خبرگزاری کار ایران

در نشست کمیته‌فنی‌دوومیدانی بررسی شد؛

انتخاب مربی خارجی برای حدادی و برادران‌صمیمی / برچیده شدن حق‌الزحمه ملی‌پوشان

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۶۴۳

تصمیم‌گیری در خصوص نحوه انتخاب ملی‌پوشان برای اعزام به مسابقات برون مرزی با محوریت توجه به نسل جوان دوومیدانی و همچنین جلوگیری از مرگ برخی از مواد موضوعات مورد بحثدر این نشست بود.

در نشست کمیته فنی فدراسیون دوومیدانی مقرر شد یک مربی خوب خارجی برای احسان حدادی و برادران صمیمی انتخاب شود.

به گزارش ایلنا، نشست کمیته فنی فدراسیون دوومیدانی امروز سه شنبه با هدف بررسی آخرین وضعیت ملی‌پوشان و بررسی برنامه‌های آتی فدراسیون برای مسابقات قهرمانی آسیا، قهرمانی جهان و المپیک ۲۰۱۶ ریو برگزار شد.

فراهم کردن امکانات لازم برای احسان حدادی نایب قهرمان المپیک از هم اکنون و ایجاد شرایطی برای در اختیار قرار گرفتن مربی این ورزشکار و برنامه‌های او تا المپیک ۲۰۱۶ نخستین موضوع این نشست بود که تمامی اعضا بر آن توافق نظر داشتند تا شرایط برای درخشش مجدد ستاره دوومیدانی ایران در مسابقات آتی و المپیک ۲۰۱۶ از هم اکنون فراهم شود.

تصمیم‌گیری در خصوص نحوه انتخاب ملی‌پوشان برای اعزام به مسابقات برون مرزی با محوریت توجه به نسل جوان دوومیدانی ایران و همچنین جلوگیری از مرگ برخی از مواد از دیگر موضوعات مورد بحثدر این نشست بود که قرار شد هر یک از کمیته‌ها در قالب نشست‌های تخصصی به جمع بندی کلی در این خصوص رسیده و در جلسات بعدی کمیته فنی در خصوص آن اظهار نظر کنند.

انتخاب مربی خارجی خوب برای برادران صمیمی با محوریت کسب حدنصاب بازی‌های المپیک با توجه به سطح این ورزشکاران از دیگر مصوبات کمیته فنی بود.

در این نشست همچنین پیشنهاد برچیده شدن حق الزحمه ملی‌پوشان و به جای آن برگزاری مسابقات جایزه بزرگ در کشور با جوایز نقدی بالا ارایه شد که مقرر شد قاسم علی فیروزی مسئول کمیته مسابقات در این خصوص طرح جامع ارایه دهد.

همچنین مقرر شد محمد محسن ربانی مدیرفنی ماده های پرشی طرح جامعی در خصوص بهبود وضعیت ماده پرش با نیزه در ایران و شناسایی استعدادهای جدید و همچنین تامین نیزه برای استان‌های مستعد ارایه دهد.

در این نشست از نایب رییس بانوان فدراسیون دوومیدانی خواسته شد برنامه های پشتیبانی و جذب مربی برای لیلارجبی، مریم طوسی و سپیده توکلی را در نشست آتی ارایه دهد ضمن اینکه برای لیلا رجبی نایب قهرمان بازی های آسیایی شرایط ویژه ای در نظر گرفته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز