خبرگزاری کار ایران

موسیقی در سال 99 چگونه گذشت؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۹۰۴

سال 1399 هم در ادامه سال 98 با دست و پنجه نرم کردن کل جهان با کرونا گذشت تمام شغل‌ها و کارهای هنری دنیا مثل ساخت فیلم‌های سینمایی، سریال‌های تلویزیونی، آهنگ و موسیقی هم مثل دیگر مشاغل با این ویروس درگیر بودند.

سال 1399 هم در ادامه سال 98 با دست و پنجه نرم کردن کل جهان با کرونا گذشت تمام شغل ها و کارهای هنری دنیا مثل ساخت فیلم های سینمایی، سریال های تلویزیونی، آهنگ و موسیقی هم مثل دیگر مشاغل با این ویروس درگیر بودند.

حالا بعضی کمتر و بعضی بیشتر مثلا برای ساخت یک فیلم یا سریال باید یک گروه از افراد شامل بازیگران ، و عوامل تهیه در یک مکان حضور داشته باشند که این کار را بسیار سخت تر میکرد ولی برای تولید یک قطعه آهنگ شاید فقط لازم بود دو نفر در کنار همدیگر باشنداما مهمترین ضربه کرونا در بحث کنسرت ها که مهمترین منبع درآمد هنرمندان موسیقی بود انجام شد مثل حضور تماشاگران در ورزشگاهها که آن هم شدنی نیست تا وقتی این ویروس باشد.

اما موسیقی در این سال هم به کار خود ادامه داد و تک آهنگهای جدید و مجاز زیادی به بازار عرضه شد که باعث شد حتی چهره های جدید و جوانی به موسیقی پاپ معرفی شوند چندین تیتراژ از سریال های تلویزیونی پخش شد و در روزهای آخر سال هم چند آلبوم به صورت اینترنتی و منتشر و به فروش رفت که به اختصار به معرفی این آثار میپردازیم.

لیست پرطرفدارترین آهنگ های منتشر شده در سال 99

در این سال رضا بهرام ، محسن ابراهیم زاده ، مهدی احمدوند ، مسیح و آرش ، کسری زاهدی ، ماکان بند ، حمید هیراد و تک اهنگ های خود را به صورت رسمی در اختیار مخاطبان قرار دادند که مورد استقبال واقع شد همچنین دانلود آهنگ های علیرضا طلیسچی جز پر بازدیدترین ها بود، به طور کلی با توجه به وضعیت کنونی می‌توان سال 99 را از لحاظ موسیقی سال موفقیت آمیزی خواند. به این خاطر که آثار نسبتا سطح بالایی تولید شد که از کیفیت بالایی برخوردارند و از طرف مردم هم مورد استقبال قرار گرفت .

موسیقی همواره نقش بسیار مهمی در زندگی ما دارد. هنرمندان هم بهتر از هر کسی می‌دانند که چطور در این شرایط کرونایی می‌توانند با آثار هنری خود مردم را سرگرم و شاد کنند.

آلبوم های منتشر شده

خوشبختانه با رعایت  قوانین مربوط به کپی رایت و گسترش فرهنگ این روزها بهتر از هر زمان دیگری می‌توان میزان شنیده شدن آلبوم‌ها را به شکلی شفاف بررسی کرد. همچنین با توجه به پویش ماندن در خانه افراد عموم مردم تمایل بسیار زیادی به ماندن در خانه و انجام فعالیت‌هایی مانند گوش دادن به موسیقی دارند. در نتیجه میزان شنیده شدن آلبوم‌ها و دانلود آهنگ هم افزایش پیدا کرده است. حال با چند آلبوم منتشر شده در سال 99 که طرفداران زیادی هم به خود اختصاص داد، آشنا خواهیم شد.

موسیقی در سال 99 چگونه گذشت؟

آلبوم علی یاسینی 24

علی یاسینی خواننده خوش صدا و خوش آتیه متولد سال 1373 که سبک منحصر به فرد خود را به وجود آورده و همکاری‌های خوبی با مسعود جهانی و آرش مسیح داشته است که منجر به خلق آثار فوق العاده‌ای شده است. این هنرمند علاوه بر خوانندگی، ترانه سرا ، آهنگ ساز و تنظیم کننده هم هست. آلبومی که علی یاسینی در سال 99 منتشر کرد 24 نام دارد و شامل 7 ترک به نام‌های دیوار، غریبه، نقاب، الکی، منو برگردون، یادته و چراغونی است. ترانه سرایی، تنظیم و ملودی تمامی این 7 قطعه توسط خود او انجام شد. این آلبوم در دو نسخه‌ی فیزیکی و دیجیتالی عرضه شده است.

آلبوم مسیح و آرش هر روز هر شب

مسیح و آرش دو هنرمند پرطرفدار ایرانی هستند که چند سالی است صدر آهنگ‌های پرطرفدار و مارکت موسیقی ایران را تصاحب کرده‌اند. مسیح متولد سال 1367 در تهران است و موسیقی را از 16 سالگی آغاز کرد. آرش هم متولد سال 1396 در تهران است و موسیقی را نزد اساتید بزرگی آموخته است. آلبوم منتشر شده توسط این گروه هنری « هر روز هر شب تموم این شهر رو وجب به وجب با تو خاطره دارم» نام دارد و شامل 9 ترک شنیدنی است. ترک‌های این آلبوم شنیدنی شاه بیت، اصلا، تمومه این شهر، چتر، حال عجیب، مجسمه، یا بیا یا بیان، هر روز هر شب و زنگ صدات نام دارد.

آلبوم رضا صادقی حواست به من باشه

رضا صادقی خواننده پاپ ایرانی متولد سال 1358 خورشیدی در بندرعباس است. او موسیقی را در 16 سالگی شروع کرد و با آهنگی به نام مشکی رنگه عشقه به شهرت بسیار زیادی رسید. این خواننده  در سال 1385 آلبومی به نام وایسا دنیا منتشر کرد که توانست موج عظیمی را در موسیقی به راه بیاندازد. رضا صادقی در سال 99 پرکار بود و آلبومی به نام حواست به من باشه را منتشر کرد. این آلبوم حاوی 10 ترک است که اسامی آن به ترتیب هیچی یعنی، دهل، حواست به من باشه، عشق تویی، خاطره موا، یکیو دوست داشتم، دل و دنیا، شاید، دلخوشی و یادم رفت است. کلیه ترک‌های آلبوم حواست به من باشه دارای زیبایی خاصی هستند. اگر به دنبال دانلود آهنگ جدید هستید ، پیشنهاد ما این است که حتما این آلبوم از رضا صادقی را گوش کنید.

اما تمام تک آهنگ های رایگان و مجاز که در سال گذشته و امسال منتشر شده است از طریق وب سایت ( موزیک وب ) قابل شنیدن آنلاین و دانلود هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز