خبرگزاری کار ایران

نمایندگی تعمیرات پکیج ایساتیس در کرج

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۳۶۰

تا چند سال قبل افراد مجبور بودند برای گرم کردن محیط خود و تامین آب گرم مصرفی از موتورخانه ها که در مکان هایی جدا از محیط خانه یا کار مانند زیر زمین یا انبار قرار داشت ، استفاده کنند . موتورخانه ها علاوه بر پیچیده بودن ساز و کار ، هزینه های بالایی نیز داشتند.

اما امروزه با پیشرفت صنعت تاسیساتی و ظهور دستگاه های پکیج با برندهای متفاوت دیگر نیازی به استفاده از موتورخانه وجود ندارد.

پکیج چیست؟

به طور کلی پکیج دستگاهی است که توسط آن علاوه بر تامین آب گرم مصرفی می‌توان گرمایش محیط به وسیله شوفاژ، فن کوئل ، گرما از کف و غیره  را تامین نمود. یکی از برندهای معتبر پکیج ایساتیس است.

این دستگاه از مزایای زیادی برخوردار است که شامل عدم ایجاد سر و صدا در حین کار، امنیت زیاد ، نصب و راه اندازی سریع و آسان ، سرویس کردن راحت دستگاه و غیره می باشد.

سوخت مصرفی پکیج ایساتیس چیست؟

این گونه پکیج ها برای تامین گرمایش محیط و آب گرم مصرفی از برق و گاز استفاده می کنند. اما با این حال مصرف آنها نسبت به وسایل گرمایشی مانند بخاری ، داکت اسپلیت و غیره کمتر است.

خرابی های رایج پکیج ایساتیس

- نشتی آب از داخل پکیج

این مسئله یکی از رایج ترین مشکلات موجود در تمامی پکیج ها و پکیج ایساتیس می باشد که در صورت سوراخ شدن یا خراب شدن یک قسمت در پکیج ایجاد می شود.

برای برطرف کردن این مشکل ابتدا باید لوله ها و شیلنگ های دستگاه را کاملاً بررسی نموده و در صورت پارگی و سوراخ شدن ، آنها را تعویض کنید و اگر احساس کردید شل شده اند، آنها را محکم کنید.

در صورتی که هیچ یک از موارد فوق وجود نداشته باشد احتمال سوراخ بودن مخزن وجود دارد که برای برطرف کردن آن باید از سرویس کاران ماهر و مجرب پکیج ایساتیس کمک بگیرید.

- عدم توانایی پکیج در گرم کردن

در صورتی که پکیج ایساتیس شما توانایی گرم شدن را ندارد ابتدا باید بررسی کنید که جریان گاز قطع نشده باشد . کم شدن فشار آب نیز می تواند مانع از عملکرد پکیج و گرم شدن آب شود.

یکی دیگر از مواردی که باعث عدم گرم شدن پکیج ایساتیس شده و نیاز به حضور تعمیرکار برای برطرف کردن آن می باشد رسوب گرفتن پکیج است .

- خراب شدن و از کار افتادن برد پکیج ایساتیس

یکی از قسمت های اصلی در پکیج برد است . این قسمت در پکیج دستورات کلی برای عملکرد دستگاه را صادر می کند.

در صورتی که متوجه شده اید پکیج به طور کلی کار  نمی‌کند احتمال خراب شدن برد دستگاه وجود داشته و نیاز به حضور تعمیرکاران پکیج برای برطرف کردن مشکل وجود دارد.

- گرفتگی و انسداد دودکش پکیج

گرفتگی دودکش یکی دیگر از مشکلات شایع و خطرناک در پکیج است که ممکن است ضررهای جانی و مالی ایجاد کند.

با توجه به اینکه گرفتگی و انسداد دودکش در پکیج های دیواری شایع‌تر است ، ضروری است که دستگاه به صورت منظم و سالانه توسط سرویسکاران پکیج بررسی شده تا در صورت گرفتگی لوله ها و دودکش تخلیه آنها انجام شود.

- پکیج دارای سر و صدای غیر طبیعی است.

در صورتی که پکیج ایساتیس هوا گرفته و یا دچار رسوب شده باشد در هنگام عملکرد سر و صدای غیر طبیعی تولید می کند.

برای برطرف کردن این مشکل می توانید با نمایندگی ایساتیس در کرج  تماس گرفته و از تعمیرکاران ماهر و مجرب آنها کمک بگیرید.

- سرد بودن قسمت بالایی و میانی دستگاه

هنگامی که پکیج به دلیل ایجاد رسوب دچار گرفتگی می شود کارکرد آن با اختلال روبرو می شود. در نتیجه ممکن است قسمت بالایی و میانی دستگاه سرد بماند .

برطرف کردن این مشکل باید از دستگاه رسوب گیری شود.

نمایندگی تعمیرات پکیج ایساتیس در کرج

تاسیسات لطفی ، به عنوان نمایندگی ایساتیس و همچنین نمایندگی آریستون در کرج  ، کلیه خدمات نصب سرویس و تعمیر پکیج در کرج را در محل انجام می دهد. 

تعمیر پکیج ، کاری دقیق و تخصصی است که نیاز به تبحر و دانش و تجهیزات روز تعمیرگاهی دارد . در صورتی که تعمیر پکیج خود را به افراد غیرحرفه ای بسپارید ممکن است در کوتاه مدت هزینه ها را کاهش دهد، اما در طولانی مدت باعث ایجاد مشکلات بیشتری برای دستگاه می شود. برای دسترسی سریع به تعمیرکار پکیج در کرج ، کافی است با تاسیسات لطفی تماس بگیرید.

تاسیسات لطفی  www.tmilofti.ir  09125641224

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز