خبرگزاری کار ایران

حس خوب خاطرات شیرین با هدایای تبلیغاتی دوست داشتنی

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۱۸۴

 

اگرچه اولین هدفی که شما را به سوی هدایای تبلیغاتی می‌کشاند، تبلیغ و معرفی کسب و کارتان است، اما این هدایا فراتر از یک معرفی ساده عمل می‌کنند. خاطرات لذت بخش زندگی با هدایای تبلیغاتی یکی از مرزهایی است که این هدایا آن را پشت سر می‌گذارند و مخاطب شما را به شکلی متفاوت تحت تاثیر قرار می‌دهند.

اگر شما در خرید هدایای تبلیغاتی به فکر هزینه‌ای هستید که متحمل می‌شوید، احتمالا منظور از این هدایا را به خوبی درک نکرده‌اید. از این رو شما را دعوت می‌کنیم که در این متن با ما همراه باشید. شما را با جنبه‌های متفاوتی از این هدایا آشنا می‌کنیم.

بدون شک در انتهای این متن دیگر به فکر هزینه‌ها نیستید و از تاثیر شگفت‌انگیز این هدایا بر مخاطب خود مطمئن خواهید بود.

خاطرات لذت بخش زندگی با هدایای تبلیغاتی

هر هدیه‌ای ذاتی منحصر به فرد دارد که حس و حالی متفاوت را در مخاطب نشانه می‌گیرد. حال اگر هدیه را در موقعیتی درست به مخاطب خود دهید، نتیجه‌ای شگفت‌انگیز از آن مشاهده خواهید کرد.

زمانی که هدیه‌ای برای مخاطب خود تهیه می‌کنید، پیش از هر چیز توجه خود را نشان داده و مهر و محبت به او هدیه می‌دهید. اما چنانچه هدیه محبت شما را به خوبی نشان دهد، جایی از قلب مخاطب را نشانه می‌گیرد که با هیچ تبلیغ دیگری دست یافتنی نیست.

به همین دلیل است که تنها رسالت هدایای تبلیغاتی، بازاریابی برای کسب و کار شما نیست. هدایای تبلیغاتی از تبلیغات ساده پا را فراتر گذاشته‌اند؛ زیرا قرار نیست این هدایا کسب و کار و محصولات شما را معرفی کنند، وظیفه اصلی آن‌ها این است که در روح و قلب مخاطب نفوذ کنند.

در این صورت ذهن مخاطب به صورت آنی با واکنش‌های کوچک و مثبت به این حس لذت‌بخش پاسخ می‌دهد. درست در همین زمان است که هدایای تبلیغاتی مخاطب را به یکی از مشتری‌های وفادار و همیشگی شما تبدیل می‌کند.

با هدایای تبلیغاتی لذت خرید را چند برابر کنید

بیایید هدایای تبلیغاتی را از زوایای دیگری بررسی کنیم؛ معمولا از این هدایا به منظور ایجاد حس و حال خوب در کارمندان یک مجموعه یا مشتریان آن مجموعه استفاده می‌شود. اما بیایید جنبه تبلیغاتی این هدایا را برای لحظه‌ای کنار بگذاریم، می‌دانید که این هدایا به چه اندازه در روح و روان مشتری تاثیر می‌گذارند؟

لحظه‌ای را تصور کنید که مشتری برای داشتن محصولات شما باید هزینه پرداخت کند؛ بدون شک از دست دادن مقداری از سرمایه او برایش سخت خواهد بود. اما اگر در آن لحظه با هدیه‌ای تبلیغاتی از خرید او تشکر شود، در همان لحظه این حس را در مخاطب خود سرکوب می‌کنید و هیچ حسی جز لذت خرید در مشتری باقی نمی‌گذارید.

همین حس خوب است که مشتری را برای بار دوم به سوی برند شما دعوت می‌کند. می‌بینید، به همین راحتی مشتری را برای بار دوم نیز به سوی برند خود جذب کرده‌اید.

به همین دلیل است که هدیه تبلیغاتی درست نه تنها بازاریابی نامحسوسی برای کسب و کار شما انجام می‌دهد، بلکه با قدردانی از مشتری احساسی ناب و ارزشمند در او ایجاد می‌کند؛ یعنی همان هدف هدایای تبلیغاتی.

از تاثیر هدایای تبلیغاتی مطمئن باشید!

همچنان بسیاری از افراد را می‌بینیم که در تاثیر هدایای تبلیغاتی تردید دارند؛ اما واقعیت این است که برخی خاطرات لذت بخش زندگی با هدایای تبلیغاتی گره خورده است. بیایید نگاهی به آمار تاثیر هدایای تبلیغاتی بیندازیم.

تحقیقات نشان می‌دهد که 88 درصد از کسانی که هدیه گرفته‌اند، نام برند تبلیغ کننده را به یاد می‌آورند. جالبتر این است که 70 درصد از این افراد حتی هدیه تبلیغاتی را که دریافت کرده‌اند، نیز به یاد می‌آورند.

حتما این 70 درصد هدایایی خاص دریافت کردند که کاربرد زیادی داشتند و برای مدت زیادی با حس و حال خوب آن‌ها را در دست گرفتند.

اما مسئله اصلی همکاری با برند است که طبق آمار حدود 85 درصد از کسانی که هدایای تبلیغاتی را دریافت می‌کنند، به دنبال آن هستند. این درصد نشان می‌دهد که به چه اندازه ارائه هدایای تبلیغاتی می‌تواند بازار کسب و کار شما را تغییر دهد. 

هدایایی شگفت‌انگیز انتخاب کنید

برای این که خاطرات لذت بخش زندگی با هدایای تبلیغاتی برای مشتری خود رقم بزنید، سراغ هدایایی خاص بروید. یادتان باشد همیشه لازم نیست که هدایای تبلیغاتی شما متناسب با کسب و کارتان باشد، هدایای متفاوت هیجان بیشتری برای مشتریان دارند.

هدایایی که احساس مخاطب را قلقلک دهد و با در دست گرفتن آن‌ها حس و حال خوبی در آن‌ها ایجاد کند. در ادامه چند مورد از هدایای تبلیغاتی خاص را به شما معرفی می‌کنیم.

اصالت را هدیه دهید

در انتخاب هدایای تبلیغاتی باید جنبه‌های مختلف آن‌ها را در نظر داشته باشید. هدایایی که حس ارزشمند بودن را به مخاطب شما منتقل کند، گزینه‌های بهتری هستند که در جان و دل آن‌ها می‌نشینند، مانند صنایع دستی.

صنایع دستی ایرانی اصالت و زیبایی‌های چشم‌نوازی دارد که کمتر کسی را پیدا می‌کنید که از این زیبایی لذت نبرد. صنایع دستی همان گزینه‌هایی هستند که مخاطب شما را به حس و حال خوبشان می‌برند؛ حس‌هایی که در زمان‌های مختلف تجربه کردند.

تنوع در این محصولات به اندازه‌ای است که هر سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد و از این رو یکی از بهترین انتخاب‌ها به منظور تبلیغ برند شما است؛ از بشقاب‌های میناکاری گرفته تا جعبه‌های خاتم کاری شده که زیبایی هر کدام از آن‌ها به نوعی با روح و احساس مخاطب بازی می‌کند.

حس خوب خاطرات شیرین با هدایای تبلیغاتی دوست داشتنی

اگر صنایع دستی را به عنوان هدایای تبلیغاتی انتخاب کردید، به شما تبریک می‌گوییم؛ شما دست روی گزینه‌ای ماندگار، کاربردی و زیبا گذاشته‌اید که تا مدت‌ها نماینده نام برند شما خواهد بود.

با احساس هنری مخاطب بازی کنید

این روزها گزینه‌های زیادی در لیست هدایای تبلیغاتی قرار دارد، اما مسئله اصلی این است که شما به دنبال کدام گزینه می‌روید؛ آیا از نظر شما گزینه‌ای تنها برای مخاطب کاربردی باشد، کافیست؟ بدون شک گزینه‌هایی که احساس و عواطف را در مشتری تحریک می‌کند، انتخاب‌های بهتری به شمار می‌آیند.

با این دسته از هدایا لحظاتی زیبا و خاص برای مخاطب خود خلق خواهید کرد. شاید با هدیه دادن ست پذیرایی شامل قوری و پک دمنوش او را به خاطرات قدیمی و خوش گذشته در خانه مادربزرگش ببرید. اینجاست که مخاطب در ورای آن حس جذاب و لذت‌بخشی به نام برندی که این حس را در او خلق کرده است، فکر می‌کند.

چه چیزی بهتر از این خواهد بود که نام برند شما در کنار یکی از بهترین خاطرات مخاطب جا بگیرد و حس و حال ناب و خوب را به او منتقل کند؟

گزینه‌های زیادی این حس و حال را پوشش می‌دهند، کافیست که برای لحظه‌ای دید بازاریابی را کنار بگذارید و از ورای احساس خود به گزینه‌ها نگاه کنید. از این گزینه‌ها به ست‌های پذیرایی، ماگ‌ها و لیوان‌های زیبا، جعبه‌های پذیرایی خاص اشاره می‌کنیم. اگر خاطرات لذت بخش زندگی با هدایای تبلیغاتی گره بخورد، دیگر هرگز از ذهن و قلب مشتری جدا نخواهد شد.

با بوی چوب احساس مخاطب را به بازی بگیرید

بیایید در چارچوب کلاسیک و رسمی متفاوت قدم برداریم و در رسمی‌ترین حالت ممکن حواس مشتری را تحریک کنیم. به دنبال هدیه‌ای باشیم که تماشای آن روح مخاطب را تازه کند و کاربردی باشد. قطعا وسایل چوبی بهترین گزینه در این مورد هستند.

استفاده از این وسایل و وجود آن در محیط کار حتی برای لحظه‌ای مخاطب شما را از زندگی ماشینی می‌رهاند و او را به جایی در اعماق جنگل‌های سبز می‌برد. وسایلی که حضور آن‌ها در فضای کاری مخاطبان شما مدام به آن‌ها یادآوری می‌کند که باید از هدیه شما استفاده کنند.

تصور کنید که با هدیه دادن وسایل چوبی نه تنها گذراندن یک روز خسته‌کننده و پرفشار کاری را برای او آسان کرده‌اید، بلکه در ایجاد حس آرامش در او نیز نقش داشته‌اید.

یادتان باشد که به همین سادگی می‌توان در قلب و روح مخاطب ماندگار شد. این همان نقطه زیبا و قشنگی است که در ورای کلمه هدایای تبلیغاتی وجود دارد.

خاطرات لذت بخش زندگی با هدایای تبلیغاتی حس هفتم

در بازار رقابتی امروز تبلیغات جایگاه ویژه‌ای دارند؛ به گونه‌ای که بدون آن شاید هرگز محصولات شما دیده نشود. این روزها روش‌های زیادی جهت معرفی برند و محصولات وجود دارد، اما در میان این روش‌های متنوع هدایای تبلیغاتی جایگاه ویژه‌ای دارند.

این هدایا با لذت آنی که در مشتری ایجاد می‌کنند، احساس خاصی را به آن‌ها منتقل می‌کنند. همین حس و حال تاثیری مثبت و عالی روی مخاطب می‌گذارد و تمایل او را نسبت به برند و محصولات شما بیشتر می‌کند.

اگر به دنبال هدایای تبلیغاتی خاص هستید که احساس مخاطب را درگیر کند، حس هفتم کار را برای شما آسان کرده است. تیم ما ساعت‌ها وقت گذاشته است که بهترین گزینه‌ها را تامین و تولید کند و با کنار هم قرار دادن آن‌ها به شکلی متفاوت بر مخاطبان مورد نظر شما تاثیر بگذارد. برای استفاده از هدایای منحصر به فرد حس هفتم تنها کافیست که به وب سایت ما سر بزنید.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز