خبرگزاری کار ایران

هر آنچه باید در مورد بابک جهانبخش بدانید + عکس همسر

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۷۱۵

بابک جهانبخش، خواننده پاپ موسیقی ایران، در تاریخ 21 مارس 1983 ( معادل با 1 فروردین 1362) در بوخوم آلمان به دنیا آمد. وی علیرغم علاقه بسیارش به ورزش حرفه‌ای، ترجیح داد که موسیقی را به‌عنوان آینده شغلی خود انتخاب کند.

در ادامه همراه ما باشید تا در کنار یکدیگر با چکیده‌ای از رویدادهای مهم زندگی این خواننده خوش‌صدا و خوش‌چهره کشورمان بیشتر بشناسیم.

از دوران کودکی بابک جهانبخش چه میدانید؟

بابک جهانبخش، دوران کودکی خود را در شهر بوخوم آلمان سپری کرده است و از همان کودکی نشانه‌هایی از علاقه به دنیای موسیقی در او پدیدار شد؛ به‌طوری‌که در 5 سالگی کلاس‌های آموزش پیانو را به‌طورجدی و مصمم دنبال می‌کرد و از نوازندگی پیانو لذت می‌برد.

پدر و مادر بابک جهانبخش هر دو ایرانی هستند. در آن سال‌ها پدر بابک به‌قصد ادامه تحصیل به آلمان مهاجرت کرد و به همین دلیل بابک جهانبخش عزیز ملیتی ایرانی _ آلمانی پیداکرده است.

بابک جهانبخش؛ طرفدار دو آتیشه ورزش

علاوه بر موسیقی علاقه به ورزش هم در همان ابتدا در کالبد خواننده جوان کشورمان وجود داشت. وی از همان دوران کودکی در رشته فوتبال فعالیت می‌کرد و همچنین عضو یکی از تیم‌های شهر بوخوم آلمان بوده است.

علاقه وی به فوتبال در ایران هم ادامه داشت اما به گفته ایشان به دلیل شرایط نامناسب فضای فوتبالی ایران فعالیت حرفه‌ای خود را در این زمینه پایان داد و هرگز فوتبال را به‌صورت حرفه‌ای ادامه نداد.

از دیگر ورزش‌های موردعلاقه بابک جهانبخش می‌توان به کاراته اشاره کرد و شاخص‌ترین موفقیت او در این رشته ورزشی، دریافت کمربند مشکی کاراته بود.

تحصیلات بابک جهانبخش

دیپلم تجربی بالاترین مدرک تحصیلی بابک جهانبخش است. در آن سال‌ها به دلیل برخی مسائل خانوادگی و مشکلاتی که برای این خواننده محبوب کشورمان به وجود آمده بود، وی تصمیم گرفت تا از ادامه تحصیل صرف‌نظر کند و به‌جای آن تمام توجه و تمرکز خود را بر روی موضوعی که به آن علاقه دارد یعنی موسیقی بگذارد.

در همین راستا او موفق به دریافت مدرک صداگذاری موسیقی شد و در سال 76 در 14 سالگی با تلاش‌های بسیاری که برای رشد و ارتقا مهارت‌های شخصی خود انجام داده بود موفق به دریافت مجوز رسمی صداوسیما جمهوری اسلامی ایران، با تأیید وزیر وقت مربوطه شد.

آغاز فعالیت حرفه‌ای  بابک جهانبخش

فعالیت حرفه‌ای بابک جهانبخش با ضبط یک اثر هنری برای صداوسیما در همان سال 76 آغاز شد. پس‌ازآن بیشتر وقت و انرژی بابک جهانبخش برای ساخت اولین آلبومش صرف شد که نتیجه تلاش‌های او در سال 84 با آلبوم "چی شده" وارد بازار موسیقی ایران شد.

 وی هم‌زمان با انتشار اولین آلبوم خود به‌عنوان دومین پدیده سال هم معرفی شد. یکی از ماندگارترین مجموعه‌های هنری بابک جهانبخش عزیز، آلبوم "من و بارون" می‌باشد که با انتشار این آلبوم، خواننده خوش‌صدای کشورمان وارد فصل جدیدی از زندگی حرفه‌ای خود شد.

ازدواج بابک جهانبخش

هر آنچه باید در مورد بابک جهانبخش بدانید + عکس همسر

بابک جهانبخش در کارنامه عاطفی خودش یک رابطه ناموفق و یک رابطه پایدار را ثبت کرده است.

اولین نشانه‌های عشق دریکی از کنسرت‌های لندن در وجود این هنرمند خوش‌سیمای کشورمان پدیدار شد.

مروارید شهریاری یکی از اعضای برگزارکننده کنسرت لندن بود که از قرار، دل بابک جهانبخش برای اولین بار با دیدن او به لرزه افتاد و پس از آشنایی بیشتر، آن دو با یکدیگر ازدواج کردند که متأسفانه ازدواج آن‌ها طولی نکشید و در سکوت و بدون حضور مطبوعات به دلیل نامشخصی از یکدیگر جدا شدند.

حاصل این ازدواج برای بابک چیزی نبود جز یک پسر شیرین زبون به اسم آرتا.

بعدازآن ماجرا بابک جهانبخش عزیز باخانم پریا پرتوی فرد آشنا شد که ماحصل این آشنایی منجر به ازدواج آن دو باهم در سال 1396 شد و آن‌ها هم‌اکنون با خوبی و خوشی در کنار هم زندگی می‌کنند.

سازهای موردعلاقه بابک جهانبخش

بابک جهانبخش به دلیل علاقه زیادی که به موسیقی دارد تقریباً علاقه خاصی به اکثر ابزارآلات موسیقی پیداکرده است؛ ازجمله ساز های موردعلاقه او می‌توان به پیانو ( که نواختن آن را از بچگی شروع کرد)، گیتار، کاخون و کیبورد اشاره کرد.

وی همچنین در نواختن سازهای ذکرشده مهارت دارد و این نیز دلیلی بر علاقه او به این سازها می‌باشد.

آلبوم­ها و تک آهنگ‌های مشهور بابک جهانبخش

هر آنچه باید در مورد بابک جهانبخش بدانید + عکس همسر

آلبوم ها و آهنگ‌های شاد و عاشقانه بسیاری در سبک پاپ، از این خواننده محبوب کشورمان به یادگار مانده است که در ادامه به چند مورد از معروف‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم:

آلبوم های بابک جهانبخش در طول مدت فعالیت حرفه‌ای او تا به این لحظه عبارت‌اند از:

حالم خوبه، مدار بی‌قراری، اکسیژن، من و بارون،زندگی من، احساس، بی اسم، چی شده

و از تک آهنگ‌های به‌یادماندنی او می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

نگم برات، با من باش، آدم کش،حیف، پایان تازه، هیچ، از خوشی می‌میرم، زندگی ادامه داره و ...

چگونه آهنگ‌های بابک جهانبخش را دانلود کنیم؟

پیدا کردن یک سایت مناسب جهت دانلود آهنگ که هم رابط کاربری ساده‌ای داشته باشد و هم در آن خبری از تبلیغات و پاپ آپ های مزاحم نباشد این روزها تبدیل به دغدغه بسیاری از طرفداران موزیک شده است.

وب‌سایت تاپ ریتم با طراحی زیبا خود محیطی امن و آرامش‌بخش را برای کاربران ایجاد کرده است تا آن‌ها بتوانند مجموعه‌ای از بهترین آهنگ‌های مدنظر خود را به‌صورت یکجا در دسترس داشته باشند و همچنین بتوانند با سرعت‌بالا و بدون مزاحمت و هزینه‌های اضافی به دانلود آهنگ موردنظر خود بپردازند و لحظاتی ناب را در کنار عزیزانشان همراه با نوای موزیک، رقم بزنند.

هدف ما در تاپ ریتم

تمام اعضای مجموعه تاپ ریتم هدف مشترک و واحدی دارند که آن جلب رضایت هرچه بیشتر شما کاربران گرامی می‌باشد. متخصصین مجموعه ما تمام تلاش خود را می‌کنند تا کاربران با رضایت کامل و دستیابی به آنچه مدنظرشان هست از سایت خارج شوند و با مراجعه به ما دیگر نیازی به سایت‌های دیگر جهت دانلود آهنگ پیدا نکنند.

از این‌که تاپ ریتم را برای گوش دادن انتخاب کردید صمیمانه سپاسگزاریم.

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز