خبرگزاری کار ایران

هدیه 15000دلاری هلدینگ آرون گروپس به مدال آوران المپیک توکیو ۲۰۲۰

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۶۷۰

هلدینگ آرون گروپس در راستای قدردانی از مدال آوران کاروان ورزشی ایران در سی و دومین دوره بازی‌های المپیک، به تمامی قهرمانان جوایز نقدی اهدا می کند.

به گزارش ایلنا، هلدینگ آرون گروپس برای قدردانی از کاروان ورزشی ایران در این دوره بازی‌های المپیک ۲۰۲۰، به مدال آوران این بازی‌ها هدایایی به مبالغ ۳۰۰۰، ۲۰۰۰ و ۱۰۰۰ دلار به ترتیب به کسب کنندگان مدال طلا، نقره و برنز اهدا می کند. در این دوره از بازی های المپیک ورزشکاران ایرانی صاحب سه مدال طلا، دو نقره و دو برنز شدند.

بر این اساس جواد فروغی در رشته تیراندازی موفق به کسب  مدال طلا، محمدرضا گرایی در رشته  کشتی فرنگی صاحب مدال طلا و سجاد گنج زاده  در رشته کاراته صاحب مدال طلا شدند و همچنین علی داوودی و حسن یزدانی به ترتیب در دو رشته وزنه برداری و کشتی آزاد صاحب مدال نقره و محمدهادی ساروی و امیرحسین زارع نیز به ترتیب در کشتی فرنگی و کشتی آزاد صاحب مدال برنز شدند که به تمامی این مدال آوران از سوی بروکر آرون گروپس هدایا اهدا می شود.

هلدینگ آرون گروپس یک مجموعه پویای بین المللی در بازارهای مالی است که خدمات و سرویس های متنوع سرمایه گذاری، بانکی، دیجیتالی و برنامه نویسی، کارگزاری و صرافی های انلاین و حضوری ارائه می دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز