خبرگزاری کار ایران

چگونه زبان انگلیسی یاد بگیریم و فواید تدریس خصوصی زبان

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۲۴۱

در این مقاله در رابطه با نحوه یادگیری زبان انگلیسی در خانه و آموزش سریع گرامر و مکالمه زبان از صفر تا صد در زمان کوتاه (مثلا در حدود سه ماه) توضیح داده شده است و همچنین فواید کلاس های تدریس خصوصی زبان برای آموزش زبان انگلیسی مورد بررسی قرار گرفته است.

چالش‌های آموزش زبان انگلیسی در نظام آموزشی ایران

در مقاله  چالش‌های آموزش زبان انگلیسی در نظام آموزشی ایران از دیدگاه مدیران آموزشی و دبیران زبان انگلیسی که با کلیک بر روی این لینک می توانید آن را مطالعه نمائید، نتایج حاصل بیانگر این مطلب است که: در نظام آموزشی ایران تمامی عوامل در حیطه عناصر برنامه درسی، عوامل تعدیل کننده یادگیری زبان خارجی، پیامدها و ویژگی‌های زمینه‌ای تاثیر گذار بر کار معلم و دانش آموز با چالش روبرو است و نقش این عوامل جهت تحقق اهداف آموزش زبان انگلیسی بیش از سطح متوسط است که در صورت کم توجهی و یا عدم اصلاح و بروز رسانی می توانند از عوامل چالش زای مهم در راستای رسیدن به اهداف آموزش زبان انگلیسی در نظام آموزشی ایران باشند. مقالات علمی و آموزشی متعددی در زمینه آموزش زبان انگلیسی و عوامل موثر بر آن در سایت های مختلف و مجلات علمی وجود دارد که یک نمونه در این بخش معرفی گردید.

برای انجام این تحقیق از مدیران آموزشی و دبیران زبان انگلیسی مدارس دولتی شهر تهران که از دیدگاه مسئولین آموزش و پرورش، دبیران دیگر، دانش­آموزان و اولیای آنها، شایسته ترین افراد گروه آموزشی خود بودند و شناخت کافی از چالش­های فرایند یاددهی ـ یادگیری زبان خارجی داشتند، در نمونه پژوهش قرار گرفتند.

نحوه یادگیری زبان انگلیسی از صفر تا صد در زمان کوتاه (مثلا حدود 3 ماه)

برای اینکه بتوانید زبان انگلیسی را در زمان کوتاه مثلا حدود 3 ماه یاد بگیرید باید با تمرکز کامل برای آن وقت بگذارید. بهترین راهکار برای آموزش زبان در کمترین زمان ممکن استفاده از کلاس های خصوصی است. کلاس های تدریس خصوصی مزایایی زیادی دارد که باعث می شود گرامر و مکالمه زبان را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید. در این کلاس ها وقت شما به هیچ عنوان تلف نخواهد شد و می توانید از استاد خودتان بخواهید دقیقا مطالبی که مد نظرتان است را ارائه نماید. در کلاس های گروهی سر فصل ها از قبل تعیین شده است و اینکه چه مطالبی ارائه شود زیاد در کنترل شما نیست. تعداد جلسات کلاس های خصوصی را خودتان تعیین می کنید و اگر می خواهید در زمان کمی قواعد زبان را یاد بگیرید می توانید تعداد جلسات را افزایش دهید و حتی در روز دو جلسه داشته باشید.

نحوه افزایش بازدهی کلاس های تدریس خصوصی زبان برای یادگیری بهتر و سریع تر

برای افزایش بازدهی کلاس های خصوصی زبان باید به این نکته توجه کنید که چند جلسه کلاس لازم دارید و تا امتحان و یا آزمونی که دارید چقدر زمان باقی مانده است. باید به اندازه کافی کلاس ها را زود شروع کنید تا ذهن شما فرصت جذب مطالب و درک آنها را داشته باشد.

اگر بخواهید در فاصله زمانی بسیار کوتاه تعداد جلسات بالایی را برگزار نمائید مطمئنا از بازدهی کلاس ها کاسته خواهد شد. بنابراین سعی کنید زودتر شروع کنید تا بین هر دو جلسه کلاس خصوصی زبان به اندازه کافی فرصت داشته باشید مطالب را مطالعه و مرور نمائید. زودتر شروع کنید و در فاصله زمانی بین کلاس ها خودتان هم درس بخوانید.

قبل از حضور در کلاس های خصوصی یا گروهی زبان انگلیسی یا هر زبان خارجی دیگری در رابطه با اینکه چه مطلبی را قرار است تدریس کنید اطلاعات کاملی را بدست آورید و بر آن به صورت کامل مسلط شوید. در اولین جلسه کلاس و حتی جلسات بعدی هم کاملا مسلط حاضر شوید. اگر در جستجوی اساتید خوب زبان انگلیسی برای آموزش زبان از صفر تا 100 در منزل هستید بر روی لینک تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل در تهران و کرج کلیک کنید. کلاس های زبان را می توانید به صورت حضوری و یا آنلاین برگزار نمائید.

سایر فواید و کاربردهای کلاس خصوصی زبان در منزل در تهران و کرج توسط اساتید مجرب

با شرکت در کلاسهای خصوصی زبان هم می توان زبان انگلیسی (و یا هر زبان خارجی دیگری مانند زبان آلمانی، فرانسه و ....) سریعتر یاد گرفت و هم در زمان کمتری آموزش دید. کلاسهای تدریس خصوصی زبان برای موفقیت در امتحان زبان و یا کنکور زبان انگلیسی هم مفید و موثر است.

اگر در زبان انگلیسی ضعف پایه ای دارید و در کلاسهای مدرسه و دانشگاه درس را خوب متوجه نمی شوید، استفاده از کلاسها و مشاوره و برنامه ریزی یک مدرس خصوصی زبان خوب می تواند راهگشا باشد. البته خودتان هم باید تلاش کنید. باید لغات را مرور نمائید و در قالب جمله از کلمات جدید استفاده کنید. گرامر را باید خوب آموزش ببینید و تمرینات مربوطه را حل کنید. مطالبی که مزبوط به درک مطلب هستند را باید یکی دوبار یا چند بار مطالعه کنید و سعی کنید متوجه شوید. در هر کدام از این مباحث اشکال داشتید، می توانید از مدرس خصوصی زبان خودتان بپرسید.

10 نکته مهم و کاربردی برای یادگیری زبان در منزل

در ادامه 10 نکته کاربردی برای یادگیری زبان توضیح داده شده است.

1- همه چیزهایی را که می توانید به دست بگیرید بخوانید

2- واژگان جدید را به طور فعال یادداشت کنید

3- با سایر افراد و توریست ها انگلیسی صحبت کنید

4- در پادکست ها یا کانال های یوتیوب (به زبان انگلیسی) مشترک شوید

5- به خارج از کشور بروید

6- با دوستان خودتان انگلیسی حرف بزنید

7- سوالات زیادی بپرسید

8- با افراد معروف انگلیسی زبان در ارتباط باشید

9- با هر آنچه که واقعا نیاز دارید شروع کنید

10- نا امید نشوید و با پشتکار ادامه دهید

منبع این مطلب مقاله 10 نکته برای یادگیری سریع انگلیسی است (برای مطالعه بیشتر اینجا کلیک نمائید). خود مقاله به زبان انگلیسی است و با مطالعه آن می توانید اطلاعات خوبی را بدست بیاورید.

چگونه زبان انگلیسی یاد بگیریم و فواید تدریس خصوصی زبان

یادگیری زبان با کلاس خصوصی از حروف الفبا تا آیلتس با قمیت کلاس ها

از کلاس های خصوصی زبان می توانید برای آموزش زبان انگلیسی در هر سطحی استفاده کنید. اگر در حد ابتدایی هم زبان را بلد نیستید و می خواهید حروف زبان انگلیسی را یاد بگیرید باز هم کلاس های خصوصی مفید است و اگر در حد آیلتس هم می خواهید بر زبان انگلیسی در زمان کوتاه مسلط شوید باز هم کلاس های خصوصی مفید است. برای کسب اطلاع در رابطه با نرخ کلاس های خصوصی آیلتس مقاله قیمت تدریس خصوصی آیلتس را بخوانید.

قیمت کلاس های خصوصی آیلتس از 100 تومان تا 600 هزار تومان متغیر است و به صورت متوسط می توان گفت نرخ کلاس ها در سال 1400 متوسط حدود 250 تا 300 هزار تومان برای یک جلسه است. البته با هزینه حدود 180 هزار تومان هم می توانید یک استاد خوب آیلتس را در کنار خودتان داشته باشید. بعضی از اساتید هزینه کلاس را توافقی ذکر نموده اند. توجه کنید که بعضی از اساتید قیمت کلاس ها را به صورت ساعتی و برخی دیگر به صورت جلسه ای بیان کرده اند. هزینه کلاس های آنلاین معمولا 20 درصد از کلاس های حضوری کمتر است.

راهکارهای تکمیلی برای یادگیری بهتر زبان انگلیسی

در این بخش روش ها و راهکارهای تکمیلی برای یادگیری بهتر زبان انگلیسی ارائه شده است.

مداومت داشته باشید و هر روز برای یادگیری زبان وقت بگذارید

به جای اینکه یک روز 4 ساعت زبان بخوانید و 3 روز بعد اصلا مطالعه و مروری نداشته باشید، هر روز برای یادگیری زبان انگلیسی وقت بگذارید و به صورت آهسته و پیوسته پیش بروید.

از کتاب هایی مانند 504 استفاده کنید و لغات جدید را مرور نمائید

شما با مطالعه کتاب هایی مانند 504 لغت ضروری انگلیسی می توانید دایره لغات خودتان را افزایش دهید و راحت تر حرف بزنید و متن های بهتری را بنویسید.

از سایت های اینترنتی آموزش زبان استفاده کنید

سایت های زیادی در زمینه آموزش زبان فعال هستند. مثلا سایت britishcouncil یا cambridgeenglish در این زمینه سایت های خوبی هستند.

در انجمن ها و فرومهایی که به زبان انگلیسی است نظر بدهید و در شبکه های اجتماعی فعال باشید

با فعالیت در انجمن ها و فرومهایی که به زبان انگلیسی هستند می توانید خودتان را امتحان کنید. در رابطه با موضوع کاری خودتان و یا هر موضوعی که به آن علاقه دارید به زبان انگلیسی جستجو کنید و فرومهای مرتبط را پیدا کنید.

به مطالب و اخبار زبان انگلیسی گوش دهید

برای یادگیری بهتر زبان انگلیسی و مکالمه زبان در منزل تا جایی که می توانید گوش دهید. حتی اگر کار دیگری انجام می دهید، آشپزی می کنید و یا هر کاری انجام می دهید که تمرکز خیلی بالایی نیاز ندارد، تلویزیون را روی آهنگ و موسیقی، اخبار و یا فیلم های زبان اصلی تنظیم کنید و گوش دهید.

در مکالمات روزانه از اصطلاحات و لغاتی که یاد می گیرید استفاده کنید

اگر با دوستانتان به کلاسهای آموزش زبان می روید می توانید در مسیر رفت و برگشت کلاس به زبان انگلیسی صحبت کنید و از اصطلاحات جدیدی که یاد گرفته اید استفاده نمائید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز