سانای امیرآبادی، آرین محمودی، سبحان هادی، طاها عبداللهی، رزا بیات، بهزاد رحیم خانی , رضا بنفشه خواه به هنرمندی پرداخته‌اند.

بیوگرافی مهران غفوریان بازیگر سریال نیسان آبی

مهران غفوریان (زادهٔ ۳ شهریور ۱۳۵۳) بازیگر سینما و تئاتر ، کمدین و کارگردان ایرانی است. او فعالیت خود را در سال ۱۳۷۳ با حضور در مجموعۀ تلویزیونی لبخند سوم آغاز کرد.

ارغ التحصیل لیسانس رشته نقاشی از دانشگاه آزاد می باشد، از 18 سالگی فعالیت خود را شروع کرد و با نقش بهروز خالی بند مشهور شد و حالا کارگردانی هم می کند.

در خیابان مولوی تهران به دنیا آمده است، پدرش ناخدای نیروی دریایی و مادرش معلم و اهل تبریز بود، تنها یک برادر موزیسین بزرگتر از خود بنام مهدی دارد.

مهران غفوریان در 13 دی ماه 1393 وقتی 40 ساله بود با دختری بنام آرزو ازدواج کرد، این دو در یک مرکز خرید با هم آشنا شدند و سپس تصمیم به ازدواج گرفتند این زوج در نهایت بعد از 4 سال در بهمن 97 صاحب یک دختر بنام هانا شدند.

در سال 1389 اولین فروشگاه آجیل و شیرینی مهران غفوریان با حضور جمعی از بازیگران مشهور در تهران افتتاح شد که با استقبال خوب مردم مواجه شد.

بخاطر از بین رفتن و ساییده شدن مفصل ران و وزن زیادی که داشت مجبور شد یکبار تن به عمل جراحی لاغری بدهد که می گوید بیشتر سایزم کم شد تا وزنم حالا با رژیم غذایی به شدت لاغر کرده است. ( دانلود قسمت دوم سریال نیسان آبی ) .

از سال 1373 با مجموعه طنز لبخند سوم وارد تلویزیون شد. در سال 1375 با بازی در طنز جنگ 39 به عنوان بازیگر کمدی شناخته شد و در همان سال در سریال های فروشگاه، نوروز ۷۵ و مسابقه پنج حضور پیدا کرد. در سال 1376 مجموعه های سلام سلام، گل های ۷۶ و عروسی ۷۷ را کار کرد. سال 1377 با ساخت مجموعه گل های 77 کارگردانی را نیز تجربه کرد. مجموعه های حرف تو حرف (78)، این چند نفر (78)، گل های ۷۸، گل های ۷۹، طبقه وسط (80)، زیر آسمان شهر 1،2،3 (81-80)، ورود ممنوع ممنوع (82)، همسایه ها (95) و فیلم ویدیویی من پلیس نیستم (89) از ساخته های او هستند که در آن ها ایفای نقش هم کرده است. غفوریان در سریال های جنگ ۷۷، عید آن سال ها (77)، شب روباه (78)، تماشا ۷۹، شبکه سه و نیم، ارث بابام (84)، قرارگاه مسکونی (85)، عید امسال، زن بابا (88)، راه در رو، خانه اجاره ای 1، چمدان (90)، خانه اجاره ای 2 (91)، روزهای بد، به در (92)، سیگنال موجود است، در حاشیه (93)، خاتون، خندوانه (فصل دوم)، سه شو، در حاشیه ۲ (94)، خندوانه فصل سوم (95)، پنچری، خندوانه فصل چهارم (96)، کوبار، خندوانه فصل پنجم (97)، زوج یا فرد، اعجوبه ها (98) به عنوان بازیگر، مجری و کمدین حضور داشته است. بازی در فیلم های سینمایی کلید ازدواج (76)، شارلاتان (83)، انتخاب (83)، کلاهی برای باران، زن بدلی و دختر میلیونر (85)، شیر و عسل، حلقه های ازدواج و پرواز مرغابی ها (88)، فوتبالی ها، سه نفر روی خط و پیتزا مخلوط (89)، جابه جا (91)، کالسکه (92)، مجرد ۴۰ ساله (93)، ۵۰ کیلو آلبالو، ناردون (94)، ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا، آس و پاس (95)، ما خیلی باحالیم، خالتور و داش آکل (96)، ما همه با هم هستیم (97) از دیگر سوابق اوست. غفوریان تجربه حضور در فیلم های ویدیویی و مجموعه های نمایش خانگی هندوانه شب یلدا، توهم، یه آسمون آبی سقف اتاق منه، بی ستاره، کبرا ۰۰۱۱، رفیق فابریک، نردبان چوبی، شوخی با ستارگان، گدایان تهران، سر پیری و معرکه گیری، شام ایرانی، من کارگرم، تلخ اما شیرین، دربست تا لواسون، زندگی به شرط چاقو، دل سپرده، مشعل، شهر امن و امان است، یه اتفاق ساده، عاریه، شوخی کردم، سیگنال موجود است، عطسه، با من خوش میگذره، قورباغه، خاتون، نیسان آبی، نوبت لیلی، مردم معمولی و جزیره (اختصاصی فیلیمو) را نیز دارد. در سال ۱۳۹۴ در مسابقات خنداننده برتر برنامه خندوانه، به مرحله فینال راه پیدا کرد و همراه با امیرمهدی ژوله جایگاه اول را از آن خود کرد. مهدی غفوریان که در حیطه آهنگسازی فعالیت میکند برادر اوست.

دانلود قسمت دوم سریال نیسان آبی [ قسمت 2 نیسان آبی ] کامل با کیفیت عالی

 

سریال حرفه ای نام جدیدترین سریال شبکه نمایش خانگی به نویسندگی و کارگردانی مصطفی تقی زاده و تهیه کنندگی سعید خانی است که در ادامه می توانید به دانلود قسمت سوم سریال حرفه ای بپردازید.

دانلود قسمت سوم سریال حرفه ای قسمت 3

در قسمت قبل سریال حرفه ای، سیامک ماموریتی را به سرانجام می‌رساند. سپس از رییس فرصتی می‌خواهد تا به کاری شخصی رسیدگی کند و…

دانلود قسمت دوم سریال نیسان آبی [ قسمت 2 نیسان آبی ] کامل با کیفیت عالی

سریال نارگیل عنوان یکی از تازه‌ترین مجموعه‌های شبکه نمایش خانگی است که پس از مدت‌ها و در آستانه فصل پاییز ۱۴۰۰ جای خالی سریال ویژه کودکان و نوجوانان را در ویترین مجموعه‌های خانگی پر کرده است که در ادامه می توانید قسمت 8 سریال نارگیل را دریافت کنید

دانلود قسمت هشتم سریال نارگیل قسمت 8

از دانلود قسمت دوم سریال نیسان آبی قسمت 2 و تماشای آن لذت ببرید.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز