خبرگزاری کار ایران

سرویس خواب و خوابی رنگارنگ با دیجی چوب

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۱۰۱

خواب رنگارنگ با سرویس خواب

شاید شما این روزها در تدارک شروع زندگی مشترک خود باشید یا زوجی هستید که سال ها عاشقانه زندگی کرده اید و می‌خواهید آرامش گاه خود را در تناسب با سرویس خواب شیک و جدیدی که خریداری کرده اید، آراسته و طراحی کنید. باید توجه داشته باشید که لزوما سرویس خواب شیک نمی‌تواند راضی کننده باشد، بلکه رنگ مناسبی که مورد علاقه شما هم باشد، حائز اهمیت بسیاری است. ما در ابتدای مقاله رنگ های مناسب و پس از آن ترکیب رنگی که باید سایر اجزای اتاق با سرویس خواب شما داشته باشند را به شما پیشنهاد می دهیم.

آبی: بهترین رنگ برای بهترین خواب

آبی بهترین رنگ برای خرید سرویس خواب است. مغز شما به ویژه بخاطر گیرنده های خاصی که در شبکیه چشم تان وجود دارد، به رنگ آبی بیش از هر رنگ دیگری واکنش نشان می دهند. سلول های مخصوص چشم به مغز پیام می دهند که در یک محیط آرام قرار دارید و به دنبال آن ضربان قلب و فشار خون کاهش، ساعات استراحت افزایش و مانع از بی خوابی های شبانه شده، به شما کمک می‌کند تا خوابی منظم داشته باشید. اما طبیعی است که همه رنگ آبی را دوست نخواهند داشت پس می توان به سراغ رنگ هایی رفت که کارایی مشابه دارند.

سرویس خواب و خوابی رنگارنگ با دیجی چوب

  • سفید

 اگر دقت کرده باشید اغلب حمام ها رنگ سفید دارند و این موضوع برای آرامش هنگام استحمام است. این رنگ همین کارکرد را در اتاق و سرویس خواب شما خواهد داشت. بیشتر زوج های تازه ازدواج کرده رنگ سفید را برای سرویس خواب خود انتخاب می‌کنند که انتخاب واقعا درستی هم هست. پس اگر فکر خوابی رویایی و دور و دراز را در سر می‌پرورانید، پیشنهاد ما به شما رنگ سفید است.

  • سبز

 رنگ سبز یاد آور طبیعت زیبا و درختان است. می توانید خود را در آغوش جنگل های زیبا یا چمن زار های وسیع حس کنید و این حال و هوا تصویری آرامبخش را پیش چشمان شما قرار می‌دهد و در هنگام بیدار شدن با طراوت و شادابی بیشتری از خواب بیدار خواهید شد.

  • زرد

 هر چند رنگ زرد همیشه باعث زود به خواب رفتن نمی‌شود، اما رنگی شاداب و پر انرژی برای بیدار شدن پس از یک خواب راحت است.

  • نارنجی

 نارنجی رنگی گرم و آرامبخش است و به عقیده برخی از محققان مانع از یاس و نا امیدی بوده، به سوء هاضمه و افزایش اشتها کمک می‌کند.

  • نقره ای

 برای کسانی که سلیقه ای متفاوت و با رنگارنگی کمتری دارند و عاشق رنگ های خاص و شیک هستند، رنگ نقره ای بهترین انتخاب است.

سرویس خواب و خوابی رنگارنگ با دیجی چوب

 

تاثیر رنگ سرویس خواب سلطنتی در دکوراسیون اتاق خواب

دغدغه ما بعد از انتخاب سرویس خواب شیک و جدید هم به انتها نخواهد رسید. و باید سایر اجزای اتاق خواب را با آن هماهنگ کنیم تا اتاق خوابی رضایت بخش داشته باشیم.

  • دیوار و کاغذ دیواری

 رنگ سرویس خواب جدید شما می تواند بر رنگ دیوار و یا کاغذ دیواری شما تاثیر بگذارد و شما باید رنگ مناسب با آن را روی دیوارها استفاده کنید تا عدم تناسب آن ها برای شما پریشان خوابی به وجود نیاورد.

  • پرده

 اگر اتاق خواب شما دارای پنجره است، هرگز تصور نکنید با انتخاب پرده قرمز رنگ در حالی که سرویس خواب عروس یا سرویس خواب شیک شما به رنگ سفید است، می‌توانید منظره ای خیره کننده برای اتاق خواب تان بسازید. اگر رنگ سرویس خواب شما سفید است از ترکیب سفید با زرد کم رنگ، صورتی ملایم، کرم و یا نارنجی مایل به زرد استفاده کنید تا در عین تنوع، تناسب رنگ ها نیز حفظ شود.

سرویس خواب و خوابی رنگارنگ با دیجی چوب

  • موکت یا فرش

 در صورتی که برای اتاق خواب تان از فرش یا موکت استفاده می‌کنید، با توجه به اینکه سرویس خواب سلطنتی خریداری کرده اید، باید از فرش های با طرح کلاسیک بهره بگیرید که طراحی و رنگ های متناسب با مدل سرویس خواب داشته باشند.

  • تابلو فرش

 احتمالا هر کدام از شما ممکن است در‌ کنار دیگر وسایل تزئینی که در اتاق خواب‌تان استفاده می کنید، تابلو فرش های زیبایی برای بهبود دکوراسیون آن تهیه کرده باشید. بهتر است برای هماهنگی آن با رنگ و مدل سرویس خواب، برای مثال اگر سرویس به رنگ آبی کاربنی یا آبی نفتی است، از تابلو فرش هایی با رنگ سبز و آبی ملایم بهره ببرید.

  • پاف

 از جمله وسایل دیگری که ممکن است در اتاق خواب استفاده شود، پاف است. پاف موارد استفاده مختلفی دارد از جمله برای زیر پایی و یا به عنوان میز کوچک برای صرف صبحانه در اتاق خواب استفاده شود. اگر سرویس خواب عروس دارید و قصد دارید صبحانه ای دو نفره را در محیط آرام اتاق خواب تجربه کنید و رنگ سرویس خواب‌تان سفید یا نقره ای است، استفاده از رنگ های مشکی و آبی می تواند بر جذابیت صبحانه خوش طعم شما بیفزاید.

  • آباژور

 تقریبا امکان ندارد که سرویس خواب داشته باشید ولی از نور آباژور در کنار تخت خود استفاده نکنید. ممکن است نیمه شب به دلایل مختلف از جمله تشنگی، گرسنگی و یا کابوسی که باعث پریدن شما از خواب شده، بیدار شوید و در همین لحظه است که به نور ملایمی نیاز خواهید داشت و بهتر است رنگ آباژور و نور چراغ آن با توجه به رنگ سرویس خواب تعیین شود، مثلا اگر سرویس شما رنگ گرم دارد، نور گرم و اگر رنگ آبی دارد از نور آبی ملایم شب خواب بهره ببرید.

رنگ ها و طرح های پیشنهادی، توصیه ما به شما برای خلق لحظاتی به یاد ماندنی‌تر است اما هیچ محدودیتی برای چیزی که برازنده شماست وجود ندارد.

وب سایت رسمی دیجی چوب

www.Digichoob.ir

مرکز پشتیبانی و فروش: ۰۲۱۴۱۲۵۶۵۶۲

مرکز پشتیبانی و فروش: ۰۲۱۶۶۳۰۰۹۲۳

ارتباط در واتساپ و تلگرام:  ۰۹۰۳۶۲۳۱۰۵۵

برند برتر سال ۱۳۹۸

دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت و معدن

دارای جواز کسب و کار الکترونیک

عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای الکترونیک

عضو انجمن صنفی کسب و کارهای الکترونیک

دارای نشان ملی رسانه‌های دیجیتال

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز