خبرگزاری کار ایران

رویال جم تولیدکننده و واردکننده انواع شیشه لاکوبل رنگى، شیشه هوشمند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۹۶۹

رویال جم وارد کننده انواع شیشه لاکوبل رنگى ، شیشه هوشمند ، لمینت ، دکوراتیو ، شیشه رنگی ، شیشه متلوکس ، شیشه رنگی آشپزخانه ، ویراق اسپایدر ، شیشه طرح دار ، شیشه ضد حرارت و شیشه ضد آبآینه رنگی بروزترین و جدیدترین آینه رنگی دنیا در رویال جامآینه رنگی در رویال جامما در آینه های دکو آرت ، آینه های رنگی و شیشه های رنگارنگ تخصص داریم. استودیوی ما همچنین دارای برخی از نادرترین شیشه های شیشه ای و آینه ای جهان از قرن ۲۰ و ۱۹ است.

نرده شیشه ای یا حصارکشی حوضچه‌های شیشه‌ای اخیراً مورد توجه بزرگی قرار گرفته است. بسیاری از سیستم های کاملاً بی شرمانه ما را ترجیح می‌دهند زیرا ضمن فراهم کردن ضریب ایمنی مورد نیاز، بهترین منظره را به استخر می‌دهد.

لوازم جانبی نرده شیشه ای

درب و درب های شیشه ای قابل قفل را ارائه می دهیم که به خصوص در اطراف استخرها بسیار محبوب هستند و با افزودن راحتی ، ایمنی و زیبایی را ارائه می دهند.

برای همه نیازهای شمشیربازی شیشه ای خود ، ابتدا به ما مراجعه کنید زیرا ما صاحب نظران دانش دوستانه و همچنین قیمت گذاری های عالی هستیم! ما همیشه خوشحالیم که از شما درمورد هرگونه سؤالی که ممکن است به شما کمک کند ، بنابراین با ما تماس بگیرید!

اگر حیاط شما منظره ای دارد یا شاید شما فقط می خواهید استخر شنا را به صورت غیر مبهم محصور کنید ، یک حصار شیشه ای می تواند پاسخ شما باشد.

قبل از رفتن به هزینه نصب یکی – به دلیل اینکه آنها هزینه زیادی نسبت به حصار چوبی خوب دارند ، برای مثال – جوانب مثبت و منفی را در نظر بگیرید.

شمشیربند شیشه ای قاب دار

هنگامی که تصمیم گرفتید با حصار شیشه ای بروید ، باید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید آن را قاب یا فریم باشد یا خیر. فریم دار به شیشه ای است که از دو طرف یا هر چهار طرف توسط نرده های فلزی یا چوبی در محل نگهداری می شود.

البته تعداد بیشماری از روش های نصب و طراحی هر روش وجود دارد که بر هزینه تأثیر می گذارد. معمولاً فریم لنز گرانتر است. با این حال ، از شما ظاهری مدرن و دارای قاب های فلزی با سطح بالا را انتخاب می کنید ، این می تواند به همان اندازه گران باشد. Frameless به یک لیوان کمی ضخیم نیاز دارد (در مورد ما 1/2 us در مقابل 3/8 ″ است) اما نصب کننده شما باید بتواند به شما توصیه کند که ضخامت بر اساس طراحی شما کد و الزامات مهندسی را برآورده می کند.

آینه رنگی در رویال جام

ما در آینه های دکو آرت ، آینه های رنگی و شیشه های رنگارنگ تخصص داریم. استودیوی ما همچنین دارای برخی از نادرترین شیشه های شیشه ای و آینه ای جهان از قرن 20 و 19 است. آیا به دنبال استفاده از آینه رنگی یا شیشه ای در پروژه خود هستید؟

آینه رنگی  از چند سال پیش به عنوان یک پروژه جانبی آغاز شد. در سال 2013 ، ما تمام وقت را در پروژه های شیشه ای و آینه تزئینی شروع کردیم. طی چند سال گذشته ، ما با برخی از با استعدادترین طراحان داخلی در ایالات متحده همکاری کرده ایم. این افتخار بوده است که چنین مطالب منحصر به فردی را برای پروژه هایی ارائه دهیم که استعداد طراحی زیادی در پس آنها داشته باشند.

درباره شیشه رنگی

شیشه رنگی لاکوبل، شیشه ای کاملا مسطح و شفاف است که یک طرف آن با رنگی با کیفیتی بالا پوشیده می شود. این محصول در دهها رنگ متنوع و جذاب از ترکیبات مدرن تولید می شود. نمای ظاهری شیشه رنگی لاکوبل با تکنیک های یکپارچه سازی به دو صورت مات یا شفاف ساخته می شود. این فناوری در طراحی داخلی معاصر به عنوان نوعی از شیشه های تزیینی و به لطف نمای براق و منحصر به فرد، بسیار محبوب است.

فرایند تولید این شیشه ظاهری یکنواخت و براق را تضمین می کند که رنگ با کیفیت بالا را که با مکانیزم های صنعتی در قسمت پشت شیشه اعمال می شود، بی نقص بر سطح شیشه می چسبد. تمام رنگ های استفاده شده در لاکوبل سازگار با محیط زیست هستند، زیرا آن ها با انتشار مقادیر بسیار کمی از ترکیبات آلی فرار و فرمالدئید، کیفیت هوای محیط را حفظ می کنند. شیشه لاکوبل از یک طرف با رنگهای زیبا، چشم نواز و با کیفیت پوشانده شده است.

تهران – چهارراه پارک وى – خ محمودیه – انتهاى خیابان اردیبهشت – کوى زهره – پلاک ٢٥ – واحد ٢

تلفن :22988730 – 021

موبایل :09123399005

فکس:22988730 – 021

تهیه و ارسال توسط آگهی گوگل ادوردز20

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز