خبرگزاری کار ایران

ارسال بار به ترکیه

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۳۰۹

ترکیه به عنوان یکی از کشور های صنعتی و مهاجرپذیر در نزدیکی ایران سهم نسبتا خوبی در تجارت و مهاجرت ایرانیان دارد و همه روزه حجم زیادی از کالا ، محموله و بارهای مختلف به ترکیه ارسال میشوند.

یکی از فاکتورهای مهم برای ارسال بار به ترکیه، هزینه می باشد و قیمت از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد از دیگر موارد می توان به روش حمل اشاره کرد که به چه روشی ارسال بار به ترکیه را می خواهید انجام بدهید که در ادامه به آن می پردازیم.

مواردهای دیگر هم مثل وزن بار ، حجم بار هم وجود دارد که از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد اما با شرکت بین المللی و معتبر الوبار اصلا نگران هزینه و کیفیت نباشید چرا که الوبار متخصص در این زمینه می باشد و خدمات ارسال بار به ترکیه را با تخفیف های بسیار ویژه ارائه می دهد.

یک سری کالاها هستند که ممنوع می باشند و الوبار آن ها را اراسال نمی کند که در ادامه به آن می پردازیم و تمام مدارکی که برای ارسال بار به ترکیه به لازم هست را می گوییم.

شرکت الوبار خدمات ارسال بار به ترکیه را با مشاوره صفر تا صد ارائه می دهد و تمام اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار می دهد.

چه نوع بار و کالاهایی برای ارسال به ترکیه ممنوع می باشد ؟

یک سری بارها و کالاها هستند که نمی توان آن ها را به ترکیه ارسال کرد که شامل موارد زیر می باشند :

لوازم های بهداشتی و مواد آرایشی

مواد خوارکی مثل شیرنیجات

تنقلات و عرقیجات

دخانیات و تنباکو

این موارد را نمی توان به ترکیه ارسال کرد و جزء کالاهای ممنوعه می باشد ولی نگران نباشید چرا که می توان آن ها را به صورت مسافری حمل کرد و مشکلی پیش نمی آید.

برای کسب اطلاعات بیش تر در مورد ارسال بار به ترکیه و کالاهای ممنوعه با شرکت بین المللی الوبار تماس بگیرید و اطلاعات لازم را بدست بیاورید.

مدارک مورد نیاز برای باربری به ترکیه

مدارک مورد نیاز برای باربری به ترکیه شامل :

کیملیک همان کارت اقامت می باشد که اگر آن را نداشته باشید برای ترخیص در گمرک به مشکل برخورد می کنید.

پکینگ لیست : برای ارسال بار به ترکیه و ارسال اثاث به ترکیه باید لیستی آماده بشود که بتوان به گمرک ترکیه و ایران ارائه کرد و این لیست باید به دو زبان ترکی و فارسی باشد.

مدارک هویتی : مدارک هویتی هم شامل پاسپورت ، کارست ملی و شناسنامه می باشد.

برای کسب اطلاعات بیش تر با شرکت بین المللی الوبار تماس بگیرید و به صورت رایگان مشاوره دریافت نمایید.

ارسال بار به ترکیه با بیمه نامه بین المللی انجام می شود ؟

خیلی از افراد به دنبال این هستند که شرکتی را انتخاب نمایند که بیمه نامه بین المللی داشته باشد و بیمه از موارد مهمی می باشد که وجودش برای باربری به خارج از کشور الزامی می باشد.

شرکت بین المللی الوبار تمام خدمات ارسال بار به ترکیه را با بیمه نامه بین المللی ارائه می دهد و بیمه نامه ای که شرکت معتبر و با سابقه الوبار ارائه می دهد تحت پوشش بیمه آسیا – بیمه ایران و بیمه سی ام ار که یک بیمه نامه معتبر هست می باشد و الوبار تمام بار ، اثاثتان را بیمه می کند و اگر مشکلی پیش بیاید بیمه تمام خسارات را جبران می کند و تمام هزینه ها را پرداخت می کند.

ارسال اثاث به ترکیه

ممکن است بنا به دلایلی مجبور بشود به ترکیه مهاجرت کنید و می خواهید اثاثتان را هم به این کشور انتقال بدهید اما نمی دانید که باید چکار کنید و چه شرکتی را انتخاب کنید که معتبر باشد.

شرکت بین المللی الوبار با داشتن سال ها سابقه و تجربه در زمینه ارسال اثاث به ترکیه و ارسال بار به ترکیه متخصص می باشد و به صورت همه روزه این خدمات را انجام می دهد.

الوبار حمل اثاثیه منزل به ترکیه و ارسال بار به ترکیه را به دو صورت زمینی و هوایی انجام می دهد ولی بیش ترین روشی را که اکثر افراد انتخاب می کنند روش زمینی می باشد که آن هم به خاطر قیمت می باشد.

الوبار حمل اثاثیه منزل به ترکیه را به صورت دربستی و خرده باری انجام می دهد و با داشتن کامیونت های مجهز و تریلی های ترانزیت اثاث و لوازم منزلتان را سالم تحویلتان می دهد.

شما می توانید برای ارسال اثاثیه و بار به ترکیه از شرکت بین المللی الوبار مشاوره رایگان بگیرید و مشاوران و کارشناسان بین المللی الوبار تمام اطلاعاتی را که مورد نیاز باشد در اختیارتان قرار می دهد.

ارسال بار به ترکیه

ارسال بار به استانبول

یکی از شهرهایی که افراد زیادی به آن مهاجرت می کنند استانبول می باشد و شرکت بین المللی الوبار ارسال بار به استانبول و ترکیه را به صورت همه روزه با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت انجام می دهد.

الوبار به جز استانبول خدمات به شهرهای دیگر را هم مانند : آنکارا ، آنتالیا ، آلانیا ، ازمیر ، وان و ... را هم انجام می دهد و برای تمام شهرهای ترکیه تخفیف های بسیار ویژه ای در نظر گرفته است.

ارسال بار به استانبول در شرکت بین المللی الوبار در سریع ترین زمان ممکن هم به روش زمینی و هم هوایی انجام می شود.

ارسال بار به ترکیه

نتیجه گیری :

همانطور که اشاره کردیم که شرکت بین المللی الوبار ارسال بار به ترکیه و دیگر شهرهای ترکیه را در تمام روزهای هفته با بهترین کیفیت و کمترین هزینه در کمترین زمان ممکن انجام می دهد.

الوبار برای ارسال بار به ترکیه مشاوره صفر تا صد آن هم به صورت رایگان ارائه می دهد و کارشناسان بین المللی الوبار تمام اطلاعات مورد نیاز را در اختیارتان قرار می دهند و شما را راهنمایی می کنند و تمام موارد را به شما اعلام می کنند.

الوبار برای ارسال بار به ترکیه تخفیف های بسیار ویژه ای را در نظر گرفته که همین امر باعث کاهش هزینه هایتان می شود.

شرکت بین المللی الوبار با ارائه بیمه نامه بین المللی و معتبربه صورت کامل و جامع در جهت ارسال بار به ترکیه نگرانی مشتریانش را برطرف می نماید و تمام بار و اثاث ، کالاها را بیمه می کند.

با شرکت بین المللی الوبار دیگر نگرانی نسبت به بار و کالاهایتان نداشته باشید و با خیال راحت بار و اسباب منزلتان را به الوبار بسپارید و هر اطلاعاتی را برای ارسال بار به ترکیه و ارسال اثاثیه به ترکیه داشتید با شرکت بین المللی الوبار تماس بگیرید.

 

شماره تماس : 02140333723

https://aloobar.net وبسایت

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز