خبرگزاری کار ایران

با بزرگترین فروشگاه گیم ایران آشنا شوید

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۷۰۸

وب سایت فروشگاهی Pspro (Pspro.ir) از فروردین ۱۳۹۵ فعالیت خود را در زمینه فروش کنسول‌های بازی، بازی‌های ویدیویی و لوازم جانبی مرتبط به آن‌ها آغاز کرد. هدف وب سایت Pspro ارائه کنسول‌های بازی، جدیدترین و بهترین بازی‌های ویدیویی و لوازم جانبی مورد نیاز گیمرهای حرفه‌ای از جمله انواع کنترلر مانند DualSense، DualShock 4، انواع هدست‌های مخصوص بازی‌های ویدیویی و سایر وسایل جانبی مرتبط، ارائه پشتیبانی و خدمات پس از فروش به مشتریان و انتشار آخرین اخبار مربوط به بازی‌های ویدیویی و مطالب آموزشی برای افزایش اطلاعات کاربران، گیمرها و مشتریان است. وب‌سایت Pspro همچنین دارای سه شعبه در شهر تهران برای خدمت‌رسانی به مراجعین و پشتیبانی آنلاین، پشتیبانی تلفنی و پشتیبانی از طریق شبکه‌های اجتماعی برای رفع نیاز و کمک به گیمرها است.

فروشگاه Pspro در تأمین و عرضه جدیدترین کنسول‌های بازی با کمترین قیمت ممکن همواره پیشگام بوده است. این فروشگاه تمام کنسول‌ها را به صورت پلمپ عرضه می‌کند و علاوه بر ارائه گارانتی‌های خدمات و تعویض برای رضایت مشتری، ۱۰ روز گارانتی رایگان ارائه می‌دهد تا در صورت بروز هر گونه مشکلی، مشتری بتواند کالای معیوب را با کالای جدید و پلمپ معاوضه کند. به همین دلیل، این فروشگاه معتبرترین و بروزترین مرجع فروش کنسول‌های بازی است.

وب‌سایت Pspro دارای بزرگ‌ترین آرشیو از بازی‌های ویدیویی پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس و نینتندو سوییچ است. این وب‌سایت علاوه بر داشتن کامل‌ترین آرشیو از بازی‌های ویدیویی، اطلاعات جامعی درباره بازی‌های ویدیویی ارائه می‌دهد و تمام سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد. علاوه بر عرضه بازی‌های پلمپ، فروشگاه Pspro بازارچه جامعی از بازی‌های کارکرده دارد. کاربر می‌تواند بازی‌های کارکرده خود را به فروشگاه Pspro بفروشد یا آن‌ها را با بازی‌های دیگر تعویض کند.

با بزرگترین فروشگاه گیم ایران آشنا شوید

فروشگاه Pspro سعی دارد تا تمام نیازهای یک گیمر را برطرف کند و از این رو، در عرضه محصولات جانبی مورد نیاز گیمرها، پیشتاز است. شما در فروشگاه Pspro می‌توانید انواع کنترلرها، هدست‌های مخصوص گیمینگ، کیف مخصوص حمل کنسول و حتی حافظه‌های جانبی PS5 را بهترین برندهای دنیا از جمله ریزر، استیل سریز، لاجیتک و غیره، مشاهده و خریداری کنید. هم‌چنین Pspro سعی کرده تا لوازم ضروری و مورد نیاز استریم در سرویس‌هایی مانند توییچ از جمله وبکم، میکروفون و صندلی‌های گیمینگ را تأمین کند. علاوه بر این، Pspro دارای کالکشن زیبایی از لوازم تزئینی از جمله باندل‌های ویژه کنسول‌ها، نسخه‌های کالکتور و دلوکس بازی‌ها و اکشن فیگورهای متنوع است.

با بزرگترین فروشگاه گیم ایران آشنا شوید

مجله Pspro بخشی از فروشگاه Pspro متشکل از متخصصین و کارشناسان حوزه بازی‌های ویدیویی، کنسول‌ها و سخت‌افزار است که جدیدترین و مهم‌ترین اخبار و رویدادهای روز دنیای بازی‌ها، انواع مقالات برای آشنایی با مفاهیم مختلف دنیای بازی‌های ویدیویی و معرفی بهترین بازی‌ها در انواع سبک‌ها و معرفی جدیدترین بازی‌ها است. بخش آموزشی مجله Pspro شامل مجموعه‌ای کامل از مقالات آموزشی در زمینه پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس، نینتندو سوییچ است که تمام موضوعات مورد نیاز گیمرها را پوشش می‌دهد. همچنین، این بخش آموزشی دارای راهنماهای متعددی برای خرید انواع قطعات سخت‌افزاری و لوازم جانبی کنسول‌ها است.

در Pspro TV شما می‌توانید انواع ویدیوهای آموزشی را مشاهده کنید. این ویدیوهای آموزشی مهم‌ترین موضوعات و مشکلات در زمینه کنسول‌ها را پوشش می‌دهند و مرجعی کامل برای راه‌اندازی پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس و نینتندو سوییچ و عیب‌یابی آن‌ها هستند و تمام سوالات اساسی گیمرها را پوشش می‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز