خبرگزاری کار ایران

نقش مهم شیشه رنگی در طراحی دکوراسیون داخلی

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۲۸۸

شیشه ماده ای است که از ماسه ساخته می شود. ماده در دمای بسیار بالا در کوره به حالت مذاب در می اید و تبدیل به شیشه می شود. شیشه ها در مکان ها و قیمت های مختلفی کاربرد دارند. یکی از پر کاربرد ترین انواع شیشه، شیشه رنگی است. شیشه رنگی در طراحی دکوراسیون و طراحی قسمت های زیبا در ساختمان بسیار کاربردی است. شیشه رنگی معمولا به دو صورت مختلف تولید می شوند. در روش اول در مرحله تولید شیشه با کم و زیاد کردن برخی از مواد شیمیایی رنگ های مختلفی از شیشه ایجاد می شود. 

به طور مثال برای تولید شیشه رنگی قرمز از مقادیر مختلفی اکسید مس استفاده می شود. در روش دوم دو طررف یک شیشه بدون رنگ را در شیشه رنگی ذوب شده قرار می دهند که دراین صورت نیز شیشه رنگی تولید میشود. برای کاربردهای مختلف، از جمله شیشه بین کابینتی استفاده می شود. معمولا شیشه های رنگی در دو مدل مات و شفاف ساخته می شوند. معمولا شیشه های مات از ورود نور بیش از حد به داخل ساختمان جلوگیری می کنند. میوندگلس یکی از مجموعه های معتبر در زمینه تولید شیشه رنگی و شیشه بین کابینتی است.

از شیشه رنگی به عنوان شیشه بین کابینتی نیز استفاده می شود. شما برای تهیه شیشه رنگی مناسب باید به برند های معتبری مراجعه کنید در ادامه این مقاله قصد داریم در مورد شیشه های رنگی ، شیشه بین کابینتی و برند میوندگلس بیشتر صحبت کنیم. با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری راجب این موضوعات کسب کنید.

شیشه بین کابینتی

یکی از موارد مصرف شیشه رنگی در طراحی دکوراسیون ساختمان، تولید شیشه بین کابینتی است. شیشه بین کابینتی، شیشه ای است که در فضای بین کابینت ها نصب میشود. نصب شیشه بین کابینتی به این صورت است که اندازه بین کابینت ها به صورت دقسق اندازه گیری میشود و نقشه قسمت هایی مانند کلید پریز، علمک گاز و حوله خشک کن به صورت کامل برداشته میشود و با استفاده از این اطلاعات شیشه بین کابینتی نصب میشود.  معمولا شیشه های که برای نصب پشت کابینت استفاده میشوند شیشه هایی هستند که به صورت کامل نسوز و نشکن هستند و تا هفتصد درجه تجمل دمایی دارند. معمولا شیشه بین کابینتی از نوع شیشه کاملا براق هستند و بعد از نصب بر روی دیوار حدود هشت میلی متر ضخامت دارند. نصب این شیشه ها در آشپزخانه میتواند جلوه بسیار زیبایی را به آشپزخانه بدهد. یکی از برند های تولید کننده این شیشه ها برند، میوندگلس است. شما میتوانید با خیال راحت کار شیشه کاری فضای بین کابینتتان را برند میوندگلس بسپارید و از نتیجه کار و کیفیت آن مطمئن باشید. در ادامه این مقال توضیحات بیشتری راجب برند میوندگلس به شما خواهیم داد.

نقش مهم شیشه رنگی در طراحی دکوراسیون داخلی

تاثیرات شیشه رنگی در دکوراسیون داخلی

به غیر از شیشه های بین کابینتی شیشه های رنگی دارای کاربرد های دیگری نیز در دکوراسیون داخلی هستند. ممکن است نام شیشه های رنگی فکر شما را به سمت معماری های اسران قدیم سوق دهد. شیشه های رنگی نقش به سزایی را در معماری سنتی ایران بازی میکنند. معمولا از این شیشه ها برای درست کردن پنجره های زیبا و چند رنگ استفاده میشد. استفاده از این پنجره های زیبا جلوه ای خاص را به ساختمان های قدیمی میبخشید. البته استفاده از این شیشه ها تنها محدود به پنجره ها نبود و در های مختلف ساختمان نیز از این شیشه های رنگی بهره میبرند. درها و پنجره هایی که مزین به این شیشه های رنگی بوده اند از جلوه خاص و بسیار زیبایی برخوردار بوده اند. این شیشه ها علاوه بر زیبایی دارای کاربرد های دیگری نیز بوده اند. یکی از کاربرد های دیگر این شیشه ها دفع حشرات بوده است زیرا حشرات به علت داشتن ساختار چشمی متفاوت با سایر موجودات نمیتوانسته اند در خانه های با این درها تردد کنند. این شیشه ها  علاوه بر زیبایی که از لحاظ نما به ساختمان میداده  اند از درون خانه نیز زمان هایی که افتاب به پنجره میتابیده است نماهای دیدنی ایجاد میکرده اند. البته این شیشه های زیبا و هنر مربوط به آن تنها مربوط به گذشته نیست ومعماری مردن نیز از این شیشه ها بهره می برد.

شیشه های رنگی و معماری مدرن

شیشه های رنگی در معماری مدرن دارای جایگاه خاص خود هستند و جزو حدایی نا پذیر از معماری مدرن هستند. در معماری مدرن از انواع شیشه های رنگی در خانه ها، ادارات و ساختمان های مختلف استفاده میشود. استفاده از شیشه های رنگی زیبا و متناسب با فضای خانه تان جلوه ای خاص و زیبا به خانه و ساختمان شما میدهد. استفاده به جا و درست از این شیشه ها به هنر و خلاقیت معمار و زراح ساختمان شما بستگی دارد. کاربرد شیشه های رنگی تنها محدود به به نمای ساختمان ها و خانه ها نسیت. شیشه های رنگی در ساخت بسیاری از وسایل نیز کاربرد دارند استفاده از شیشه های رنگی در وسایلی مانند میز، اباژور و... جلوه زیبایی را به این وسایل میبخشد و باعث میشود این وسایل زیبا تر و خاص تر دیده شوند. یکی از برند های با کیفیت در ارائه شیشه های رنگی برند میوندگلس است.

نقش مهم شیشه رنگی در طراحی دکوراسیون داخلی

جمع بندی

شیشه های رنگی یکی از انواع شیشه هستند که در طراحی دکوراسیون داخلی و نمای خانه و در طراحی وسیله های مختلف کاربرد های فراوان دارد. شما میتوانید برای زیبا تر شدن خانه تان از شیشه های رنگی در دکوراسیون خانه تان استفاده کنید مجوعه میوندگلس شیشه های رنگی با کیفیتی را در اختیار شما قرار میدهد. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت meyvandglass.com مراجعه کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز